LEGEA ATRACȚIEI ÎN VIAȚA NOASTRĂ

11 0 0
                                    


LEGEA ATRACTIEI ÎN VIATA NOASTRĂ

        Datorită complexității legii atracției, vom începe cu o explorare aprofundată a caracterului său înainte de a ne îndrepta atenția spre aplicațiile sale în viața reală. Astfel vei fii complet înarmat atunci când ești gata să aplici conceptele descoperite pe parcurs.

       Descriu legea atracției, ca fiind un portal ce poate debloca adevăratul potenţial al fiecăruia, până la esenţa care animă întregul univers. Legea atracției era numită de către Bob Proctor, "sursa primordială a puterii", sau "însăși temelia societăților și civilizațiilor din
trecut". Unii oameni au reușit să o descopere și să o folosească cu multe secole în urmă, dar prin evoluția raționalistă a gândirii umane, această informație a fost pierdută.

         Legea atracției este capabilă să îți ofere:

- O viață cu adevărat fericită,
- Sănătate perfectă (sau cât mai aproape de perfectă)
- Capacitatea de a atrage tot ceea ce îți dorești în viață,
- Capacitatea de a deveni cine îți dorești să devii în această viață
- Capacitatea de a manifesta tot succesul pe care ti-l dorești (nu contează este vorba despre relațiile personale, despre finanțe, etc.)
- Capacitatea de a depăși obstacolele vieții
- Capacitatea de a manifesta vindecarea corpului cu ajutorul placebo
- Reprezintă sursa infinită de înțelepciune individuală și de conducere/îndrumare internă, de care fiecare persoana are nevoie pentru a reuși să supraviețuiască în vremuri grele și să rreziste încercărilor din parcursul propriu.

         Legea atracției este de natură generală! Există în cele mai mici componente ale universului și de asemenea ajută la guvernarea diferitelor forme de viață de pe Pământ. Legea atracției nu este magie și nici nu exista doar pentru grupuri mici de oameni. Legea atracției poate fi folosită de oricine, oricând atâta timp cât acea persoană este capabilă să înțeleagă și să aplice în mod corespunzător principiile acesteia.

          Poate fi la fel de mare ca universul însuși, dar nu este de neatins. Așa cum am menționat mai devreme, poate exista și poate funcționa pentru oricine, inclusiv pentru tine. Gandeste-te la cei mai bogați oameni din lume. Gândește-te la modul în care au ajuns în culmea propriilor reușite în domeniul lor de activitate
         Au reușit să atragă tot ce își doresc în viață pentru că nu se gândesc la nimic altceva. Ei acceptă să ia în calcul doar reușita celor mai profunde dorințe ale vieții lor. Această dorință puternică, cuplată cu acțiune și alți factori, le-a permis să utilizeze pe deplin legea atracției.

          Legea atracției nu alege oamenii!
Funcționează dacă pui lucrurile în mișcare.
Funcționează dacă ștergi negativitatea și îmbrățișezi pozitivitatea.

            Legea atracției va funcționa chiar dacă ai atins deja fundul sacului, atâta timp cât iti păstrezi gândurile pozitive și ești concentrat pe ceea ce îți dorești în viață. Gândește-te la miliardari, crezi că nu au pierdut niciodată sume mari de avere până acum? Este imposibil să nu fi pierdut măcar o dată datorită unor greșeli financiare. Dar ei rămân extrem de bogați.
De ce? Legea atracției!
Știind să manifeste ceea ce își doresc cu adevărat în viață, le dă extrem de mult avantaj în fața altora.

           După cum am discutat, legea atracției nu funcționează doar dacă gândești pozitiv. Universul zice "Da" la orice îți dorești și gândești.
           Dacă o persoană nu se gândește la nimic altceva decât la cele mai rele lucruri din viață, aceste lucruri negative, vor atrage către acea persoană,toate acele experiențe, pentru că tocmai asta atrage ea, fie conștient, fie inconştient.

Acționează!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum