Hoofdstuk 5

35 2 0
                                    

Pov:Selma
We lopen naar binnen,het is hier groot.samen met de jongens lopen we naar boven waar de studio zich bevindt.'dag jongens zijn jullie er klaar voor?' Vraagt Willem. 'Ja afcourse Haha ' zegt Daan.'oke,fijn,dan kunnen we meteen beginnen,uhm Owen jij als eerst.' Zegt Willem.'ik Kom eraan' zegt Owen.ik hoor owen zingen.Hij heet echt een hele mooie stem! Na een half uurtje is Nils aan de buurt.Daarna Rein en daarna nog Daan.'nou jongens jullie hebben hard gewerkt tot de volgende keer!' Zegt Willem. Doeiii! Zeggen we met z'n allen.we wachten op onze bus en stappen in. 'Vond je het leuk?' Vraagt Rein aan me. 'Ja hoor was heel leuk en jullie stemmen zijn stuk voor stuk prachtig!' Zeg ik.' Ahw dat is lief van je' zegt Nils,Maaree hoellaat moeten we bij jou zijn?' Uhm 8 uur ?' Vraagt ik. 'Is goed!' Zeggen ze in koor.de bus stopt en wij stappen uit,we zwaaien Nils uit en met z'n 4e lopen we weer terug naar het treinstation. 'Doeii jongens!' Zegt Daan als hij z'n trein ziet aankomen. 'Doei bro goede terugreis!' Zegt owen. 'hajje bro!' Zegt Rein,en ze geven mekaar n jongens knuffel.'doei Daan fijne terug reis' zeg ik en ik geef hem nog een normale knuffel.later komt ook onze trein en stappen we in. Na een tijdje gekletst te hebben moeten we uitstappen. We groeten owen nog en gaan naar Rein's fiets.'heb je het leuk gehad vandaag?'vraagt Rein.' Ja natuurlijk met jou is het altijd leuk!' Zeg ik blij. 'Ahw youre the sweetest ever' zegt Rein.'nonono you are' zeg ik. Rein geeft me 'n zoen en dan spring ik achterop bij Rein en fietsen we terug.'tot vanavond lieverd !' Zegt rein.'Tot vanavond babe!' Zeg ik. En we geven mekaar een knuffel.ik loop naar binnen en zie 'n briefje liggen op tafel. 'Hey lieverd,ik moest van m'n baas vandaag toch werken en hij wou dat ik ook nachtdienst doe tot morgen,kusjes pap.' Staat er op.Nou dan hebben we het huis voor ons alleen Haha! Het is al 18:00 uur. De jongens en meisjes komen over 2 uur. Ik heb de meisjes nog ge-appt dat ze om 18:00 welkom zijn.ik haal matrassen naar beneden zodat we met z'n alle onder kunnen slapen en maak het huis wat gezelliger.

SpoorloosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu