7_ lover

897 126 40
                                    

با حرص بهم نگاه میکرد و چشم غره میرفت.

+محض رضای فاک چته مین فاکینگ یونگی ؟

_فقط یه شلوار لعنتی پات کن

+مشکلش چیه ؟ ما همه پسریم

_تو پسرا رو منحرف میکنی .. فقط گمشو یه کوفتی پات کن

+واقعیتو بگو یونگز ..تو فقط نمیخوای پاهای سکسیم در معرض نگاهای وحشی و گرسنه ی دوستامون باشه .نه ؟

نفس حرصی کشید و غرید .

_آره لعنتی ..آره ..نمیخوام تو چشم کسی باشی ..حالا اون فاکی رو پات میکنی یا خودم پات کنم

+معمولا باید در بیاری نه اینکه پام کنی

_خفه شوو

نیشخند زدمو پررو نگاش کردم

_نیشخندت رو مخمه .. دیکهد

تا شلوار پام کردمو اومدم از اتاق بیرون ، جونگکوکم از اتاق مهمان بیرون اومد و همزمان یکی زنگ خونه رو زد .

به محض اینکه درو باز کردم تهیونگ خودشو تو بغلم انداخت و لبشو روی لبم کوبید .. با ملچ و مولوچ لبمو لیسید و مک زد .

وقتی ازم دور شد یه دونه زدم تو سرش و با صدای آروم جوری که یونگی و کوکی نشون سرزنشش کردم

+چه غلطی میکنی عوضی؟ مگه نگفتم دیگه به من نچسب ؟

نیشخندی زد و تحقیر آمیز تحدیدم کرد

_ تو که نمیخوای پسرای عزیزت بفهمن تا الان داداشتو میکردی و مثل یه هرزه ی منحرف باهاش میخوابیدی ؟ فکر میکنی دیگه حاضرن توی صورتت تف هم بندازن ؟

کوبیدمش به دیوار و گلوشو با دستم چوک کردم .. لب پایینشو بین دندونام گرفتم و گاز محکمی بهش زدم که صدای آخش بین دهنامون خفه شد و طعم خونش توی دهنم پیچید .. زانومو بالا آوردم و روی دیکش فشار دادم .

+حالا دیگه توی جوجه منو تحدید میکنی؟ تا دیروز که خودت میخواستی بهشون بگی ..  اینو خوب تو گوشات بکن کیم تهیونگ .. اونی که مثه هرزه ها خودشو به کیرم مالید تا بالاخره بگامش تو بودی ... اونی که اولین بار تو هایپم وایگرا ریخت تا منو بکشونه زیرش تو بودی . من کیم سوکجینم بچ . از هیچ خری هم نمیترسم .میخوای بگو میخوای نگو ..ولی اینو از تو گوشات بیرون کن که با من بازی کنی چون من داداش و هم خون و رفیق و هیچ کوفتی حالیم نیست .. نذار برات بد بشه .

به چشم های اشکی اش پورخند زدم و لاله ی گوش تا خط فکشو با زبونم خیس کردم .. فاصله ی بینمونو پر کردم و چند بار دیکمو به دیکش کوبیدم که اشک روی گونش ریخت و با بعض ناله کرد ..

دستمو از روی گردنش برداشتمو و قسمتی از ترقوه اش که از زیر لباسش بیرون بود محکم مکیدم که رد قرمزی جا گذاشت .

a bitch from seoulWhere stories live. Discover now