Timeskip
Olemme suunnistamassa ja meidät sekotettiin. Eli 1lk ja 2lk voi olla samassa tiimissä, joka on mielestäni vitun hyvä. Toi Joonas Porno (tahallani) pääsi samaan joukkueeseen kanssani. Me kummatkin ollaan todella hyviä suunnistamisessa, niinkuin baletissakin. Vaikka Joonas näyttää oikein seksikkäälle balettiasu päällä. Älkää kysykö mistä tiedän...
"Vittu, kun hauskaa." Joonas sanoo minulle hymyilen sarkastisesti.
"Joo o. Samaa mieltä" Vastaan.
Nyt meidän rakas liikunnanopettaja Anna-Maria paskaperse seloistaa jotain rasteista ja suunnistusalueista. Eikö olekkin hauskaaPääsimme pois liikuntatunnilta ja Joonas snäppää jollekkin hymyilen. Revin Joonaksen puhelimen kädestään ja katson kenelle hän snäppää. Nimenä tällä jätkällä on "seksikkäin Niko🖤" JA MÄ VITTU LUULIN, ETTÄ MINÄ OLEN TUON MIELESTÄ SEKSIKKÄIN. No ei vaan. Kumminkin noi snäppää jotain tästä illasta ja Joonas puhuu ostavansa liukkaria. Tuo jo yrittää haroilla kännykkää kädestäni, mutta ei pysty. Tässä on pidemmän etu.
"Jaahas eli panemista Nikon kanssa tänä iltana." Sanon Joonakselle.
Tuo punastuu. En anna vielä kännykkää takaisin, koska minä tarvitsen tämän Nikon snäpin. Kaivan puhelimen taskustani ja näppäilen koodin. Menen snäppiin ja lisään tämän Nikon itselleni. Tottakai mulla täytyy olla Pornon (taas tahallinen) poikaystävän snäppi. "No haista vittu, vitun runkkari." Toi sanoo minulle samalla, kun ojennan puhelinta takaisin. "Bro, taidat nyt puhua itsestäs runkkarina. Ja sitä paitsi haistan mielummin kyrpää." Sanoin vittuilevasti, jolloin saan taas nyrkin herkälle kohdalleni. Sellainen Porko. Menis sopimaan Nikon alueelle mielummin)Niko Moilanen(
Snäppäilen Joonaksen eli poikaystäväni kanssa. Juttelemme tästä illasta. Yhtäkkiä minut lisää joku Joel. Nimen alapuolella lukee "1 yhteinen kaveri". Joonaksen parhaan kaverin nimi on Joel joten lisään hänet takaisin.
ESTÁS LEYENDO
Young blood | Blind Channel
FanficPojat tapaavat lukio- ja yläaste aikoina toisensa, mutta matkassa on myös romanssia, riitoja ja erilaisia ongelmia ystävyyden välillä. Koko koulu ajan kiusatut altavastaajat yhdistyvät ja tiivistyvät. Joidenkin välit lähenevät jopa eri suuntiin... S...