uyanış 2

114 8 13
                                    

Zhen fanxing kimseyi dinlemeden yibo'nun yanına oturdu evet o da oradaydı geçmişte ve yibo'yu uyandırabileceğine dair içinde bir his vardı.

"Beni duyuyorsun biliyorum, herşeyi biliyorum yiboge senin geleceğe gidip, zhange'nin geçmişe gittiğini..lu jianmin senin tanıştığın bilim adamı aslında ölü..onun görevini devraldım ben.. o tütsü kabı onun icadıydı..nasıl çalıştığını bilmediğim için bir kasaya koyup kasayı bahçeye gömdüm.ama evde olmadığım bir zamanda kasanın çalınacağı aklıma gelmedi çünkü ihtimal dahilinde bile değildi..sonra kasayı çalan kişi o kabı satışa çıkardı ve o zaman gördüm henüz kimse almadan ben alıp tekrar sakalayacaktım hatta yok etmeyi de düşündüm. Ama kabı sizin aldığınızı öğrendiğimde kabın eve girdiği gece bende evinize girdim ve zhange ile birlikte geçmişe gittim.şimdi yiboge eğer uyanmazsan lan sizhui üzülür zhan bunu istemezdi değil mi?.....babam zhan, wangji yani yibo babamın bana iyi bakmadığını öğrense sana çok kızar... Özür dilerim"

Zhen odadan dışarı çıkıp zhan'in yanına girer yanına oturup elini tutar

"Zhange, kendini suçlama lütfen.. eğer suçlu biri varsa o da benim...evet onunla konuştum zhan...baba o uyanacak senin için benim için uyanacak."

Zhan'ın gözlerinden bir damla yaş  firar ederken jiji'nin sesi duyuldu

"Yibo uyandı"

Herkes mutlulukla çığlık atarken zhen fanxing hastaneyi terk etti kendini suçlu hissediyordu.

Zhan ilacın etkisi geçtiğinde yanında bir yatak daha olduğunu fark eder

Kafasını kaldırıp baktığında uyuyan bir yibo gördü..o kadar mutlu olmuştu ki.. ama ya zhen nerdeydi o burdaydı hissetmişti sesini  duymuştu..

Yibo uykudan uyandığında başucunda duran zhan'i gördü o kadar özlemişti ki zhan ellerini tutup dudakalrına götürdü o kemik parmakları öptü. Yibo ve zhan geçmiş ve geleceğe gittiklerinin farkındaydı.ama şimdi bunları konuşmak istemiyorlardı.

_______________________

 Hao_xuan: yibo'muz da uyandı!yibo için dualarınız kabul oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hao_xuan: yibo'muz da uyandı!yibo için dualarınız kabul oldu.. herkese teşekkürler..❤️😘

B.864  Y.860

A. Çok şükür

B. Sonunda oh be

D. Özledim lan Yizhan'ı

↪️LOL: BENDE, ÇOK ŞÜKÜR

V. Ahhh.. sonunda

C. Ah bebeğim iyileşti

L. Yibo da iyileştiğine göre artık okula gelin özledik!!

B. Anam oh be

X. Acılı çiğköftem de uyandı oh

P. Artık rahat bir nefes alabilirim

H.gözyaşım mutluluktan..

G. Çok şükür tanrımm

D.oh be

J. Özledim sizi

K. Olm kafayı sıyıracaktım sonunda aq

Ll. Oh be kalbim rahat artık

H. Ağlamıyorum hayır.

Diğer 843 yorumun tümünü gör

.
.
.
_______________

Yizhan hastaneden taburcu olmuş eve gelmişlerdi..

LOVE ME [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin