Lisa pov:
თვალებს ვახელ,თავი მტკივა,აქეთ-იქით ვიხედები, ისევ ღამეა, ვერაფერს ვხედავ
ვერ ვმოძრაობ, სკამზე ვარ
დაბმული ...
პირი აკრული მაქვს, რომც ვიყვირო მაინც ვერავინ გაიგებს.
მესმის ნაბიჯების ხმა, ასევე შემზარავი სიცილი რომელიც საშინლად მაშინებს....
ვხედავ როგორ შემოდის ის...
ჩემს წინ დგება და მეუბნება..."ყვირილი არ გაბედო შედეგებზე იცოდე პასუხს არ ვაგებ"
და პირიდან სკოჩს მაცლის, ყვირილს არ ვიწყებ, რაღაცის თქმა დავაპირე როდესაც მან იარაღი ამოიღო და თავზე დამადო, ᲨემეᲨინდა Ძალიან ᲨემეᲨინდა.
უცებ ვიᲦაც Შემოვარდა და უკნიდან მას იარაᲦი მიადო... Ძალიან მეᲨინოდა იმის რაც ვიფიქრე, რომ მოხდებოდა Თუ დროზე არ გავქრებოდი აქედან, ასე, რომ ფარᲗხალი დავიწყე და იქამდე მივედი, რომ Თოკები გამეხსნა, როგორც იქნა გავხსენი Თოკები და გაქცევა როცა დავაპირე იარაᲦის გასროლის ხმა გავიგე... Ძალიან ᲨემეᲨინდა... გული Ძალიან Ჩქარა მიცემდა... ისე მიცემდა მეგონა ამომივარდებოდა...
ვინც მას იარაᲦი მიუᲨვირა ის ტიპი Ძალიან ჰგავდა ჯიჰუნს, Თუმცა არ ᲨევიმᲩნიე და წასვლა დავაპირე, ამ დროს კი მეორე ტყვიის ხმა გავიგე,
ᲨემეᲨინდა... Ძალიან ᲨემეᲨინდა...
უცებ ხელზე ვიგრᲫენი Შეხება...
ვიᲦაცამ ხელი მომკიდა და მიმარბენინებს...
როგორც იქნა ᲩავჯექიᲗ მანქანაᲨი, Თუმცა არ ვიცი სად მივდიოდიᲗ...1სააᲗის Შემდეგ სახლᲨიც მივედიᲗ...
ჯიჰუნი: რაიყო შენ რა გგონია გამექცეოდი პატარა ქალბატონო?....დაგინახე როგორი შეშინებული მიყურებდი როცა ის ადამიანი მოვკალი, სიმართლე, რომ გითხრა ძალიან მესიამოვნა შენი აკანკალებული და შეშინებული თვალების ნახვა, მინდა ეს ყოველდღიურად ვნახო....
ლისა: ჯიჰუნი ხარ Თუ ვიᲦაც ჯანდაბა მომისმინე, ბოლოს და ბოლოს ᲨეგიᲫლია მიᲗხრა რა გინდა Ჩემგან?Lisa pov:
მან უბრალოდ ჩაიცინა,იარაღი ჯიბეში ჩაიდო და მითხრა:
მაგას მალე გაიგებ სულ ცოტაც დაიცადე....
და ვგრძნობ ჩემს მკლავზე ნემს როგორ მიკეთებს,წამალი შეყავს და 1 წუთის შემდეგ კი ყველაფერი სიბნელემ მოიცვა....
أنت تقرأ
სხვადასხვა ადამიანი ნიᲦბის უკან
أدب الهواةლისა იყო გოგონა რომელსაც არ უყვარდა ადამიანები, დადიოდა სასწავლებელᲨი, არ უყვარდა მამა,არცერთი მასწავლებელი და ბავᲨვი. ერᲗი გოგონას გარდა, ის მისი საუკეთესო მეგობარი იყო.ერᲗ დᲦესაც... (დაუსრულებელი) (წერის პროცესᲨია)