Hoofdstuk 3

34 3 1
                                    

Pov:Selma
Het is de volgende dag,vandaag ga ik met Rein mee naar zang repetitie,ik kan het nog steeds eigenlijk niet geloven REIN IS MIJN VRIENDJE! Met die blije gedachten loop ik naar de badkamer en ga douchen. Na het douchen trek ik m'n kleren aan, vandaag kies ik voor n zwart skaterrokje en n croptop met 'kjoettt' erop. Ik loop naar beneden waar pap de krant leest. 'Hey lieverd!' Zegt hij. Hij is echt veranderd sinds de scheiding,hij is veel vrolijker geworden. 'Hey pap!' Zeg ik. 'Ik heb heerlijke pannenkoeken voor je gemaakt omdat je de allerliefste dochter van de wereld bent' zegt hij. Ahw pap zo lief ! Ik geef 'm n kus op z'n wang en begin aan de overheerlijke pannenkoeken.na het eten loop ik naar boven,poets m'n tanden en doe nog wat make-up en parfum op.rein zei dat hij me kwam ophalen dus pak ik nog even m'n telefoon en check Social media.

Pov:rein
Vanmorgen ben ik best wel vroeg opgestaan.ik heb ontbeten en heb me klaar g gemaakt om zo Selma op te halen. Ze gaat vandaag mee naar zangrepetitie,ik pak mijn fiets en fiets naar Selma.ik kom bij Selma aan en ze doet meteen de deur open en knuffelt en kust me.'hey lieverd' zeg ik.'hey honey' zegt ze met n bigsmiley,ik moet er spontaan van lachen en geef haar een kus op d'r voorhoofd.gaan we? Vraagt ze.'is goed!, spring maar achter op!'zeg ik.

SpoorloosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu