Söpöysmonsteri

51 10 1
                                    

)Joel Hokka(

Suutelimme vielä hetken. Oikeastaan vedämme kielaria vielä hetken. Pian irtaannumme kielarista, koska muuten olisimme kuoleet hapenpuutteeseen. Toi oli kyl kieltämättä ihan vitun ihanaa. Menen paniikkiin ja olen. lähtemässä pois huoneesta, mutta tunnen vahvan käden pitämässä ranteestani kiinni. Se sama käsi vetää minua takaisin omistajaansa päin. Tämän omistajan toinen käsi kietoutuu ympärille ja käsien omistaja ottaa minut syliinsä haliin. Hymyilen tämän olkapäätä vasten.

)Tommi Lalli(

Mulla ei oo vittu mitään hajua mitä just tapahtu. Sen tiedän, että nauttisin siitä ihan saatanasti. Vittu mä rakastan tota jätkää. Hei, toi karkulainen yrittää lähtee helvettiin mun päältä. Ei onnistu. Tule sun (toivottavasti) tulevan poikaystävän syliin haliin. Kyllä ajattelin tässä samalla kertoa heti tunteistani. "Tota..h-haluisiks nää o-olla mun poi-" Yritän sanoa loppuun, mutta minut keskeytetään. "H-haluun.." Hymyilen hänelle. Tää tapahtu aika nopeesti. Löysin hänet itkien metsästä, toin hänet tänne, tutustuttiin ja täs ollaan. Tää meni ehkä liiankin nopeasti, mutta rakastan häntä. Meillä kyl on sellaset 4v ikä eroo mut vitut siitä. Mä oon kummiskin se isähahmo silti tässä parisuhteessa. Tunnen sen jo...

)Joel Hokka(

Olemme makoilleet sängyllä Tommin kanssa jonkun tunnin. Päätän sanoa yhtäkkiä "Mä rakastan sua Tommi." Ja takerrun tähän tiukemmin. "Mäkin sua Joel." Kuulen vastauksen.

"Pitäskö mennä jonnekkin?" Tommi kysyy. Nyökkään. "Mun tekee mieli Monsterii" Sanon tälle. "Mennään sitten hakee mun omalle söpöysmonsterille Monsterii" Tommi vastaa minulle. On se söpö<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Young blood | Blind ChannelWhere stories live. Discover now