DESPRE MINE

12 0 0
                                    

          Pe scurt, povestea mea sau, noul volum al vieții mele începe în urmă cu câțiva ani. Moment în care viața mea nu avea nici un sens și la fel ca mulți alții nu înțelegem de ce m -am născut și mai rău, de ce trebuie să mă chinui.. Nu înțelegeam de ce trec prin ceea ce treceam și de ce trăiesc exact opusul a ceea ce eu visam să trăiesc. După o perioadă destul de lungă de întrebări și nelămuriri am ajuns să conving universul că îmi doresc cu totul altceva.

           În acel moment a apărut o persoană, o persoană ce a simțit să-mi împărtășească ceea ce știe și a conștientizat ea îl legătură cu viața. Mi-a amintit despre lucruri sau părți ale vieții cu care nu mai avusesem tangente: de la ideea de spiritualitate, meditație, legi ale atracției până la noi concepte de fericire și de autodescoperire. Concepte ce au venit într-un moment în care ceea ce trăiam, mă "obliga" să acord minimul de încredere și chiar dacă mintea nega totul, dorința pe care o aveam să ies din ciclurile vicioase pe care le trăiam, m-a împins să caut mai multe informații despre noile concepte auzite. Am început cu cărți recomandate de acea persoană, iar acest lucru a făcut universul să înțeleagă că îmi doresc mai multe informații. În timp, am început să cunosc oameni cu totul diferiți față de cei din jurul meu, oameni fericiți, oameni care nu mai vedeau viața ca pe o pacoste ci se bucurau de fiecare zi în parte, tratând problemele cu o atâta lejeritate încât era imposibil să nu îmi doresc să îi urmez.

           După câteva luni, am început să gust din fericirea vieții și din plăcerea de a trăi, iar când am fost conștient de faptul că viața mea plecase pe un alt drum, prima mea reacție sau primul meu gând a fost "voi face tot ce pot, să ajung să ghidez măcar un om spre această viață încât să pot răsplăti ceea ce am primit".

            De atunci nu am mai ținut pentru mine informațiile acumulate, am început să împărtășesc. La început cu prietenii, după care cu familia și ulterior cu fiecare persoana ce îmi apărea în cale. Nimic nu-mi umplea inima de fericire și de sens decât împărtășitul acelor informații ce pentru mine au reprezentat puterea de a mă ridica de jos și combustibilul pentru a merge mai departe, ca mai târziu să ajung să nu-mi doresc să fac altceva.
Acesta este pe scurt motivul pentru care mă aflu azi în fața ta și motivul pentru care îți propun să înțelegem împreună principiile vieții și cum ne putem schimba viața prin recunoștință, vizualizare și ACȚIUNE!

               DESPRE CE VOM VORBI?

          Există atât de multe teorii cu privire la legea atracției încât nu am avea timp pentru a discuta toate aceste teorii. Cu toate acestea, numărul mare de oameni care cred și aplică principiile manifestării și atrag ceea ce își doresc în viață, crește pe zi ce trece. Și din ce în ce mai mulți oameni sunt atrași de ideea că există o forță unică, ce determină cu adevărat traiectoria vieții cuiva, precum și bogăția, sănătatea și succesul de orice fel.

            Scopul acestui E-book, este de a-ți prezenta ideile de bază ale legii atracției, oferindu-ți o perspectivă largă, dar sper eu, profundă asupra ei. Acum, pe măsură ce depistăm progresiv diferite fețe ale legii atracției, vom încerca să ajungem la cât mai multe exemple, pentru a înțelege cum lucrează atât în viața personală cât și în legăturile cu ceilalți și tot ceea ce ne înconjoară.

              Scopul final este să înțelegi cum funcționează și să începi să îți construiești încă din temeli(gânduri), viața pe care ți-o dorești!
Vei descoperi atât concepte de a privi viața cât și modalități concrete prin care să te folosești de legea atracției în procesul tău.

               Înainte de a aplica ceva, trebuie să ne familiarizăm cu subiectul. Și, ceea ce trebuie să înțelegi de pe acum, este că nu funcționează peste noapte, necesită încredere și timp!

Acționează!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum