Pepper Happy'nin sürdüğü arabanın arka koltuğunda oturuyordu. Peter'la yaşanan konuşmanın üzerinden 5 gün geçmişti ve bugün kurul toplantısı vardı. İtiraf etmeliydi ki Peter dan böyle bir giriş beklememişti. Çünkü karşısında sandığı gibi travma geçirmiş bir çocuk değil bütün bu olaylardan sonra ayağa kalkmış, sorunlara çözüm üretmiş ve üretime geçmiş yetmezmiş gibi herşeyi en ince ayrıntısına kadar planlamış ve risk almaya hazır bir genç adam vardı. Belki de kabul etmemeliydi, belki de May ve Tony bu kararını öğrenseler ona çok kızarlardı ama Peter karşısında bir şans isterken ve daha başlangıçta bu kadar adanmışken karşı koyamamıştı.
"Geldik Pepper." diyen sesini duydu Happy'nin. Ardından güneş gözlüklerini taktı Peter'ın ona verdiği dosyayı bir eline, çantasını ise diğer eline aldı ve indi arabadan.
Kısa topuklu ayakkabıları ses çıkarırken ilerlemeye devam etti. Malesef uzun topuklu ayakkabılar tarih olmuştu ve bu ayağındakine de bugün katlanmak zorundaydı.-doktoru bir günün bebeği etkilemeyeceğini söylemişti- Ayrıca tabii ki biraz bol giyinmişti çünkü minik Stark artık küçük bir tümsekcikten daha fazlası olarak kendini belli ediyordu.
Nihayet toplantı salonunun kapısına geldiğinde kısa bir nefes alıp içeri girdi.
"Merhabalar herkese günaydın."dedi küçük bir gülümsemeyle baştaki koltuğa oturdu. Az sonra yüzlerinin alacağı ifadeleri düşünmemeye çalıştı. Gülerse pek hoş karşılanmayacaktı."Size de günaydın Bayan Potts şirketin rekor düşüşü neşenizi eksiltememiş ne güzel."dedi hemen sağ tarafında oturan Bay Brown.
"Anlıyorum Bay Brown şirketim için bu kadar endişelenmeniz de beni çok mutlu ediyor ancak her şeyi düzeltmenin bir yolunu bulmuşken neden mutlu olmayayım ki?"diye cevapladı adamı, bu köpek balıklarından nefret ediyordu. Sanki tek dertleri elinde ki çoğunluk hisseleri ele geçirmek değilmiş gibi davranıyorlardı ve sanki kendisi bunu anlamayacak kadar aptalmış gibi.
"Ah bu gerçekten harika peki bunu bizimle de paylaşmaya ne dersiniz Bayan Potts?"diyerek söze katıldı Bayan White ama gözlerinde bir açık aradığını görebiliyordu Pepper.
"Tabii ki" dedi Pepper kendi getirdiği dosyayı açtı ve konuşmaya devam etti. "Lütfen önünüzde ki dosyaları açın. Bu dosya bana deneme süreci içerisinde teslim edildi. Projenin ne kadar kusursuz olduğunu siz de görebilirsiniz tabii ki ama yeni çalışanımız belki gözünüzden kaçar diye bunu Bruce Banner'a onaylatmayı başarmış. Ben bunu uzunca inceledim ve onun ARGE'nin başına geçmeye uygun olduğu görüşündeyim. Yeni ARGE başkanımız hakkında ki bilgileri sonraki sayfada bulabilirsiniz." Diyerek sonlandırdı kendini ve bir yudum su içerek gelecek olan tepkiyi bekledi.
Hepsi önce birbirine baktı şüphesiz daha bir toplantı önce adayı bile yokken şuan böyle kesin konuşmasına şaşırmışlardı. Sonra sayfayı çevirdiler ve... Ah Peter bu yüzleri görmeliydi. Eve dönünce Friday den bunu oynatmasını istemeyi aklına not aldı. İlk konuşan Bay Thomas oldu.
"Bayan Potts bir yanlışlık oldu galiba bu sayfa da bu bahsettiğiniz kişinin sadece iq sonuçları var."
Pepper arkasına yaslanarak dikkatini adama verdi.
"Hayır Bay Thomas bir yanlışlık yok 6 ay boyunca onun hakkın da öğreneceğiniz tek bilgi onun sertifikalı bir dahi olduğu."Bay Brown şüphesiz en hiddetli olandı.
"Bizimle dalga mı geçiyorsunuz Bayan Potts yönetim kurulu tanımadığı birini nasıl böyle önemli bir konuma getirebilir?"Ah yönetim kurulunun bu kişiyi tanımadığını biliyorum ama ben ve Tony onu yeterince tanıdık o bu iş için en doğru kişi. Ayrıca siz sormadan önce babası bu olayda öldüğü için 6 ay müsade istedi ben de bunu ona sağladım bu konu hakkında bir probleminiz mi var?" Pepper bu sorusunun onları daha da sinirlendirdiğinin bariz farkındaydı ama bilmiyormuş gibi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVRENDE
Hành động"Tek yolu buydu Tony" "H-hey Peter" "Bay Stark hayır siz de değil lütfen" "Üzgünüm" "Bana izin verin Bayan Potts bu..bu Bay Stark'ın mirasının bir parçası, ben..ben yapabilirim lütfen bana izin verin birlikte kurtaralım." Bildiğimizden başka bir evr...