It doesn't matter, now it's all gone(f)

2K 154 427
                                    

Fic ile ilgili yaptığım minik edit🎐
Son kez iyi okumalarrr💗🥺👋

🌒

Felix ile eve yürürken aramızda gergin bir hava hakimdi.Sebebini bilmesemde bozuk olan moralimi daha çok bozuyordu bu durum.

"Ahh çok yorucu bir gündü değil mi Lix'im.Gel yemek yemeye gidelim."Yürümeye devam ederken duraksayan Felix ile telaşla ona döndüm.

"Lixim iyi misin?Bir yerin mi acıyor?"

Felix şu ana kadarki duyduğum en soğuk ve boş bakışları ile yüzüme baktı."Bana söylemek istediğin bir şey yok mu?"

"Ne gibi?"

"Lee Minho'dan mı hoşlanıyorsun?"

Duyduklarım karşısında dona kalmıştım.Gözlerim hızla dolarken her şeyin tam anlamıyla altüst olduğunu birkez daha anladım.Sevdiğim çocuk yetmemiş bir de sevdiğim arkadaşımı kaybediyordum.

"Doğru mu?Neden söylemedin?"

"Sen dönmeden önceydi.Ondan azıcık...Ama artık onu sevmiyorum Felix."

Felix dolmuş gözleri ile beni izliyordu.
"Yalan söylüyorsun.Şu an kadar da yalan söyledin."

"Öyle söyleme...Bilerek yapmadım ki.Hepsi senin içindi."

"Benim mi? Hiç utanmıyor musun Jisung? Beni salak yerine koyman benim iyiliğim için miydi gerçekten? Kendini iyi hissetmen için değildi yani."

"Felix...ne yapsaydım peki.Yurtdışında zor zamanlar geçirdiğini biliyorum.Neler hissettiğini anlıyorum.
Minho'dan ne kadar hoşlandığını ve onu görmek istediğini biliyorum.Sana nasıl ondan hoşlandığımı söyleyebilirdim ki?"

Ağlamaktan zar zor konuşurken bakışlarımı Felix'e diktim."Bir oğlanın dostluğumuzu mahvetmesini istemedim."

"Bir oğlan yüzünden mi...Bunların tüm suçlusu sensin Jisung.Evet Minho'dan hoşlanıyorum.Ama sonucunda arkadaşlığımız bozulacaksa onun yüzüne dahi bakmazdım.Ben de en çok seni önemsiyorum."

Felix bunları dedikten sonra hızla arkasına döndü ve evine doğru yürüdü.Arkasından baktıktan sonra yere çöküp ağlamaya başladım.Ne kadar öyle durduğumu bilmiyordum.En sonunda Seungmin ve Changbin şans eseri geçerken beni bulmuşlardı.

Seungminlere geçip her şeyi anlattım.Bana destek olup rahatlamama yardımcı olduktan sonra yarın okul olduğundan eve adımladım.

...
Felix okula girdiği gibi Minho'yu aradı dışarda görmesiyle derin bir nefes aldı yapabilirdi.
Hyunjin'den izin isteyip Minho ile yalnız kaldı.

"Senden hoşlanıyordum."

Minho şaşkınlıkla onu dinledi.

"Ama Jisung sana aşık."

"Nasıl yani?"

"Hepsi benim suçum.Ben senden hoşlandığım için Jisung tüm aşkını kalbine gömmüş.Bana kendinden bile fazla değer verir o.Kendisi için kötü sonuç doğursa bile önemli olan benim onun için.Ben güçlüyüm diyor ama ona yük olmak dışında yaptığım bir şey yok." Göz yaşlarını sildi.

i've got my eye on you•minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin