K.Rajda x P.Wąsek [I crush you]

46 1 0
                                    

Trwał zwykły dzień, na Uniwersjadzie w Lake Placid. Wszyscy już mieli czas wolny. Wieczorem uczestnicy Uniwersjady, albo poszli się integrować, czyli na przykład korzystali z atrakcji hotelu. Albo poszli w miasto, albo siedzieli sobie w pokoju. W pokoju na trzecim piętrze, w drugich drzwi po lewej stronie. Dwie skoczkinie siedziały w ciszy w pokoju hotelowym. Kinga Rajda i Anna Twardosz, były zmęczone dzisiejszym dniem. Dziewczyny miały ciężki trening, następnie poszły grać w bilarda, z kolegami i koleżankami, z drużyny. Kinga i Ania były już ubrane w nocne ubrania. Ale nie chciały jeszcze iść spać. Ania zaproponowała, grę w prawda czy wyzwanie.

— Kinga programy w prawda czy wyzwanie? — zapytała młodsza z zawodniczek.

— Jasne możemy pograć, czemu nie— przyznała Kinga. — Mogą być też pikantne pytania? — spytała Rajda.

— Mogą — przyznała z diabelskim uśmiechem.

— To co zaczynamy? — spytała Anka.

— Spoko może weźmiemy butelkę? — przypomniała zeszłoroczna Olimpijka.

— Dobra — 21-latka wzięła jedną z butelkę, gdzie była jeszcze woda niegazowana. Ania zakręciła butelką, która wypadła na starszą z zawodniczek.

— Kinia prawda czy wyzwanie? — zapytała Twardosz.

— Wyzwanie na początek ale coś takie w pokoju — zarządziła 22-letnia skoczkini.

— Zrób dziesięć męskich pompek — powiedziała Ania.

— No dobra — następnie zdobywczyni najwyższego miejsca, w PŚ przez polską zawodniczkę. Zrobiła dziesięć męskich pompek.

— Zrobione — powiedziała zmęczona Rajda.

— Teraz ja kręcę — powiedziała młodsza ze skoczkiń. — Teraz ja

— Prawda czy wyzwanie?

— Dawaj prawdę — odparła Ania.

— Okey gdybyś mogła spędzić noc, z jakimkolwiek celebrytą. To kogo byś wybrała? Możesz wybrać, każdego celebrytę na świecie — wymyśliła zwyciężczyni klasyfikacji generalnej, FIS Cup, w sezonie 2015/16.

— Kurczę... — zrobiła pauzę. — No dobra jest taki jeden. Kojarzysz  może Timothèe Chalamenta, to taki aktor? — powiedziała uczestniczka, Mistrzostw Świata w roku 2021.

— Tak coś gdzieś słyszałam — powiedziała Kinga.

— To z nim on jest taki hot. To taki mój platoniczny celebrity crush. Wiem, że   za niedługo mam już, dwadzieścia dwa lata. I wiem, że jestem na to trochę za stara. Ale przecież nie nazywam go moim mężem i nie planuje z nim ślubu oraz gromadki dzieci — powiedziała zawodniczka urodzona w roku 2001.

— No jest uroczy ale dla mnie no nie mój typ — powiedziała zdobywczyni szóstego miejsca a Oberstdorfie, kiedy Ania zakręciła butelką.

—- Kinia na ciebie padło — butelka wskazała na nieco wyższą ze skoczkiń. — To co prawda czy wyzwanie? — spytała Twardosz.

— Wybieram prawdę — przyznała lekko zestresowana Rajda.

— No w porządku to czy ktoś ci się obecnie podoba i kto to jest? — zapytała.

— No dobra jest taki jeden, mam go na oku od grudnia jakoś - wyznała Kinga spuszczając głowę w dół.

— Kto to jest jak ma na imię? — spytała dziewczyna.

— Nie powiem ci tego — powiedziała tonem matki, która delikatnie zakazuje dziecku słodyczy.

— Powiedz.

One Shots Ski Jumping Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz