-bu covera aşığım,bölümü okurken dinleyebilirsiniz
🌒
Eve gittiğim gibi Felix'e Hyunjin'in numarasını attım.Çok sevinmişti.Biraz sohbet ettikten sonra yorgunlukla uyuyakaldım.
...Bugün grup çalışmalarının başladığı gündü.Minho ile okulda çekimler yapacaktık.Baharın gelişiyle gökyüzünde uçak gösterisi vardı.Gerekli ekipmanları kurduktan sonra Minho kayda başladı ve uçak gösterisini çekti.Ben de yanında sessizce gösteriyi izliyordum.
Bakışlarımı ileride iki kızla konuşan Hyunjin'e çevirdim.
"Sevgili durumu nedir?" aklıma gelen soruları Minho'ya sormaya karar verdim."Yok."
"Favori tip peki?"
"Bilmiyorum ki sevimli ve parlak bir gülüşe sahip kişiler."
"Hmhm,mükemmel.Favori film?"
"Spiderman."
"Aaa benim de favorim,hatta tüm serisi."
"Hedefindeki fakülte?"
"Dans akademisine girebilmek."
"Vay be,pek dansçı tipi yoktu aslında onda şaşırdım."
"6 yaşından beri dans ediyorum aslında.Dans benim yaşam felsefem."
Dediklerine kafamı sallarken duraksadım.İyi de ben Minho'yu sormamıştım ki.Sinirle soludum.Koluna yumruk attım."Heyy,seni sormuyorum ki!!Hyunjin'den bahsediyorum."
"Neyse ne,tembellik etme de sen de video çek."
Bakışlarımı Minho'ya döndürdüm.Gayet ciddi duruyordu."Hadi ama öyle bakma Jis,ben sana öğretirim."Dedi ve kıkırdadı."Peki,nasıl yapacağım?"Kameranın açılarını ayarladı."Şuraya gözünü koy öncelikle."
Dediğini hemen yapıp tek gözümü kısıp diğeri ile gösterdiği yere baktım."Elin de şuraya."Dedi ve ellerimi kameraya yaklaştırmam ile bir elini diğer elimin üstüne koyarken diğer elinin baş parmağı ile parmaklarıma dokunup tuşların ne işe yaradığını anlattı.
Bulunduğumuz pozisyondan dolayı kalbim hızlanmaya başlamıştı."Tamam ya hızlı öğrenirim ben,gidebilirsin."Gülümsedi ve Hyunjin'in yanına adımladı.
Etrafı çekerken bir anda kendimi Minho'yu çekerken buldum.Her ne kadar kabulllenmek istemesemde fazlasıyle çekici bir çocuktu.Nasıl bu kadar kusursuz olabilirdi.Kameradan gözgöze gelmemiz ile duraksayıp bir adım uzaklaştım.Yakalanmıştım.
Utançla başımı eğip diğer tarafı çekmeye başladım.
...Çıkışta Seungminler ile cafeye gitmeye karar verdik.Hyunjin'i takip etme işi çıktığından beridir onlara fazla vakit ayıramıyordum.
Americanolarımızı yudumlayıp sohbete daldık.
Dışarıdan duyduğum sesle bakışlarımı cafenin ara sokağında ki topluluğa çevirdim.Changbin fazla meraklı olduğundan hemen gidip bakmayı önerdi.Seungmin başımıza dert almamamız gerektiğini söylesede Changbin bizi cafeden çıkardı.
Kalabalığa doğru yürürken gördüğüm iki bedenle duraksadım.Hyunjin ve Minho.Karşılarında ise okulda ağır abi gibi takılan Yeonjun vardı.Bu tipte bir çocukla ne işleri vardı?Changbin'in söylediğine göre.Bu ikili
Soobin ile konuşuyorlarmış.Yeonjun'da sevgilisini yanlarında görünce kıskanmış.Yeonjun ikiliye bağırırken Minho en sonunda dayanamayıp omuzundan ittirdi.Aniden ittirmesi ile Yeonjun dengesini sağlayamayıp düştü.Yerde yanında bulduğu içki şişesini eline aldı ve arkasını dönüp bize doğru gelen ikiliye doğru yürüdü.
Olacakları anlayınca çantamı hızla attım ve Yeonjun şişeyip Minho'ya doğru vuracakken ayağımla eline uçan tekme attım.Boşuna mı zamanında kareteye gitmiştik.
Herkes bana şok olmuş şekilde bakarken elimi tutan Minho ile ona baktım."Koş."elimi tuttup koşmaya başlarken ben de Hyunjin'in elini tuttum ve üçümüz koşmaya başladık.Takip edilmediğimizi anladığımızda parka doğru yürüdük ve ayağımdaki acıya daha fazla dayanamayarak banka oturdum.Muhtemelen Changbin olayı halletmişti.
Hala ikilinin ellerini tuttuğumu fark etmem ile hızla çektim.Minho bakışlarını ayağıma çevirdi.
"Jis,sen iyi misin?Neden kendi canını tehlikeye attın ki?"sinirle soludu.Ben de bakışlarımı ayağıma indirdim.Kızarmış ve şişmeye başlamıştı.Minho,Hyunjin'i eve gitmeye ikna ettikten sonra bir taksi çevirip benimle acile geldi.
Acile yürürken sol ayak bileğimdeki ağrı artmıştı.İstemsizce yüzümü buruşturmam ile Minho bana döndü.İçimde ağlama isteği kabarırken alt dudağımı ısırdım.Başını salladı ve beni kucağına aldı.
Bir anda havalanmamla ağzımdan minik bir çığlık koptu.Minho'ya baktığımda ciddi gözüküyordu.Tek kelime etmeden utançla kafamı boynuna gömdüm.
Güzel kokuyordu.Şu an fırsattan istifade yapıp çocuğu kokladığımı fark edince daha da utanmıştım.Acile geldiğimizde bacağımı incittiğimi söyleyip sargıya aldılar.Aileme haber verdiğimi söyleyip Minho'ya teşekkür ettim.Eve dönerken Felix'e günün kısa özetini yazdım ve eve gittiğim gibi yorgunlukla uyuyakaldım.
🌒
askım güzel güzel okuyorsun fici de bir de oy versen keşke😞🤏bölüm hakkındaki düşünceleriniz?🥺👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i've got my eye on you•minsung
FanfictionArkadaşının hoşlandığı çocuğu gözetlerken , amacından sapıp kendi aşk hikayesini oluşturan Jisung ve onun kalbini darmaduman eden Minho -20th century girl minsung vers.