Zhan ve yibo arasında ki buzlar erimiş ve üç haftada çok iyi anlaşıyorlardı.. fakat zhan birkaç gün önce yibo'ya karşı olan duygularını kabul etmiş ve yibo'yu kıskanmaya başlamıştı arkadaşlarından bile.
Basketbol provası sırasında yaşananlar;
Her iki takım kıyasıya mücadele ederken basketbol topunu üçlük puan alırız diyen yibo'nun takımında ki he peng topu potaya attığı zaman yibo'ya denk gelmişti..
Çarpmanın etkisiyle yere yığılan yibo'nun yanına ilk koşan zhan olmuştu onu kaldırmadan önce kalp atışlarına bakmış önemli birşeyin olmadığını anlayınca rahatlayarak yibo'yu gelin edasıyla kucağına alıp revire koştu tüm arkadaşları da onu takip edip koşmuş onları izlemeye gelen diğer öğrenciler ise az önce olanlar ile şoka girmişlerdi zhan yibo'yu taşımıştı hemde tüm okulun önünde!
Revir;
Zhan yibo'yu yatağa bırakıp okul hemşiresinin işini yapmasına izin verdi.
Yibo çarpmanın etkisiyle bayılmıştı ve ciddi bir sorunu yoktu. Zhan bunu duyduğunda rahat bir nefes almış ve onlar için ayrılan koltuğa oturmuştu.
Birkaç saat sonra serum bitmiş fakat yibo hâlâ uyanmamıştı ve zhan gittikçe endişeleniyordu.. yibo'nun yanına yere çöküp beklemeye başladı diğerleri kapının önünde bekliyorlardı ve kapı da kapalıydı.
Yibo gözünü açıp zhan'i gördüğünde gülümsemişti.
Yibo da birkaç gündür zhan'ı sevdiğinin farkındaydı ama onun bu konuda düşüncelerini bilmediği için susmuş ve en azından ona yakın olurum düşüncesiyle onu sevdiğini belli etmemeye karar vermişti.
Zhan yibo'nun uyandığını görünce hemen elini tutup endişeli ve uyandığı için mutlu bir şekilde soru sormaya başlamıştı..
İyi misin? Bir yerin acımıyor değil mi? Başın falan dönmüyor değil mi?
Yibo zhan'in endişeli haline bakıp hiç gülmeyen kişiliğini unutup kahkaha atmıştı...bu bir ilk zhan yibo'yu güldürmüştü.
Yibo içinde ki sesi dinleyip zhan'in kafasını kaldırıp yüzünü avucunun arasına aldı yibo şu an iç güdüleri ile
Hareket ettiği için sonrasını düşünmeden zhan'ın dudaklarına dudaklarını bastırdı ama bu hareketi onu mutlu etmişti çünkü zhan karşılık vermiş ve onu öpüyordu.Zhan iç sesine uyarak konuştu.
Seni seviyorum yibo... Artık senin düşüneceğini düşünmek istemiyorum bunu bilmeni istiyorum sadece eğer beni sevmezsen sen nasıl mutlu olacaksan öyle davranırım ama şu an bunu bilmen lazım seni-
Lafı yibo tarafından bölünmüştü..
Seviyorum, zhan bende seni seviyorum..
Zhan bir an idrak edemeyip tekrarlamasını ister.
Seni seviyorum zhan hemde çok, bende sana söylemeye korktum çünkü senin gibi düşünüyordum.
İkili aşk itirafından sonra tekrar sarıldığında içeriye bütün arkadaşları girer zaten kapıda hepsini duydukları için içeriye girip
Direk dalga geçmeye başladılar
Jiji. Siz iki salak gerçekten inanamıyorum nasıl böyle salak arkadaşlarım olabilir.
Xuan. Balıma tamamen katılıyorum
Yuchen birşey dememiş direk tebrik etmişti.
Yubin sevinçlidi çünkü iki salağın bu durumunu fark etmiş olsa da birşey dememişti. Ve artık itiraf geldiğine göre mutlu olabilirdi.
Jiji direk ikilinin abisini arayıp durumu anlatmıştı bile.. bakla ıslanmaz ki ağzında
Bowen yuyu'ya katılmıştı.
Arkadaşları ikiliyi yalnız bırakıp kantine indiler.
Etrafta yine basketbol sahasında olanlar yüzünden dedikodu dolaşmaya başlamıştı.
Yibo iyi olduğunu söyleyip kantine inmek istemiş ve ikili de biraz sonra onlara katılmıştı.
Okul çıkışında yizhan eve geldiğinde abileri onları karşılamıştı.
Haikuan. Kardeşim zhan ile olmanız beni mutlu etti.
Cheng. Haikuan'a katılsa da ikisini uyarmadan edememiş ve söze girdi
İkiniz iki aptal eğer bir daha kavga ederseniz ikinizi de döverim ve birbirinize güvenin konuşup anlaşın. Demiş ve mutfağa girmişti ikili artık sevgili olmuştur ama onlar dahi durumu garip buluyordu.
Cumartesi,pazar okul tatil olduğu için yizhan evde kalmış abileri evde yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME [YİZHAN]
Fanfiction2 grup lise öğrencisi nefretinin aşka dönüşümü.. Küçük bir sürpriz var daha fazla açıklama yaparsam beni deli sanabilirsiniz.. #wangyibo #xiaozhan #songjiyang #wanghaoxuan #zhoucheng #yubin #lise #liseaski #boyxboy #gay #escinsel #sevgili #okul...