8.

36 4 0
                                    

*Neymarovo p.o.v*

Neymar ležel v posteli a odpočíval svým nohám z tréninku. Nedávno přestoupil do PSG a s většinou lidí z Barcelony byl pořád v kontaktu a to se týkalo hlavně Messiho. Ten mu právě volal. "Ano Lio?" Nemar zvednul hovor a hned odpověděl. Normálně by byl nadšený z dalšího hovoru od Lionela ale teď byl nesvůj kvůli situaci s Oliviou. "Kdo je ta holka Ney?? Viděl jsem ten její příběh a vypadá mile a udělal jsem si nějaký průzkum a řekl bych že se k tobě hodí ale co Bruna? Přeci jste to měli nedořešené" Lio se ptal na další a další otázky. "Lio, přestaň, nesmíš to nikomu říct. Nejsme opravdu spolu. Vlastně to předstíráme protože jsme se ožrali a omylem se spolu vyspali. Abychom z toho neměli průšvih rozhodli jsme se že na oko spolu budeme." Lio neměl slov. "No.. to je zajímavé." Neymar přikývl hlavou a vzdychl. "Chtěl jsem s Brunou urovnat věci a a místo toho jsem se zapletl do tohohle" Lio se zamyslel. "Ney, je toxická. Nemůže to být způsob jak se ji konečně zbavit? Vždycky se k tobě chovala jen jako k někomu kdo na ní vždycky počkal mezitím co ona si užila jinde.  Čekal si na jako pejsek až se panička vrátí a zase bude chtít věci urovnat" Lio by rád pokračoval ale Neymar ho přerušil. "Lio, jsem na ní zvyklí. PSG ji povoluje a nedělá rozruch. Je to bezpečná volba." Lio protočil oči v sloup. "a miluješ ji?" Neymar chvíli mlčel, "Je to rozumné Lio" Lio se zasmál "Ale miluješ ji? Zatím slyším jen o tom že to s ní je nejjednodušší, ale ne o tom že ji miluješ." Neymar se zasmál, "Lio, je to složité-" Lionel ho přerušil. "Není to složité! Jestli ji miluješ tak je ten vztah s Olivií perfektní možnost přinutit ji žárlit a jestli ji nemiluješ tak se o ni nesnaž! Přečkej to s Oliviou a najdi si někoho lepšího!" Neymar se konečně usmál. "Máš pravdu, jako vždy. Musím jít. Máme schůzku s klubem a potom musím jít na nějaké focení. Zavoláme si později." 

Neymar ukončil hovor a pokračoval v zírání na strop. Celé si to vymyslel. Žádnou schůzku ani focení neměl. Jen chtěl být sám a mít klid na promyšlení. Záleželo mu na ní. Dlouho spolu byli ale neklapalo to. Bruna ho podváděla a on se ji snažil dostat zpátky a "urovnat věci". Ničilo ho to. Nedokázal to furt dělat a uvědomoval si že Lio má pravdu. Musel to ukončit ale potom už by neměl důvod proč pomáhat Olivii, takže musel hrát že je opravdu snaží aby Bruna žárlila i když se v tu chvíli rozhodl že už mu o ni nejde. Ptal se ale sám sebe proč to pro Olivii dělá. 

měl bych ji před tím večírkem vidět napadlo ho. Konečně vstal z postele, vzal si klíče od auta a vyjel směrem k jejímu hotelu. Zaparkoval do garáží a když konečně vyjel do posledního patra a zaťukal na dveře. 

*Oliviino p.o.v*

Hned jak otevřela dveře ho uviděla. Stál mezi dveřmi v šedivé nike teplákovce. Měl rozcuchané vlasy. Pravděpodobně předtím spal. "Co tu děláš?" Zeptala se ho Olivia otráveně. Neymar neváhal a pozval sám sebe k ní do bytu. "Před tím než půjdeme na ten večírek bychom si měli promluvit." Bylo to asi to nejrozumnější co od něj Olivia kdy slyšela. "Jo to určitě" Olivia souhlasila a sedla si vedle něho. "Takže?" zeptala se ho. Neymar začal mluvit a společně začali vymýšlet falešný příběh toho jak se seznámili a jak se milují. "Jo a žádné líbaní" dodala Olivia. "Co? Jak nám mají věřit že jsme zamilovaní když se nebudeme líbat?!" Stěžoval si Neymar "Je mi to jedno, líbat tě víckrát už nebudu" řekla Olivia a Neymar se zákeřně pousmál a pokoušel se to skrýt. "Fajn jak chceš."

Věci ohledně akce probírali další hodinu a nakonec skončili a pár hodin později kdy probírali úplně něco jiného než s čím začali a dost se u toho bavily. "Páni, musím jít. Netušil jsem že se zdržím na takovou dobu" Řekl Neymar když se podíval na svůj mobil. "Jasně, samozřejmě." Řekla Olivia. Bylo to poprvé co si s ním strávený čas opravdu užila. "Víš možná nejsi tak protivná jak jsem si myslel že jsi" Řekl Neymar a usmál se mezitím co stál mezi dveřmi. "A ty nejsi tak otravný jak jsem si myslela že jsi" Olivia se také usmála a když Neymarem konečně zmizel v dlouhé chodbě hotelu, zavřela za ním dveře. Sedla si na gauč a konečně si povzdychla. V duchu si říkala že když pomine všechny ty okolnosti kvůli kterým se teď posledních pár hodin bavily. Mohli by z nich být jednoho dne klidně i přátelé. Jediná škoda byla že museli dělat že spolu jsou. Teď už ale nechtěli vycouvat ani jeden. Olivia se dozvěděla že Neymar přijal tuhle dohodu hlavně kvůli Bruně a chce by žárlila. Dávalo to smysl. Každý dostane to co chce a brzy to skončí. Hlavu měla plnou myšlenek na to jak kdyby se spolu ze začátku nevyspali, mohli z nich být přátelé hned. Bylo jí to celkem líto ale třeba tenhle jejich "vztah" mohl být nový začátek. 

Olivia nad ním přemýšlela celý zbytek dne a hlava se ji vyčistila až ve chvíli kdy konečně usnula..

FORBIDDEN LOVE (Neymar's love story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat