Şansının yüzde yüzünü kullanmak

226 18 2
                                    

  Bana seslenen kişiye doğru baktım. Bir erkek çocuğuydu. Acaba onun da benim gibi ilk senesi miydi?
  Çocuk konuşmaya devam etti " Pardon,arkadaşım adına özür dilerim. Kendileri biraz sesli horlarda." İstemsiz bir gülümsemeyle " Tabiki de sorun değil." Çocuk biraz ciddileşti " Yüzün hiç öyle demiyor." Terlemeye başlamıştım. Kimdi bu çocuk. Dahi filan mı. Konuyu geçiştirmeliydim. Panik olmuş bir şekilde " Bu ara da adım Uzumaki Naruto!!" Çocuk bana anlamsızca baktı. " Ben Shikamaru, ilk senen değil mi?" diye sordu. Nereden bilmişti ki? "Şey, evet." "Demek senden bir yaş daha büyüğüm." dedi. O sırada yanındaki horlayan arkadaşı uyandı. "Shikamaru, cipsimi sen mi yedin?" " Şimdi bunun sırası değil!" Kafasını bana çevirdi. " Naruto, bu Choji." Ardından kafasını Choji'ye çevirerek "Bu da Naruto, bu kolejdeki ilk senesi olacakmış." dedi.

      Sonunda kolej yerine gelmiştik. Otobüs durdu. Anons " Varış noktasına geldik. Lütfen eşyalarınızla koleje giriniz." Bavulumu aldım. Otobüstekilerin inmesini bekledim. Önümdeki kişiler indikten sonra otobüsten indim. Shikamaru " Hey Naruto, ders birazdan başlar. Senin yerinde olsam hemen odama çıkardım." Oda mı? Daha odamı bilmiyordum ki.
      Herkes kolejin içine girmişti. Sadece  ben ve bir kız kalmıştı. Galiba bu kızın da ilk senesiydi. Kızın yanına gittim. Adını sordum. Adını Sakura olduğunu öğrendim. Tahmin ettiğim gibi onun da ilk senesiymiş ve odasını bilmiyormuş. Bütün cesaretimizi topladık ve koleje girdik. Kolejdeki bir görevli bizi gördü ve yanımıza geldi. "Galiba siz iki gencin ilk senesi." Sakura " Evet" "İsimlerinizi söyleyin de oda numaranızı vereyim." dedi. İsimlerimiz söyledik. Elindeki listeden isimlerimizi buldu. İsmimizin karşısındaki sayıya baktı. "Haruno Sakura, ikinci kat 34. oda. Uzumaki Naruto, üçüncü kat 67. oda." Görevlinin son cümlesini duyan Sakura çok şaşırmıştı. " Neee!!! Sasuke-kun ile aynı odada mısın!!!" Sasuke mi o da kimdi, derken büyük bir topluluk kolejin kapısından buraya doğru geldi. Önlerinde bir çocuk vardı. Hakkını yemeyeceğim çocuk yakışıklıydı. Etrafında, kızlar hatta erkekler bile vardı. Hepsi imza ve ya resim çektirmek istiyordu. Ama çocuk hepsini duymazdan geliyordu. Sakura çocuktan etkilenmiş duruyordu. Bana döndü "İşte sonunda geldi. Herkesin hayran olduğu Sasuke-kunnn!!" Sasuke bu çocuk muydu? Böyle biriyle aynı odada mı kalacaktım? Heralde bütün şansımı burada kullanmıştım. Fakat Sasuke çok soğuk ve ciddi görünüyordu.
Ders başlamadan odama çıktım. Bavulumu odanın bir kenarına koydum ve ilk dersimiz olan tarih atölyesine gittim. Atölyede boş sıra olarak sadece arkada sandalyesi kırık olan bir yer vardı. Mecbur oraya oturdum. O sırada tarih öğretmenimiz Kurenai Sensei geldi.

~SasuNaru~ Aikido KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin