5.

47 2 1
                                    

Ráno bylo otřesné. Olivia se probudila pár minut před devátou hodinou ranní. Hned po otevření očí ji začala třeštit hlava a začala procitat. Hned jakmile si uvědomila že včera měli party a jak pila, věděla že si určitě neodlíčila make-up a že její vlasy právě teď musí vypadat příšerně. Zajímavé že až po těchto myšlenkách si uvědomila že ani není ve své ložnici. Zvedla hlavu z pohodlného polštáře a viděla na zemi oblečení. Její oblečení a nějaké pánské oblečení. Když si uvědomila co se pravděpodobně stalo, rychle se otočila a uviděla Neymara který vedle ní pokojně spal a byl nahý stejně jako ona. Okamžitě vstala a přikryla před Neymarem své nahé tělo. Utekla do koupelny a Neymar konečně zvednul hlavu a otevřel oči když za Oliviou bouchly dveře. 

*pov Olivii*

"Kriste pane! Co jsem to zase udělala!" Říkala si Olivia sama pro sebe. Podívala se na sebe do obřího zrcadla které bylo na ještě větší stěně. Rychle přišla k umyvadlu a začala hledat hřeben nebo nějaký ručník kterým by si mohla umýt obličej a učesat vlasy. Bohužel nenašla nic takového. "Bože!" vzdychla si když našla nějaký starý kartáč a pokusila se sním alespoň trochu upravit své vlasy. Poté si namočila své ruce a mýdlem si umyla rozmazanou řasenku. Potom ji ale trochu zarazilo že do koupelny přišla jen v peřině a nemá v čem odejít. Takže si vzala jedno z větších triček a nějaké kraťasy které našla v šatně Neymara a vyšla ven. Začala sbírat své věci a uviděla jak Neymar jen sedí na své posteli a kouká z okna. Když ale otočil jeho pohled na ní a uvědomil si s kým strávil noc okamžitě zrudnul a jeho pohled zvážnil "Do prdele" bylo jediné co Olivia uslyšela mezitím co se snažila najít svou druhou botu. "Olivio?" Zeptal se jí Neymar asi aby se ujistil že to je opravnu ona. "Co je!?" Vykřikla a koukala se pod postel. "My jsme spolu.." Neymar nedokončil větu. "Jo asi jsme spolu spali Neymare" Řekla a plácla rukama do svých boků mezitím co provalovala oči v sloup. "Kurva Kurva Kurva!" Říkal Neymar pod hlasem. Vstal z postele a rychle si natáhl trenky které ležely na zemi hned vedle postele. "Počkat to je moje oblečení?" Řekl a asi se snažil odlehčit situaci. "Jo to teda je!" řekla Olivia a ironicky se usmála mezitím co si snažila se nazout podpatky které se rozhodně nehodily k velkému tričku a ještě větším kraťasům které právě měla na sobě. "Olivio kdybych včera věděl že spím s tebou tak bych to nedělal!" Neymar se nejspíš snažil ulehčit situaci. "Prosím? A to mám jako prát jak?! Buď jsem od tebe právě něco chytla a nebo mě tak moc nenávidíš!" Olivia rychle šla ke dveřím bytu a Neymar hned za ní. vyšla na chodbu a Neymar šel stále za ní a pravděpodobně si neuvědomoval že má na sobě jen spodní prádlo. "Olivio počkej!" Olivia se agresivně zastavila a otočila na něj. Neymar však jen tupě stál a nic neříkal přesně jak očekávala. "Jestli o tomhle někomu jen cekneš tak je po tobě rozumíš?!" Ani mu nedala čas na to aby odpověděl a odešla pryč i s jeho věcmi. 

Cestou ven z hotelu zavolala Benovi který pro ní samozřejmě přijel a bez otázek ji odvezl k ní do hotelu. 

Olivia odemkla dveře a hned si lehla na postel když zase pocítila svoji migrénu. Chvilku ležela a když si znovu uvědomila že má na sobě podpatky a Neymarovo oblečení hned se šla převléct. Nemohla tomu uvěřit, první večírek po takové době a ona se vyspí s člověkem kterého vlastně vůbec nezná a který jí je proti kůži. Vzala si něco mnohem příjemnějšího a konečně si pořádně umyla obličej a učesala vlasy. Když si zase na chvilku sedla na svůj gauč, začala přemýšlet jestli to vůbec che někomu říkat. Rozhodla se však že když to nikomu neřekne tak to bude lepší. "Oliv si v pořádku?" Uslyšela hlas svého bratra který vešel do jejího pokoje a měl ustaraný pohled v jeho obličeji. "Jo je mi skvěle!" Řekla ironicky a nechala svoji hlavu spadnout do gauče. "Včera si nepřišla zpátky! Bál jsem se o tebe! Kde si byla?!" Olivia si uvědomila že to o čem před chvílí přemýšlela, asi nepůjde úplně tak hladce jak čekala a pravděpodobně to bude muset Patrikovi říct. "No.. u Neymara.."Patrik najednou zvážnil. "Spal s tebou" řekl klidně ale Olivia věděla že je připravený ho jít zmlátit. " No ano.. ALE, můžu za to já" Řekla Olivia trapně a cítila jak jí zrudl obličej. "Dlouho jsem nepila a úplně jsem zapomněla jak se ovládat. Přísahám že to nic neznamenalo a nikomu to neřekne!" Patrik zaměřil svůj pohled zase na Oliviu. "Víš kolik potíží to mohlo způsobit? Měla si se sice bavit, ale ne spát s prvním člověkem co ti přijde pod ruku! Kor ne s Neymarem!" Olivia se vyčerpaně podívala na Patrika. "Já vím! omlouvám se! Fakt o nic nejde!" Patrik vstal a začal hodit sem a tam po místnosti. " Ale jako bratr se musím zeptat. Stálo to alespoň za to?" Patrik se zeptal provokativně. "Prosím!?" Odpověděla Patrikovi a hodila po něm polštář když se oba začali smát. "Ne ale opravdu. Už se to nemůže opakovat. Jsem otevřený tomu aby sis s někým něco začala, ale sním ne. Je v takovém on and off vztahu s Brunou a mezitím spí se spoustou jiných lidí a není loajální." Olivia ho přerušila. "Stačí nebo ho začnu nenávidět ještě víc než už ho nenávidím. Nic s ním mít nechci, je jen součástí mé práce." Olivia se usmála na Patrika na důkaz toho že se může uklidnit a to také udělal. Podal Olivii ruku a vytáhl ji z gauče. "Teď ti jdeme dát prášek a uvařit ti snídani ať se ti udělá lépe." Olivia se zasmála nad tím když ji její bratr táhl do kuchyně. "Děkuju. Jsi skvělý." Řekl před tím než se usadila na barovou židli a počkala na svou snídani která jí hned zlepšila ráno a urovnala migrénu a dokonce i žaludek. "Děkuju za snídani Pete. Co bych bez tebe dělala." ...

FORBIDDEN LOVE (Neymar's love story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat