Pov Selma
Ik stap van rein's fiets, samen lopen we naar de trein die we moeten hebben,we gaan naast elkaar zitten. 'Ik ben echt moe'zeg ik.'leun maar op mij hoor lievere Haha' zeg hij.'haha is goed' zeg ik. Hij is zo lief voor me,hij slaat n arm om me heen en ik lig op zijn borst.ik schrik wakker blijkbaar was ik in slaap gevallen.tot mijn verbazing zie ik owen tegenover me zitten.' goedemorgen slaapkop' zeg hij lachend. Haha hu hoe kom jij hier? Vraag ik.'jij was in slaap gevallen en toen kwam owen toevallig' zegt Rein. 'Oh Hahahha' zeg ik. 'Zijn we er al bijna?''ja over 15 minuutjes' zegt rein.'Okey!' Zeg ik. Ik pak m'n telefoon en scroll door twitter heen.. HU WAT REIN WRM HEB JE N FOTO GEMAAKT HOE IK SLIEP. 'Hahahaha je bent zo lief als je slaapt' zeg hij.'ahw dat is lief van je en ik geef hem een zoen.na 15 minuutjes zijn we er.Ik zie Nils uit het raampje al staan.Als we buiten zijn geven Nils,Owen en rein elkaar n soort van mannelijke knuffel.ik geef Nils n normale knuffel.'we moeten nog even wachten op Daan maar die verwacht ik.. oh daar komt hij.'zegt Nils.ze geven hem ook een mannelijke knuffel en ik weer een normale en dan lopen we samen naar de bus.in de bus is het super gezellig we praten over alles en nog wat.'zeg zullen we n slaapfeest houden?'Vraagt owen.'Ja cool! Maar bij wie?'vraagt Rein.'bij mij kan! Plek zat.' Zeg ik. Oke dan ik dat geregeld!wanneer?' Vraagt Nils.'Uhm meteen vanavond?' Vraagt Daan. 'Ja het zou kunnen maar ik ging dan ook al met Milou,Larissa en Sam We kunnen ook met z'n 8en als jullie en zei dat niet erg vinden?' Zeg ik.'Ik vind het prima!' Zeggen ze in koor. We schieten allemaal in de lach. Oke ik app de meiden wel ff.(S =Selma - M=Milou - Sa = sam)
S.Hee! Is het goed als Rein,Daan,Nils en Owen ook vanavond komen?
M. Ja leuk idee!
L.ik vind het goed!
Sa.Ja leuk!
S.oke fijn dan is dat geregeld!
Ze vinden het goed! Zeg ik. 'Fijn ' zegt owen. Na n tijdje zijn we er, we lopen uit de bus.'een straat verder is het gebouw!' Zeg Nils. Met z'n allen lopen we naar de studio.
------------------------------------------------------
Heyy! Sorry voor het zolang niet uploaden en voor zo'n kort deel, het is best wel laat maar ik had best veel inspiratie :) ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden! Xoxo
JE LEEST
Spoorloos
RandomSelma is een meisje die het moeilijk heeft,gelukkig heeft ze goeie steun van haar vriendinnen:milou,sam en Larissa, toch het gaat allemaal erg slecht totdat ze een jongen ontmoet 'rein', Selma is super blij met rein,maar op n dag fietst ze naar huis...