11_fuck you jin

962 113 50
                                    

تهیونگ با تعجب و عصبانیت فیلیکسو از بغلم هل داد و با خشم داد زد

_چه غلطی میکنی جیننن؟

+مگه نمیخواستی ببینی زیر نور قرمز چجوری آدما رو به فاک میدم ؟ خب باید یه نفر باشه که بکنمش ..

با چشم های مات بهم خیره شد

_تو... تو میخوای جلوی من با ..با یکی دیگه باشی ؟ با یه ...هرزه ؟؟؟

+تهیونگ .. تو خودت خواستی که من جلوی تو با یکی دیگه باشم .. و اینو فراموش نکن که برای من تو هم به اندازه این پسر هرزه ای ..

اشک تو چشم هاش جمع شده بود و با دلخوری نگام میکرد

_چطوری ...چطوری عشق و علاقه بی نهایت من به خودتو هرزگی میبینی عوضی ؟ چجوری انقدر پست و کثیفی هااان؟

به فیلیکس که با استرس نگامون میکرد نگاه کردم

+برو بیرون ..بعدا پول وقتت که هدر رفتو میدم .

_نه نه لازم نیست ..من میرم مستر

و سریع رفت بیرون .

تهیونگ یقمو گرفت و با صدای بلند داد زد

_توی عوضی ندیدی چقدر میخوامت ؟ ندیدی که حاضرم برات هر کاری کنم ؟ ندیدی چقدر بهت نیاز دااررمم؟

دست خودم نبود که نگاهم بهش یخ زده بود

+تو یه بار تا امروز گفته بودی دوستم داری ؟ نه .. نه تهیونگ .. تو همیشه فقط گفتی سکس ..فقط گفتی رابطه ..انگار فقط موقع نیازت یاد من میفتادی ... تو هیچوقت نگفتی دوستم داری تهیونگا ... هیچوقت با احساس و عشق بغلم نکردی ..هیچوقت یه بوسه عاشقانه نداشتیم همیشه فقط لبامو وحشیانه خوردی .. حالا..حالا که برادر شدیم میگی عاشقمی ؟ حالا که حتی بوسه هامون پر از گناهه ؟ بس کن تهیونگ بس کن ... اگه واقعا دوستم داری اگه واقعا برات مهمم فقط برام یه برادر باش .. یه حامی یه رفیق .. دیوونم نکن تهیونگ ..

نشست روی تخت و صورتشو بین دستاش گرفت

_آخه من چجوری طعم لباتو فراموش کنم ؟ چجوری صداتو وقتی اسممو صدا میکنی یادم بره ؟ چجوری برای سیب گلو و ترقوه ات نمیرم ؟ جین چجوری بهت بگم هیونگ ؟ چجوری یادم بره فرم بدنتو ؟ لعنتی من دستام به انحنای کمرت عادت کرده ... جین من بدون دیدن چشمات سر صبح چجوری از خواب پاشم ؟

+تهیونگ ... باید فراموش کنی .. باید فراموش کنییم ..

_پس تو اینو میخوای؟ باشه ... اما بهتره دیگه همدیگه رو نبینیم .. از امروز..دیگه تهیونگی تو زندگیت وجود نداره کیم سوکجین ..

داشت میرفت سمت در که دستشو گرفتم. با شدت دستشو کشید بیرون و من به دیوار هلش دادم

+تهیونگ ... تو داداشمی

a bitch from seoulWhere stories live. Discover now