Hokka the susi

74 7 0
                                    

)Joel Hokka(

Istun taas hyvin masentavan näköisesti koulunkäytävillä. Niinkun aina joka on hyvin omaperäistä. Vois sanoo, että kiinnostaa ihan vitusti koko koulu. Tasan viikon päästä englannin kirjoitukset saatana. No kyllä mä ihan hyvä englannissa kai oon. Oon siis lukion 2lk eikä oo mitään parasta settiä. Tai no, saanu tänään jo turpaan ja onnistunut tulemaan hakatuksi, koska uskalsin pistää homo pinssin reppuuni kiinni (kerrankin saatana). Pienestäkin voi saada paljon paskaa niskaan, kun ei selvästi ihmiset ole vieläkään suostunut hyväksymään erilaisuutta. Vitun hintit. Yritän itseni hengissä pitää, joka ei ole helppoa. Tai ei mun kaikkea tarvitse itse kannatella, koska paras ja ainut ystäväni, Joonas tekee sen mun puolesta. Olen todella kiitollinen Joonakselle. Oon tuntenut Joonaksen viimeiset vuodet eikä hän ole jättänyt minua kertaakaan yksin. Joonas on täyttä kultaa ja hyväksyy mut sellaisena, kuin oon. On hän itsekin homo, niinkuin yllätys yllätys minäkin. Joonaksella on poikaystävä jonka nimi on Niko? Joku sellanen. En muista. En oo ikinä tavannu tätä koko Nikoa, vaikka oon saanut kuulla, että hän on erittäin hyvä panemaan. Sepä oli kiva kuulla. Joonas löysi heti äijän itselleen. No en ihmettele, karismaattinen ja hyvännäköinen mies. Mulla menee vielä miljoona vuotta löytää se oikea, jos sellainen edes ikinä löytyykään. Kun Herra Hokka the kusipäälle ei äijiä eikä kavereita todellakaan satele. Mutta mullapa on paras frendi ikinä, Joonas Henrik Porko. Sellaisia ei noin vain löydy.

Joonas kehtasi vihdoin saapua paikalle. Se on sellanen sataanan kyläluuta, että sitä täytyy odottaa 100000000 tuntia aina. Tämä blondi hymyilee  ja suorastaan HYPPII luokseni. Suoraan sanoen en ymmärrä, MITEN Joonas jaksaa olla Porko pupu näinkin ankeassa paikassa, kun koulu. Yks teinihelvetti.
"Huomenta mörkö" Tuo sanoo pirteästi kiusoitellen. "No huomenta vaan sullekkin" Sanon todella väsyneenä.
"Et tainu taaskaan nukkua kunnolla" Joonas huomauttaa.
"Elä edes muistuta. Kuuntelin koko yön jotain musaa mitä nyt vaan löysin" Vastaan.
"Hyvin menee Hokka" Tuo sanoo ja taputtaa minua olkapäälle. Vittu just siihen missä on viilto. Ei hän kyllä sitä tietänyt. Eikä tiedä koko viiltelystä... Mutta, oon saanut sen jo melkein loppumaan. Saan viiltää vain kerran viikossa. Niin olen itselleni luvannut. Vain yksi viilto. Ei enempää. Mun mielenterveys on aika paskana, mutta se on jo paremmassa suunnassa. PALJON paremmassa. Pitäs vielä ettiä bändi itselleni tai perustaa oma.
"Saatana tänään on se vitun suunnistuskin" Joonas valittaa.
"Bro mekin tullaan sinne jeejee" Vastaan.
"Ei me enää olla missään vitun ala-asteella, jossa suunnistetaan koko alakoulun kanssa" Joonas valittaa.
"Mä luulin et sä oot vasta päiväkodissa" Sanon vittuilevasti jolloin saan nyrkin herkälle alueelleni, josta ulvon, kuin susi.

Young blood | Blind ChannelWhere stories live. Discover now