"Hej, neříkej mi Liv!"Olivia na Neymara zakřičela mezitím co on odcházel směrem k jeho přátelům. Na chvilku otočil hlavu a usmál se na Oliviu. Ta byla otrávená. "Co se děje?" Zeptal se Patrik který zrovna procházel s drinkem v ruce. "Nic se neděje ale Patriku, víš že tu nejsme proto abychom se s nimi opili. Zítra máme hodně práce." Řekla Olivia ustaraně jako vždy a naklonila hlavu na stranu. "Oliv, já vím, ale zároveň nám máma říkala že se s nimi máme sblížit, přeci jenom s některými budeme pracovat i v budoucnosti a musíme s nimi mít dobré vztahy." Patrik se usmál na Oliviu a napil se ze své sklenice. "Počkat, s kým budeme pracovat v budoucnosti?" Ptala se Olivia. "Třeba s Neymarem nebo s Marquinhosem. Prostě s hráči za Brazílii. Vždyť s nimi má máma smlouvu také!" Zasmál se Patrik a pokračoval "Možná by si se s nimi měla spřátelit také než aby jsi je odháněla pryč jako Neymara. Dej si drink a pobav se s nimi" Patrik poplácal Oliviu po rameni a odešel za zbytkem hráčů. Olivia zůstala na baru sama a po zbytek noci vlastně jen pozorovala ostatní jak se baví. Samozřejmě se ale všichni opili. Ale nejvíc její bratr a Neymar. Všichni ostatní už odešli a na parketu už zůstali jen oni dva. Šíleně spolu tancovali na Francouzké písničky a strašně se smáli. Olivia je nechala si užít sami sebe, ale přibližně v 1.30 ráno se rozhodla že je čas jít zpátky do hotelu jelikož zítra ráno v 9.00 už měli interview. "Tak jo chlapci, konec zábavy. Musíme jít." Řekla Olivia která táhla Patrika za ruku pryč z baru. "Nee, Oliv, n-ne-nebuď takováá" Říkal Patrik mezitím co ho Neymar podporoval v jeho kňourání. "Jo Liviee, buď na nás hodná!" Neymar byl rozhodně méně ožralí než Patrik. Stejně se ale choval podobě jako on. "Patriku už opravdu musíme jít." Patrik udělal smutný obličej než Oliviu chytil kolem pasu a než se Olivia podívala zpátky na Neymara už ji držel z druhé strany také za pas a všichni šli směrem ven. Olivia ho neodstrčila jen proto, protože byl hodně opilý. Došli společně k Patrikovu autu. "P-počkat ale, kdo odveze mě?" Olivia otočila hlavu od Patrika kterého právě pokládala na zadní sedadla a poutala ho pásem. "Co? Ty nemáš odvoz?" Ptala se teď už trochu naštvaná Olivia. "Mno jako jako mám tu auto." Řekl Neymar který stál vedle auta Olivii. "Ne! ty fakt neřídíš. Dělej, sedni si dopředu. A ne že mi něco pozvracíš." Neymar se lehce zasmál před tím, než si sedl na místo spolujezdce. "Kam potřebuješ hodit?" Zeptala se ho když ho také poutala jelikož sám toho nebyl schopný. "Kam chci hodit?" Odpověděl Neymar ale spíš se ptal sám sebe. "Nevadí. Prostě přespíš u nás." Nemyar se usmál jako kdyby to naplánoval naschvál a Olivia konečně vyjela směrem k jejímu hotelu.
"Děkuju" Vymáčkl ze sebe Neymar na pozici spolujezdce. "Nemyare, radši nic neříkej" Řekla Olivia naštvaná situací. Zbytek jízdy byl Neymar potichu. Patrik chrápal na zadních sedadlech a Neymar jen tupě koukal z okýnka. "Jsme tu. " Řekla Olivia a vystoupila z auta aby mohla pomoct vystoupit i Patrikovi. "Pojďte" Řekla a oba chlapci ji následovali. Dostali se k výtahům a vyjeli do posledního patra. Ben už spal a tak chtěli být všichni potichu. Opilému Neymarovi a Patrikovi se to ale už tolik nedařilo. "Neymare, ty jdi do mého pokoje, je na konci chodby." Pronesla Olivia a Podržela Patrika aby ho odvedla do jeho pokoje. Odemknula dveře a položila ho na postel. následně mu vyzula boty a přikryla ho. Potom se vrátila do svého pokoje. Neymar ležel na posteli. Měl sundané jen boty a sako. Olivia zamířila do koupelny už celkem srovnaná se situací. Sundala si šaty a převlékla se do oversized trika a šortek na spaní. Vrátila se zpátky do hlavní místnosti, lehla si na gauč a také usnula.
*Olivia's pov*
Ráno jsem se probudila do zvuku cinkajících sklenic. Rozhlédla jsem se po mém apartmá a spatřila Nemyara stojícího v kuchyni. Měl rozepnutou košili která odrývala jen jeho vypracované břicho a hruť. Jeho kalhoty nebyly zajištěné páskem a tak odkrývaly i trochu jeho spodního prádla. Měl mokré vlasy a podle toho jsem usoudila že se nejspíš vysprchoval. Také jsem si všimla toho že jsem na sobě měla peřinu kterou jsem byla přikrytá. Nemyar v kuchyni vařil snídani. Cítila jsem lívance a čerstvý pomerančový džus.
"Dobré ráno." Slyšela sem z kuchyně ve chvilku když jsem se na delší dobu zadívala na jeho břicho. "No skvělé." Řekla jsem ironicky a zvedla se z gauče. "Livie.. " Neymar vyběhl z kuchyně a chytil mě za ruku mezitím co jsem byla na cestě ven z pokoje. "Za včerejšek se strašně omlouvám, nechtěl jsem aby jsme vykročili špatnou nohou a pak jsem nějakým způsobem přespal u tebe v apartmá úplně na mol." Nemyar se trapně a poníženě zasmál. Já jsem jen odpověděla. "Nevadí, ale je to jaksi originální způsob toho jak si někdo představuje "nevykročit špatnou nohou"" Nemyar se ještě spoustukrát omluvil do té doby dokud jsem mu neodpustila a nepřijmula to, že se s ním nasnídám. "Takže teď po mých lívancích z nás mohou být přátelé?" Zeptal se Neymar. "No spíš už nejsme nepřátelé" Řekla jsem a zasmála se s ním. "Takže super známá herečka která má za mámu super známou módní návrhářku a její táta není nikde zmíněný?" Zvedla jsem oči ze svého talíře. "Vážně mi chceš říct že sis mě hledal na google?" Protočila jsem oči v sloup a čekala na odpověď. "No možná, včera jsem tě tolik poznat nemohl a tak jsem se rozhodl to zjistit jinak." "Ney můžeš se mě na to normálně zeptat."
Ney:" Dobře, tak v tom případě. Co se stalo mezi tebou a Jacobem Livie?"
Olivia:" Tak tuhle otázku jsem lehce nečekala, dělal věci které neměl. Podváděl mě a když jsem mu řekla že končím tak zveřejnil mé osobní fotky a informace a málem jsem kvůli němu přišla o práci."
Ney:" Tak proto jsi taková workoholička která se odmítá bavit?"
Olivia:" Není to úplně vtipné, byl to nejhorší čas mého života."
Ney:" Omlouvám se."
Usmála jsem se. "V pořádku, dost lidí si to neuvědomuje ale časem se to zlepší." Neymar se na mě usmál zpátky "Já to s mojí ex také nemám úplně jednoduché. Pořád ji miluju ale stejně jako tebe mě podváděla a manipulovala. Jak jsem ale řekl. Pořád jí miluju a to je ten problém." Neymar vypadal opravdu smutně když mluvil o své bývalé přítelkyni, ale takoví lidé spolu stejně skončí. Sice v toxickém vztahu ale skončí spolu. "To mi je líto." Řekla jsem a usmála se na Neymara se kterým jsme se oba cpali lívanečky."Musím jít vzbudit Patrika abychom v čas vyrazili. Takže ti děkuju za snídani a až budeš chtít odejít, stačí jen nechat tu kartu od pokoje na recepci." Řekla Olivia a zamířila do pokoje Patrika. "Dělej vstávej, nebo přijdeme pozdě." hned co si všimla toho že se Patrik probouzí se šla převléknout. Oblékla si lehké šaty a něžné podpatky aby se cítila příjemně. Udělala si třpytivý make-up který rozjasnil její tvář. A když s tím byl hotová, Patrik už čekal v loby. ještě naposledy se rozloučila s Neymarem který uklízel po jídle a vydala se za Patrikem.
cauko vsichni, byla bych moc rada za veskere nazory z vasi strany. take jste si mohli vsimnout ze vam nechavam dost prostoru na to aby jste si oliviu a jeji styl mohli predstavit jak moc to jde. doufam ze vam to vyhovuje. mam vas vsechny rada a dekuju za cteni!!
ČTEŠ
FORBIDDEN LOVE (Neymar's love story)
RomanceOlivia Danver Da Luiz je známá herečka z Brazílie. Po jejím katastrofickém posledním vztahu co jí málem stál práci je opatrná a dává si pozor na všechno co by její kariéře mohlo uškodit. Včetně lásky. Píše se však rok 2018. Oliviina matka a zároveň...