Sonunda o üç gün geçmişti. Yoğun kar yağışından dolayı okullar kapalıydı. Karlar bir ay gibi bir süre bu şekilde devam edeceği için herkes yurtlardan çıkmıştı.
Biz de anlaştığımız gibi evimde buluşacaktık. Küçük evimde Sasuke'yi bekliyordum. Koltukta oturmaktan sıkılmıştım. Neyse ki kapı çaldı. Biraz heyecanlanmıştım. Derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Düşündüğüm gibi Sasuke'ydi.
Elinde bavullar ile kapıda bekliyordu-kardan dolayı bir kaç hafta Naruto'nun evinde kalacak- Çok bekletmeden Sasuke'yi içeri aldım. Üzerindeki karları temizledi ve içeri girdi.
Montunu askılığa asıp bavullarını öylesine bir yere koydu. "Hoş geldiniz!" Sasuke bunu söylememle gülmeye başladı. "Resmi davranmana gerek yok!"
Hızlıca odaları gezdirdim. Aynı odada kalmayı düşünüyordum.Bu yüzden odamı yılbaşı süsleriyle doldurmuştum. Gece üçe kadar ayakta kalırdık büyük ihtimalle.
Sasuke için ev biraz küçük gelmişti sonuç olarak onun evi büyüktür. Ama iki kişi kalacağımız için sıkıntı olmayacağını söyledi. Uzun yoldan geldiği için acıkmış olmalıydı. "Ben yemek yapayım." "Yemek yapmayı..."derken dolaptan hazır ramen çıkardığımı gördü ve sustu.
Ramenleri tabağa boşalttıktan sonra masaya geçtik. Sasuke pek iştahlı durmuyordu. Ama karnının aç olduğu belliydi. "Beğenmedin mi?" "Son zamanlarda pek iştahım yok." Biraz sessizlik oldu. "Yoksa" biraz durdum "hamile misin?"
Sasuke bana anlamsızca baktı. "Saçmalama!" "Zaten benim dışımda başka kimden..." Sasuke bakışlarını keskinleştirince sözümü yarıda bıraktım. Yemeklerimizi bitirince -Sasuke'nin yemeğini de Naruto yiyiyor- tabakları tezgaha koyup odama geçtik.
Saat on buçuktu. Daha yeni yıla iki saat vardı. O zamana kadar biraz kutu oyunu oynayalım dedik. Tek kutu oyunum tombala olduğu için onu oynamak zorundaydık. Halıya oturduk ve oyunu kurmaya başladık. "Şey Sasuke" başını bana çevirdi. "Bazı taşları eksik yalnız." Sasuke oldukça sinirlenmişti. "Eksik taşla tombala nasıl oynayacağız!"
Neyseki Sasuke yanına oyun almıştı. "Uno mu oynayacağız?"
"Evet sorun mu var?"
"Şey daha önce hiç oynamadım da kuralları bilmiyorum."
"Nasıl hiç oynamadın!"
"Evde tek yaşıyorum."
"Tombalayı kiminle oynuyordun!"Doğrusu biraz utanmıştım çünkü tombalayı ramen kutularıyla oynadığımı söyleyemezdim. "Neyse oyunu anlatayım hemen." dedi ve oyunu hızlıca anlatmaya başladı. Düşündüğümden daha kolaydı. Kartları dağıtmaya başladım.
Dağıtmayı bitirince kartlarıma baktım. Çoğu jokerdi. İlk oynayışımdı ama şanslı başlamıştım. Çok geç olmadan Sasuke'yi yendim. "Acemi şans!"
Son bir saat kalmıştı. Yapabileceğimiz
her şeyi-+18 şeyler hariç- yapmıştık. Birden bir ses duydum. "Ahh Sasuke neden beni sevmiyorsun?" Sasuke anlamsızca bana baktı. "Zil sesim de."Telefonumun yanına gittim. Sakura'dan bildirim gelmişti. 'Naruto içmeye geliyonuz mu, yılbaşını birlikte kutlayalım dedik." Sasuke de onaylayınca montlarımızı giyip Hinata'nın evinin oradaki bara gittik. Kardan dolayı biraz geç gelmiştik.
İçerisi leş gibi içki kokuyordu. Montlarımız çıkartıp sandalyenin arkasında astık. Bildiğimiz herkes oradaydı. "Herkesin içtiğini bilmiyordum!" "Yılbaşı için geldik aptal!" Yine Sakura saçma sapan bağarmıştı bana.
Biraz bekledikten sonra barmen yanımıza gelmişti. "Neji?!" Hinata utanarak "Şey para kazanmak için yapıyor!" "Ama kıyafet yakışmış." Neji'nin yüzü kızarmıştı mantıklı bir şekilde.
Son on dakika kalmıştı. İçkiler gelmişti. Ben en son içecektim ki en son ben sarhoş olayım. Neden böyle bir fantezim olduğunu söyleyim. Tek bir nedeni vardı: Shikamaru'nun sarhoş halini görmek. O kadar soğuk biri ki...
Fakat yanımdaki sesten dolayı hayal kırıklığına uğradım. "Ben içmeyeceğim." Olamaz Shikamaru içmeyecek mi? "Neden?" "Bir nedeni
yok-aslında amacı Sasuke'nin sarhoş olduğunu görebilmek-"
"Neyse o zaman yeni yıl şerefine!" Herkes bardaklarını tokuşturarak "Yeni yıl şerefine!" 3, 2 ve 1...Ben ve Shikamaru hariç herkes sarhoş olmuştu. Biz ise birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Bakalım ilk kim göz kırpacaktı. "Naruto ne yapıyorsun?" "Ne?" "Neden gözlerime dik dik bakıyorsun, benden hoşlanıyorsan söyleyebilirsin." Neyden bahsediyordu bu? "Şaka yaptım." Bir an gülümseyince şaşkına dönmüştüm. Belki sarhoş halini görememiştim ama yine de güldüğünü görmek bile buna değerdi.
Artık geç olmuştu. Ben ve o hariç herkes sarhoş olunca sohbet edecek kimse kalmamıştı. Montumu giydim. Sasuke'yi sırtıma aldım ve eve doğru yürüdüm. Kar biraz daha az yağıyordu. Eve ulaşınca kapıyı açarak içeri girdim. Sasuke'yi yatağa bırakınca duş almaya gittim.
Su ısınana kadar biraz yatakta bekledim. Sasuke kendi kendine konuşuyordu. "Naruto çocuğumuzun adını ne koyalım, bence Menma olsun."
İki bölümü aynanda attım. Dünyanın sonu gelebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SasuNaru~ Aikido Koleji
FanfictionUzumaki Naruto, sadece özel kişilerin seçildiği bir kolej olan Aikido kolejine katılır. Bu ilk kitabım umarım beğenirsiniz.