bölüm 2

354 16 39
                                    

Haikuan_cheng: sevgilimle ortak hesabı açtık bizi takip etmeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Haikuan_cheng: sevgilimle ortak hesabı açtık bizi takip etmeyi unutmayın..🤍@ZHOU_CHENG

  B.532    Y.240

ŞOK-bunlar bizim okulda ki Wang yibo ve xiao zhan'nın abileri değil mi?

↪️Bobo-evet  onlar.

A- yuh çok yakışıklılar

B- aşık oldum 😥

Bb- yuh amk bunlar sevgili olmuşlar bile.

CC.şaka olsun cheng...

  XİAO_ZHAN: abi şaka mı? @ZHOU_CHENG

↪️ZHOU_CHENG:Evde konuşuruz zhan-zhan..

↪️ XİAO_ZHAN:.......

WANG_BO: ABİ?@LİU_HAİKUAN

↪️LİU_HAİKUAN:akşam zhan'lara gel kardeşim konuşacaz.

↪️WANG_BO:.....ONLARA ASLA GELMEM!

↪️LİU_HAİKUAN:BO!

BB-@LİU_HAİUKAN hazır eliniz değmişken yizhan'ın arasını da yapsanız??😋

↪️Oha aşırrı mantıklı

↪️Ama hayaller vs gerçekler...

Diğer 170 yorumun tümünü gör
.
.
.

Yibo ne yapacaz bunlar ciddi sanırım..

Bilmiyorum ama çok saçma geliyor

Şimdi anlaşıldı sınıfın neden bana garip baktığını.

Eeee akşam birlikte mi gidecez yani abim beni gebertir seninle gitmezsem.

Mecbur.

Zhan lafını bitirip sınıfa gitmek için aşağı iner.

Yibo çatıda biraz daha bekleyip ders zilini bekler.

Zhan sınıfa tekrar gelip yerine oturur,
Yuyu ben yibo ile dönecem eve abim onun abisi ile birlikte ve ikimizi eve çağırdılar.

________&_______

Yibo sınıfına girip arkadaşlarının yanına oturur bowen hemen atlar

Kardeşim ben doğru gördüm değil mi? Şaka falan değil yani.

Yibo başını sallayıp cevap verdi

Maalesef doğru bowen akşam onunla birlikte gidecem abim istedi..offff!

Öğretmen sınıfa girince susar ve ders başlar.

Teneffüste zhen fanxing yibo'nun yanına gelip zhan'i da beklemesini ister zhan da yanına gelip neler olduğunu sorar.

Zhen fanxing onlara çıkışta diğer okulda ki çocuklarının ona savurduğu tehditleri anlatır.

Zhen fanxing asla kavgacı bir çocuk değildir bu yüzden abilerinden yardım almak istemiş ve yanlarına gelmişti.

Zhan,neden seni tehdit ettiler ki?

Zf. Abi kız kardeşim onların okulunda ve kardeşimi rahatsız etmişlerdi bende onları tehdit ettim ama çok kalabalıklar tek başıma üstesinden kalkamam.

Yb.annenle konuştun mu? Ya da kardeşin konuştu mu?

Zf. Evet yarından itibaren kardeşim de buraya gelecek lise 1de kendisi

Xz. Tamam biz onları korkuturuz.git sen.. yibo ne yapalım,onların icabına bakar eve gideriz artık.

Tekrar ders zili çalar ve herkes derse gider.

Son derse girdiklerinde zhan'in telefonuna bir mesaj geldi yibo'dan..

Zhan/yibo
     Wp

"Sınıfın kapısında bekliyor olacam acele etsen iyi olur."

" Tamam."

___________&________

Zil çalar ve zhan çantasını alıp arkadaşlarına veda edip çıkar yibo tam olarak kapının dibinde dikiliyordur.

  Zhan onu da alıp okulun dışına çıkıp zhen fanxing'in bahsettiği çocukları beklerler dışarısı soğuk olduğu için arabada beklerler. Yarım saat sonra bir grup öğrenci toplanmaya başlar ve ikili iner onlara önce olayın aslını anlatmalarını isterler.

Şaşırtıcı bir şekilde dürüst olup herşeyi anlatırlar ve zhen fanxing'in dediği gibidir olay ikili onları uyarır onları incitmemek için ama bir grup çocuk onları dinler mi?..hayır.

Onlara  saldırmaya başlarlar zhan ve yibo onlarla sadece konuşmak için gelmişti ama şimdi saldırıya uğrayan onlar olmuştu zhan karşılık vermek istemese de tek bir taşın atılıp yibo'nun başına denk gelip kanamasıyla zhan adeta delirir ve o taşı atan çocuğu yakalayıp bir temiz döver. Çocuklar oradan koşarak uzaklaşırlar.

Zhan yibo'yu arabaya bindirip yarasını kontrol eder neyise ki çok ciddi bir yara değildir.zhan yarayı temizletip yarabandı ile sarar ve eve gitmek için arabayı çalıştırır.

Yarım saat sonra eve yetişirler.

Haikuan yibo'yu yaralı görünce endişelenir cheng hemen zhan'a kızmaya başlar.

Siz kavga ettiniz değil mi? Akıllanmayacak mısınız gerçekten size gerçek-

Yibo lafını böler.

  Kavga falan etmedik hatta yaramı temizleyen o..

  Zhan onlara olanları anlatır ikili zhen fanxing'i tanıdığı için bir şey dememiş sadece dikkatli olmaları için uyarmıştı.

Yibo. Abi hadi bir açıklama bekliyoruz!!

Haikuan ve cheng onlara herşeyi anlatır nasıl sevgili olduklarını falan ve son söylediği ikisinin kabusu olacak şeydir resmen ve ikisi aynı anda.

İtiraz etmeye başladı ama nitekim mecburen boyun eğmişlerdi.

🌼Diğer bölümü heyecanla bekleyin sürprizlerim bitmez benim, 🌼

LOVE ME [YİZHAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin