final

170 9 14
                                    

Okulda ki tüm öğrenciler basketbol sahasına seyirci için ayrılan yere gelmeye başlamıştı.

Yizhan ve grupları da onlar için ayrılan odalara geçip başlama saatini beklemeye başladı.

  Müsabakanın başlamasına son 10 dakika kala oyuncular saha gelmiş son ısınma hareketleri başlamıştı öğrenciler tezahürat yapıp grupları teşvik ederken maçın başlamasına son saniyeler kala yibo zhan'a sarılıp yanaklarından öpüp başarı diledi.

  Oyunda iki grup arasında eskisine nazaran bu sefer yumuşak bir hava vardı sadece oyun için birbirlerine karşılardı.

Tüm okul onları izlerken tezahürat edip onları kazanmaya teşvik ediyorlardı..

Oyunun sonunda zhan'in grubu kazandı ve tüm okul tebrik tezahüratları ile inledi resmen. yibo sanki kendi grubu kazanmış kadar  mutluydu ve zhan'a sarıldı onu kucağına alıp kaldırıp döndürdü.
(Çok mu klişe oldu)

Diğer çiftlerde sarılıp sevgililerini tebrik etti.

Sonra okul kazanan gruba okula ait kupayı taktim edip günü sonlandırdılar.

Akşam evde büyük bir parti vardı.

Yuchen haftaya zaten mezun olacaklardı diye 2 hafta önceden yurtdışına ailesinin yanına gitmişti.

Yizhan,xuanji,wenyu çifti akşam kazanma şerefine parti vermiş eğleniyorlardı.

_____________________________

WANG_BO: bugünün maçını kaybettim ama seni zaten kazandım diğer kayıplar benim gözümde bir hiç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


WANG_BO: bugünün maçını kaybettim ama seni zaten kazandım diğer kayıplar benim gözümde bir hiç..seni seviyorum ❤️☁️@XİAO_ZHAN

B. 647  Y.492

A. Yibo çok aşık

B. Yibo eninde sonunda aşık olmasaydı şaşırırdım şu güzelliğe baksana

L. Çok güzel 😍

R.yibo ağzının tadını biliyor.🤤

O. Çok güzell

F. Oha bu bizim soğuk yibo mu?çok romantik biriymiş

XİAO_ZHAN: bende seni seviyorum bo ☁️❤️

  ↪️WANG_BO: ☁️☁️❤️

  ↪️JİJİ_SONG: ıyy vıcık vıcık 🤢

↪️WANG_BO:@hao_xuan kardeşim al şunu başımdan😑

↪️Hao_xuan: @JİJİ_SONG..meleğim uğraşma onlarla gel sarılayım sana😏❤️

↪️JİJİ_SONG: fırsatçı..ama seviyorum seni

L.abi çok tatlılar

LoL. Yibo'nun romantik olabiliceğini düşünmezdim buz dağı😲

L. Çok güzel seviyor

K. Yibo çok güzel seviyorsun aslanım

N. Zhan şanslı köpek

M. Ağlamak istiyorum çok güzel

V.abartıyor..

↪️H: kafada sorun var herhalde🙄

↪️O: zhan benim de sevgilim olsa bende abartırdım..şu güzelliğe baksana

F. Amk zhan benden güzel(gerçekten ama)

J.yizhan çok şirin bir çift

Bb.ben böyle sevilmeyeceksem niye varım?

S. Ağlamıyorum gözüme yizhan kaçtı 😍

H. Bugün yibo okulun gözü önünde zhan'i öptü ve kucakladı.. bizim yibo!?

↪️K: ben gelemedim 😥

↪️H: keşke orda olsaydin çok güzeldi

________________1 hafta sonra ......

Mezuniyet günü gelmiş çatmıştı yizhan evde hazırlanıp okula geldiler.diploma töreninde herkes sınıflarının olduğu sıralara geçip oturdu törenden sonra bir balo vardı ve herkes oraya gitti yizhan ve arkadaşları erken çıkıp kendi evlerinde kutladılar mezuniyeti..

Herkes bu gece sızıp kaldı burda. sabah cheng ve haikuan eve girdiğinde ev dağılmış tabiki de kardeşlerini sızmış buldular ikili herkesi uyandırıp kahvaltı hazırladı herkes kahvaltıda çok eğleniyordu kavga gürültü yok sevdikleri ile beraber..

1 ay sonra üniversite sonucları açıklandı, yizhan aynı bölümde ilgi alanları olduğu için seçmiş ve aynı okula çıkmışlardı diğer çiftlerde aynı okulda ama farklı bölümlerdeydi.

Herkes okulun ilk günü birlikte bahçeye girdi el ele ve mutlu..

Üniversite hayatları başarılı mutlu ve huzurlu geçiyordu.

Bu okulda kimsenin gözünün önünde olmadıkları için mutlulardı çünkü lisede çok fazla sıkıyordu bu olay bu grup ve çiftler çok mutluydu.. ve hep mutlu oldular sonsuza dek..

✨Özel bölüm belki gelir.. ama büyük ihtimalle gelmez ✨ çok mu havada bitti?✨

LOVE ME [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin