Yibo, etrafına bakınıp yürürken okula girdi..Zen okulu ama tanıdığı bildiği öğrenciler nerdeydi..
Yibo telefonunu çıkartıp bowen'i aradı.
Hattın diğer ucundan
" ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR. LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ."
yibo telefonu kapatır.
Bu kesinlikle rüya olamazdı.. ama nasıl böyle bir şeyin içine düşmüştü?
Yibo bir umutla telefonundan tekrar bir arama yapmak için hazırlandı.Yuchen'i aradı ama...
" ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ"
yibo artık delirmek üzereydi.Abisini aramak için telefonu tekrar açtı.
" ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ"
Yibo bu aramaların sonucu gibi.. olmasından korktuğu için yine de bir umutla zhan'i arar..
"ARADIĞINIZ NUMARAYA ULAŞILAMAMAKTADIR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ. VEYA SESLİ BİR MESAJ İLETİNİZ."
yibo şimdi ne yapacaktı onu nasıl bulacaktı aklına gelen fikir ile karakola gidip sinyal takibi yaptırabilir di çok beklemeden karakola gelmiş ve bir polis memuru ile müdür ile konuşmaya gitti.
Polis ile yibo arasında ki konuşma;
P. Evet şikâyetiniz nedir?
Yb. Benim sevgilim ulaşamıyorum lütfen onu bulmama yardım edin..
P. Peki ne zamandan beri kayıp?
Yibo soru ile düşünmeye başladı gerçekten ne zamandır buradaydı ve eğer polis memuruna zhan'in 24 saattir kayıp olduğunu söylese onu şimdi aramaya başlamazlardı..bir yetişkinin en az 48 saat ortadan kaybolması gerekirdi..yibo daha fazla düşünmeden cevap verdi.
Yb.48 saat efendim 48 saattir ortada yok.
P. Tamam. onun bir fotoğrafını ve telefon numarasını alabilir miyim? Ailesi nerde?
Gerçekten ailesi nerdeydi abisi, ablası onları aramamıştı bile ya onlara da ulaşamzsa ne yapardı o zaman şimdi ne diyecekti. hayır ailesi yok dese,ortaya çıksalar yalancı olurdu. Evet aradım dese ne olacaktı.
Yb. Evet aradım abisini ve ablasını aradım yurt dışında oldukları için henüz buraya gelemediler.
Yibo burda zhan'in bütün bilgilerini verip kendini dışarı attı ve zhan'in ailesini aramaya karar verdi.
Cheng'i aradığınd yine o tanıdık cümleler..
"ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ"
hiç vakit kaybetmeden ablası lulu'yu aradı.
"ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ."
şimdi ne yapacaktı polis memuruna yalan söylemiş ve zhan'nın da ailesi ortalıkta yoktu..
Yibo okula gitmemişti ama nereye gidecekti. Burda tanımadığı bir yerde daha doğrusu kendi zamanından 60 yıl ileride ne yapacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME [YİZHAN]
Fanfiction2 grup lise öğrencisi nefretinin aşka dönüşümü.. Küçük bir sürpriz var daha fazla açıklama yaparsam beni deli sanabilirsiniz.. #wangyibo #xiaozhan #songjiyang #wanghaoxuan #zhoucheng #yubin #lise #liseaski #boyxboy #gay #escinsel #sevgili #okul...