Olivia strávila celý den v hotelu. Sraz s ostatníma měli mít v 9.00 večer ale Olivia se ze stresu začala připravovat už v 6.00 odpoledne. První se osprchovala a natočila si vlasy. Potom si udělala třpytivý makeup který ladil s jejími šaty. A potom byla už konečně hotová.
Potom už ji nezbylo nic jiného než čekat. Seděla nervózně na posteli a pořád kontrolovala čas. A potom konečně nadešel čas jít. Šla za Patrikem do pokoje a zaťukala mu na dveře. Ten hned otevřel "Wow! sluší ti to Oliv!!" řekl a několikrát Oliviu projel pohledem. "Tobě také bráško!" Řekla Olivia a zasmála se. Sešli spolu do Lobby hotelu a rychle nastoupili do auta které je odvezlo na místo kde ta party měla být. Patrik vypadal jako kdyby to tam znal. Olivia to tam ještě nikdy neviděla, ale vypadalo to tak krásně. Všude bylo hezké potemnělé osvětlení které ještě víc komplimentovalo třpytky Oliviina make-upu a šatů. Byly tam hezké keře a krásné stromy. Nikde nebyli žádní lidé a bylo to celkem prázdné. Jediný kdo byl uvnitř baru byl tým PSG. Všichni zmlkli hned jakmile ji uviděli. Jediné co bylo slyšet byla hudba. Patrik jako vždy prolomil trapné ticho a začal konverzaci jako kdyby se nic nedělo. Stejně na Oliviu ale všichni koukali. A pak přišla na řadu první runda panáků, a tentokrát si ho dala i Olivia a pak dalšího, a dalšího, a dalšího. Vypila toho spoustu. Nejde ale říct že by si to neužila. Na svůj instagram nafotila spoustu fotek se skoro celým týmem. Tancovala, pila a bavila se. Konečně zase měla radost. "Takže co? paní workoholička se rozhodla se konečně začít bavit?" Zeptal se známý hlas a Olivia prudce otočila hlavu. Skoro tak rychle že skoro na Neymara spadla. "Ježiš opatrně!" řekl a zasmál se. bylo na něm poznat že už je také určitě opilý. Sice ne tak moc jako Olivia, ale také. "Promiň!! Haha. Joo je to sranda!" Snažila se ze sebe dostat Olivia a nešlo ji přestat se smát. "Tak jo v klidu!!" Neymar se ji snažil uklidnit. "Víš že si krásná?" Řekl Neymar který se snažil pomoct Olivii stát na místě bez toho aby nespadla. "Já? Já ne. Ale tobě to sluší!" Olivia se nemohla přestat smát. "Jdeme tancovat!" Zakřičel Neymar když uslyšel jednu z jeho oblíbených písniček. Olivia se zaradovala a utíkala za ním. Začali spolu tancovat a tancovali hrozně dlouho. Tak dlouho že už ani nehrála hudba a většina lidí už odcházela. Oni pořád tancovali. "Jsem už unavená" stěžovala si Olivia která teď zněla trochu jako malé dítě které si stěžuje úplně na všechno. "Tak jdeme domů?" Zeptal se ji Neymar když se rozhlédl a uvědomil si že tam jsou už úplně sami. "Ale já nevím kde je Patrik." Pokračovala Olivia. "Odešel s ostatníma, říkal že si máš vzít taxi a přijet do hotelu až budeš chtít odejít" Olivia se začala smát "Ale já nevím jak se ten hotel jmenuje" Smála se jak blázen a zase se začala motat. "To nevadí, můžeš zůstat u mě. Stejně ti to dlužím" Zasmál se Neymar a chytil Oliviu kolem ramen když oba vycházeli směrem ven k jeho řidiči. Oba si sedli do auta a to se rozjelo směrem k hotelu kde trávil čas Neymar.
Hned jak vystoupili z auta Olivia málem spadla a oba se vydali směrem do jeho pokoje v záchvatu smíchu. Neymar odemknul dveře a nechal jít Oliviu první. Ta si sedla na postel a sundala si boty. Neymar skočil na postel a lehl si vedle ní. Ležela na posteli a jediné co cítila bylo to jak si Neymar lehl vede ní. Bylo ji skvěle. Měla radost a nic jí netrápilo. Otočila se na něj a neustále na něj koukla. "Co je?" Zasmál se Neymar který se teď také otočil tak aby na ní viděl. Byla tak opilá že jí to bylo jedno a tak jediné co udělala bylo to, že ho políbila. Bože!! Já ho políbila!! Pomyslela si hned jakmile se odtáhla. Bylo ale moc pozdě a když nad tím v tu chvíli přemýšlela ani jí to nevadilo. Neymar ji položil ruku na tvář a prohloubil polibek. Ona jen spolupracovala. Po nějakém čase se od sebe oba odtáhli kvůli nedostatku vzduchu ale hned jakmile se nadýchali zase se vrátili k líbaní. Líbali se několik minut a pak už to Olivia nemohla držet v sobě. Pomalu Neymarovi sundala tričko a on ji sundal šaty. V tu chvíli na jeho posteli ležela jen v kalhotkách. Neymar se usmál a podíval se jí do očí než jí začal vytvářet cestičku polibků směrem dolů. Olivia se jen protínala v zádech a párkrát i vzdychla s náznakem Neymarova jména. Ten se jen pokaždé lehce pousmál a pokračoval ve vytváření své cesty tam kam chtěl. Konečně se dostal přesně tam kam oba dva čekali tak dlouho než se dostane a Olivia pocítila vlnu endorfinů když ucítila Neymarova ústa na svém citlivém místě. Tentokrát už zasténala Neymarovo jméno doopravdy a ten se ušklíbnul radostí z toho že se Olivie líbí způsob kterým ji uspokojuje. Už to ale nevydržel a konečně se zase vytáhl k jejím ústům mezitím co si sundával kalhoty. Olivia ho líbila na krku a dřív než si to uvědomila cítila v sobě část Neymara a celým jejím tělem projelo teplo a chvění. Nemohla si pomoct a musela zase zasténat stejně jako Neymar který přirážel z prve pomalu, a potom zrychloval. A to do té doby dokud oba nebyli dostatečně uspokojení. V tu chvíli si Neymar lehl vedle Olivii a obejmul jí. "Nebudeš toho zítra litovat že ne" Zeptal se Neymar a ona bez váhání odpověděla "Samozřejmě že ne! Proč bych toho měla litovat?" Zeptala se nazpátek "Nevím, jen nechci aby si toho litovala. To je všechno." Olivia se usmála a políbila Neymara. Potom si lehla na jeho hruď a vnímala to jak jí hladí ukazováčkem své ruky dokud neusnul. Když si uvědomila že usnul, sáhla po svém mobilu a vyfotila si to jak spí. Samozřejmě to hned sdílela na své story. Pod fotku spícího Neymara nic nenapsala a jen ji sdílela. Potom mobil odložila na stolek vedle postele a lehla si zpátky na jeho hruť. nakonec po pár minutách usnula i ona..
ČTEŠ
FORBIDDEN LOVE (Neymar's love story)
عاطفيةOlivia Danver Da Luiz je známá herečka z Brazílie. Po jejím katastrofickém posledním vztahu co jí málem stál práci je opatrná a dává si pozor na všechno co by její kariéře mohlo uškodit. Včetně lásky. Píše se však rok 2018. Oliviina matka a zároveň...