Muna addikti

52 8 0
                                    

)Niko Moilanen(

Joel:
Moro. Joonaksen paras kaveri tässä

Minä:
No moro moro

Joel:
Vissii kiva ilta tulossa. Taisin pölliä Pornon puhelimen. Tällä sun poikaystävälläs on aika vitun kova tarve kosketella munia, joten oot onnekas.

Rehellisesti sain vitummoisen naurukohtauksen, koska A. Joonas Porno B. Toi Joel oli lukenu meiän viestejä C. Saan tänään näköjään aika kunnolla, koska näköjään poikaystävälläni on muniin addiktio.

Minä: Jaahas, että sellasta.

Joel: Kyllä. Voin sanoo et Porno on seksikäs baletti mekko päällään. Kannattaa kokeilla.

Niko: Juuh

Voin sanoa, että nyt oli järkevät keskustelut. Ainakin vaikuttaa hauskalle jätkälle. Samanlainen huumorintaju kun mulla.

)Joonas Porko(

Vittu olin saanut vihdoin puhelimeni Hokalta takaisin, mutta nyt hän nähtävästi snäppää Nikolle. Tästä ei tuu mitään hyvää...
"Tänne se vitun puhelin!" Huudan tolle yli 185cm pituiselle miehelle.
"En nyt taida antaa." Hän sanoo vittuilevasti, mutta saan revittyä häneltä puhelimen ja luen heidän keskustelut. Näytän hänelle vain keskaria ja potkaisen tätä munalle. Hän meinaa kaantua maahan. Käännän selkääni vähän ja se oli kyllä virhe. Sain vitun kovan läppäsyn perseelleni. Voi vittu, kun mukavaa.

Timeskip

Olen kävelemässä kaupalle ja siitä Nikolle. Kyllä. Menen ensimäiseksi herkku hyllylle ja otan sieltä Nikon lempi tuplapatukan ja meidän lempikarkki pussin. Sen jälkeen menen hakemaan juotavahyllyltä pari redbullia. Sitten pääsin hassunhauskalle hyllylle hakemaan tälle illalle tarpeellisia asioita...

Pääsin Nikon koti ovelle. Koputan ovea ja poikaystäväni tulee avaamaan. Suutelen häntä eteisessä. Oikeastaan se muuntui suudelmista kielariksi, mutta mitäs se haittaa. Kiihotun nopeasti, niinkuin selvästi Nikokin. Katsomme toisiemme alakertoja ja suuntaamme näköjään Nikon makuuhuoneeseen. Pistän kauppakassin eteisen lattialle. Niko ottaaminut syliin ja kantaa sängyllensä. Hän katsoo minua vähän vittuuntuneena, koska hän luuli et tärkein unohtui kauppakassiin. Onneksi varaannuin. Nostan kortsupakettia ja liukkaria. Niko alkaa virnuilemaan ja kohta molempien vaatteet ovat kauniissa mytyssä lattialla...

—————-
Jätän teidät kiimaset apinat tähän kohtaan, koska haluan kIuSiA teitä. Ei hätää, tämä ihana välikohtaus jatkuu ensi luvussa.

Anteeks ku en oo jatkanu tätä kuukauteen, mutta oon ollu kiireinen kiitos koulujutut. Nyt oon matkalla Tuuriin ja teki mieli kirjoitella tätä lisää.

Toivottavast tykkäsitte<3

/326 sanaa/

Young blood | Blind ChannelWhere stories live. Discover now