Suudelma

42 8 1
                                    

Moro! Ennenkun jatkan kirjoittememista, niin sanon yhden asian. Muokkasin kahta lukua äskön paremmiksi. Eli "Mä oon Tommi" ja "Jumala-Tommi":D Kannattaa mennä lukee ne jos et oo viel lukenu tota uutta versioo. Mut joo, jatketaan tätä:D

Timeskip seuraavaan aamuun

)Tommi Lalli(

Herään Joelin vierestä. Järkytyin vähän, kun huomasin olevani lusikalla hänen kanssaan. Oli ihanan lämmin hänessä kiinni. Kello on 6.00 ja meidän molempien koulu alkaisi 9.00. Menisimme hakemaan vielä Joelin kamat häneltä ennen koulua. Menen keittämään kahvia ja tekemään meille aamupalaa. Teen minulle ja Joelille voileivät ja laitoin salaattia ja kurkkua leipien päälle. En vain pääse ylitse siitä, kuinka saatanan hyvältä Joel näyttää. Se jätkä on sekoittanut mun pään. Ihanat pitkät hiukset. Meren siniset silmät.

Pian kuulen huoneestani sipsuttelua, joka kantautuu koko ajan lähemmäs ja lähemmäs keittiötä. Näen Joelin ovella ilman paitaa. Hänelle tuli ehkä kuuma. Rakastan hänen yläkroppaa. "Huomenta unikeko. Tääl on leipää tarjolla." Sanon hänelle hymyilen. Hän nyökkää ja tulee nojaamaan minua. "Väsyttää saatana" Hymähdän hänen söpöydelle.

Huomaan hänen tuijottavan leipäänsä. "Yks haukku niin oon susta ylpeä" Sanon tuolle kannustavasti. Hän epäröi, mutta ottaa pari haukkua. "Hyvä" Sanon tuolle ja silitän hänen paljasta selkää.

Pian saammekin jo syötyä. Oon todella ylpeä Joelista. Hän sai syötyä koko leivän. Hyvä<3 Kyl se jätkä viel parantuu kaikesta.

Menemme hakemaan 7.00 Joelin kanoja ja sen jälkeen menemme vielä lepäämään meille hetkeksi. Hyvä idea, eikö?
Olemme Joelin pihalla ja menemme Joelin kodin sisälle. Aika kodikas pieni omakotitalo. Lähdemme yläkertaan, Joelin huoneeseen. Siellä on kitara eri bändien kuvia ja julisteita. Myös paljon muuta, tottakai, mutta ensimmäisenä huomasin noi. Pian pääsemme lähtemään takasin meille.

)Joel Hokka(

"Mitä jos otettais vaan vapaata?" Kysyn Tommilta. "No, ehk voitas. Ilmotetaan opeil" Tämä vastaa. Hän just näyttää mallioppilaalta. Komea mallioppilas. Laitamme heti viestiä kouluihin. Saimme luvat olla poissa. Hyvä niin.

Olemme maannut sängyllä Tommin kanssa. Olen puoliksi hänen päällään. Haluaisin tehdä aloitteen, mutta en tiedä uskallanko. Ehkä pitäisi yrittää. Toivottavasti hän ei suutu.. Kuset housuis täällä ollaan. Pian nousen kunnolla Tommin päälle ja käännyn naama Tommia päin. Saan häneltä kummeksuvan katseen. Menen häntä lähemmäs ja lähemmäs. Katson häntä silmiin ja hän minua. Hän nostaa pikkasen päätä tyynystään ja yhdistämme huulemme. Aloitamme suudelman joka tuntuu taivaalta ja on täynnä rakkautta. Tommi vetää päätäni itseensä päin syventääkseen suudelmaan. Pian kielemme haluavat tutustua toisiinsa...

Young blood | Blind ChannelWhere stories live. Discover now