MATERIE CENUSIE SAU PUTERE ABSOLUTĂ?

3 0 0
                                    

          CUM SE PRODUCE “MAGIA”?

        Una dintre cele mai des întâlnite concepții greșite despre legea atracției este că după o clipă de mulțumire sau fericire, am activat această lege și trebuie doar să așteptăm să lucreze.
        Nu așa funcționează! Legea atracției nu este magie și nici vrajitorie, din care să faci minuni peste noapte.
        Legea atracției, așa cum am discutat în prima partre, este o funcție primordială a universului și este la fel de naturală ca aerul pe care îl respirăm pentru a trăi. Lucrul frumos despre legea atracției, este faptul că nu face diferente, de clasa socială, statutul financiar sau educația/inteligența noastră. Funcționează încet, dar  progresiv și le oferă oamenilor ceea ce își doresc cu adevărat în interior.
         Aceste lucruri pot fi pozitive sau negative. Nu tine cont. Universul se așteaptă să ne punem întrebări până înțelegem cum funcționează ca apoi sa ne bucurăm de viața ce ne-am creat o singuri.

          Gândindu-te  la acest concept de bază al creării realității în care trăim, și amintește-ți de toate acele momente în care ai simțit că lucrurile nu vor merge niciodată așa cum ai vrea.
          Ce se întâmpla? Se rezolvau sau se înrăutățeau și mai rău? 
          De ce crezi că experiențele noastre continuă să se repete? De ce crezi că ți se întâmplă aceleași nenorociri chiar dacă tu, știi în partea cea mai profundă a ființei tale că nu vrei ca acele lucruri să ți se întâmple? Are totul sens acum?        
          Înțelegi faptul că gândindu-te la problemele pe care le ai, creezi alte probleme ? Sper că începi să vezi cât de profundă este legea atracției și câtă importanță are pentru evoluția noastră. 
  

           

                    CONSTIENTIZAREA

        O să continuăm cu un alt punct important: conștientizarea.

        Conștientizarea joacă un rol principal sau chiar crucial în aplicarea legii atracției în viața ta într-un sens pozitiv. Prin „aplicare” înțelegem pur și simplu  „utilizare conștientă”.

        Cu siguranță, legea atracției funcționează în viața noastră, indiferent de cunoștințele noastre despre aceasta. dar, a  fi conștient de lege în toată măreția ei, te pune într-un avantaj evident.



            ÎNVĂȚAREA ȘI DEZVĂȚAREA

 
        Ai crede că primul pas este să înveți și da, ai dreptate. Numai că trebuie să înveți, cum să te dezveți.  Sau cu alte cuvinte, trebuie să treci prin procesul de dezvățare!
        De-a lungul vieții, mintea ta a acumulat informații. Informații ce le a memorat pentru a-ți oferii mai târziu, la nevoie, tot ceea ce cunoaște despre un anume subiect.  Când mintea noastră învață, ea acceptă în mare parte tot ceea ce aude, vede, simte, șamd.. după care procesează și stochează informațiile pentru a ți le oferi ulterior oricând vei avea nevoie.

         Cred că nici nu este nevoie să îți mai spun faptul că procesul de dezvățare necesită muncă cu tine și o dorință conștientă de a face cu adevărat din viața ta, o viață de trăit! O viață pe care să și o dorească și alții! 
           Cum ți se pare ideea?
           Sunt convins că ai simțit cel puțin o emoție pozitivă!

           Înțelegem că dezvățarea, necesită atât învățare, cât și completă renunțare la concepte, teorii și credințe vechi.
         Dezvățarea necesită, de asemenea, înțelegerea propriei minți și dorința de a face asta.

         Cu toate acestea, mulți oameni eșuează în acest proces deoarece, le este greu să renunțe la ceea ce știu.   Nu poți să înveți lucruri noi, fără a renunța complet la credințele vechi.  Trebuie să existe o învățare conștientă și o renunțare completă a vechilor credințe
     Imaginează-ți că te urci Într-o dimineață de iarnă, în mașină și parbrizul este înghețat. Ce faci, pentru a putea să pleci?
Dai gheata la o parte. Abia apoi vei vedea drumul și vei ști pe unde sa mergi.
     La fel este și cu mintea sau cu viața noastră, prima dată, trebuie să ștergem toate credințele limitative (te limitează deci te țin pe loc)și abia mai apoi vom avea claritate în viața noastră și vom ști în ce direcție vrem să plecăm.
     Imaginează ți că, gândurile de auto-sabotaj zilnice, miile de gânduri pe care le accepți doar pentru că te-ai obișnuit cu ele, reprezintă acea gheața de pe parbriz. Dacă nu le cureți, cum poți vedea drumul, cum poți scăpa de cercul ăla vicios de experiențe care se poate repeta ani și ani?


Acționează!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum