Hned jak otevřela dveře od bytu si všimla Patrika. "Ty jsi doma?" zeptala se ho. "Jsem, byl jsem zařídit pár papírování a napadlo mě že bychom si mohli uvařit sami oběd. Jako za starých časů když nás máma nechala samotné a táta byl pryč. Mohlo by ti to zvednout náladu." Olivia protočila oči a položila na stůl svou kšiltovku a brýle. "Jak mi má zvednout náladu to, když jsme se museli jako malé děti obstarat sami protože naši rodiče toho byli neschopní?" Patrik naklonil hlavu "No tak. Prosím?" Olivia se usmála a přišla k Patrikovi do kuchyně. "Co vaříme?" Zeptala se. "Lívance možná?" Patrik se zasmál a Olivia taky při pohledu na Patrika který do misky přisypával všechno co mu přišlo pod ruku. "Dobře dobře, pusť mě k tomu" Olivia se zasmála a bokem odstrčila Patrika mezitím co mu brala mouku z ruky. Patrik se opřel o kuchyňskou linku a pozoroval Oliviu která přesně věděla co přidat. "Víš že jsem to už vyřešila?" Patrik zvednul obočí. "Proto jsi tak klidná?" Olivia se zasmála. "Ne, to jenom předstírám. Ale možná se ti nebude úplně líbit to, jak jsem to vyřešila." Patrik se na Oliviu podezíravě podíval. "Na moji obhajobu, bylo to výhodné pro nás oba a dávalo to smysl!" Patrik jeho podezíravý pohled ještě prohloubil. "Co si provedla" Řekl spíš jak kdyby to oznamoval než jako kdyby se ptal. "Byla jsem u Neymara a Z mi vnukla skvělý nápad. Zkrátka, zveřejnila jsem příběh na kterém to vypadá jako kdyby jsem s Nemarem něco měla. A co kdyby to tak opravdu bylo? Na měsíc nebo na dva bych s ním mohla něco mít. Samozřejmě jen pro lidi. Doopravdy bychom spolu nic neměli." Patrik se postavil před Oliviu a z ruky ji vzal mouku kterou položil vedle ní a podíval se zpátky na ní. "Takže mi chceš říct že s ním teď falešně chodíš?! Oliv, říkal jsem ti jaký je!" Olivia ho chytla za ruce aby se uklidnil "Pete, já vím. Ale musím to vyřešit a když řeknu že jsem se opila a udělala to omylem vznikne z toho to, co vzniklo před rokem. To už si znovu nemůžu dovolit." Patrik na ni ještě chvilku ustaraně koukal než přikývnul a objal jí. "Jen nechci aby ti ublížil" Olivia se usmála "A teď bacha! Musím dodělat těsto."
Olivia a Patrik dodělali palačinky a konečně se naobědvali. Olivii pořád chodili nové zprávy ohledně jejího příběhu na instagramu. Patrik si toho všiml a otevřel svůj mobil mezitím co na něm něco psal. "Dobře právě jsem anonymně napsal paparazzi že za dvě hodiny budeš vycházet z hotelu. Budou se tě ptát a ty budeš mít nejrychlejší šanci na to se vyjádřit" Olivia zvedla pohled od jejího mobilu na Patrika. "No, dobře. Ale vůbec nevím co mám říkat!" Patrik se usmál, zvednul se od stolu a odnes talíř. "Zvládneš to, jako vždycky. Hlavně se chovej přirozeně. Olivia přikývla.
Za nějakou dobu se oblékla do nějakého lepšího oblečení. Vzala si džíny a Oversited tričko které ale bylo střižené do croptopu. Vzala si kšiltovku a plátěnou tašku.
Později došla k autu, nastoupila a vydala se směrem na domluvené místo. pro Oliviu tohle bylo poprvé co někam naschvál přivolala paparazzi. Nikdy to dělat nemusela. Když se neschovávala jak myš v teplácích, mikinách, kšiltovkách a slunečních brýlích, byli všude a vždycky. ne že by fanoušky neměla ráda. Právě naopak, milovala je. Neměla ale v lásce paparazzi. ty otravné. Ty co by dali cokoli za to aby si pořídili pár snímků. Konečně přijela na místo. V přesný čas, byla tam tak akorát. Vystoupila z auta a šla přímo na ulici kde se za 2 minuty měla objevit. Snažila se být nenápadná, ale jakmile slyšela někoho zakřičet "To je Olivia Da Luiz!!!" Všichni se k ní seběhli a začali ji fotit. "Co je mezi vámi a Neymarem?!" "Jste spolu?!" "Jak dlouho jste spolu?!" "Olivio! Můžete se sem prosím podívat? Jen fotku?!!" Olivia se na ně otočila a sundala si sluneční brýle a kšiltovku které ji zakrývali obličej. "Ano, s Neyem jsme spolu" Když paparazzi uslyšeli tuhle zprávu začali se ještě víc překřikovat a foťáky fotili ještě intenzivněji než před tím. Olivia začala odcházet pryč a hned jakmile nasedla do auta a odjela kousek pryč z místa kde se shromažďovali všichni paparazzi, si vyndala ze své tašky mobil a zkontrolovala co kdo a kde publikoval. Teprve před pár minutami to vypustila z úst a teď toho byl plný instagram. Nemohla tomu uvěřit, ostatně jako vždy.
ČTEŠ
FORBIDDEN LOVE (Neymar's love story)
RomanceOlivia Danver Da Luiz je známá herečka z Brazílie. Po jejím katastrofickém posledním vztahu co jí málem stál práci je opatrná a dává si pozor na všechno co by její kariéře mohlo uškodit. Včetně lásky. Píše se však rok 2018. Oliviina matka a zároveň...