Jeon JungkookBugünkü derslerim bitmişti. Şimdi ise yurt odamda oturmuş Taehyung'u bekliyordum.
Dün gece heyecandan uyuyamamıştım ama vücudumda en ufak bir yorgunluk yoktu.Dürüst olmak gerekirse Taehyung'u ilk gördüğüm gün o anki hislerimin birkaç saat sonra geçeceğini düşünüyordum. Çünkü bilirsiniz hiçbir zaman kimseye karşı uzun süreli bir bağlılık hissetmedim. Tabi ki
Taehyung'u yeni tanıdım fakat yine de onun diğerlerinden farklı olacağına dair bir şeyler var içimde.Onunla nasıl bu kadar yakınlaştık anlamadım.
Daha doğrusu yakınlaştık mı onu da anlamadım. Onu ilk gördüğüm günden sonra tekrar görebilmek için çeşitli yollara girdim. Yaklaşık 2 haftadır tanışıyoruz ama ilk mesajlaşmamızı dün yaptık ve şuan birlikte dışarı çıkıyoruz. Dediğim gibi aramızdaki iletişim garip.Telefonuma gelen bildirim ile daha da heyecanlandım. Taehyung'un dersinin bitmesine az kalmıştı ve mesaj ondandı.
~
kthorthv:
jungkookjeongguk:
taehyungkthorthv:
naberjeongguk:
iyi senkthorthv:
iyi bende
birazdan çıkacağım
konumu atabilir misinjeongguk:
tabi ki
konum📍kthorthv:
tamamdır
hazırsın değil mi
eğer değilsen bekleyebilirimjeongguk:
neden bu kadar kibarsın🥺🥺|
hayır hazırımkthorthv:
tamamdır o halde
birazdan görüşürüzjeongguk:
görüşürüzz~
Harika, şimdi daha da heyecanlıydım. Bugün olacaklar konusunda biraz gergindim. Çünkü dün onu gezdirirken çevredeki mekanları göstermekten, orada yaşadığım komik anıları anlatmaktan başka bir şey konuşmamıştık.
Bugün biraz daha kişisel sorular sormaya karar verdim. Sonuçta onun gözünde arkadaştık ve yeni tanıştığımız için birkaç soru sormamın sakıncası olmazdı.
Her ne kadar arkadaşlarımın yanında şaka ile karışık bir şekilde anlatsamda 2 haftadır Taehyung'u aklımdan çıkaramıyordum. İlk başlarda heves olarak düşünüyordum ama sanırım artık öyle değil. Her saniyemde yanımda olsun istiyorum. Hakkında her şeyi bileyim, sadece bana anlatsın istiyorum.
Taehyung hakkında çok fazla şey merak ediyorum. Ama en çok cinsel yönelimini merak ediyorum. Çünkü yönelimini öğrenmem sevinmemi, umutlanmamı, daha çok heyecanlanmamı sağlayacak olsa da aynı zamanda vazgeçmemi de sağlayabilir.
Kolay vazgeçen birisi değilim ama istesemde yönelimini değiştiremem.Aklımda sadece Taehyung var. Ona sürekli sorular sormak daha yakından tanımak istiyorum. Ama korkuyorum. Taehyung iyi ve kibar birisi ona hiç şüphem yok. Fakat duygularını çözemiyorum. Onu hiç gülerken görmedim. Tamam daha yeni tanıştık birkaç defa yüz yüze geldik fakat kızlarla olduğumuz gün bile gülüşünü görmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins | Taekook
FanfictionBir iddia için tanıştığın kızın ikiz erkek kardeşine aşık olmak mı? mizah üzerine kurulu bir fictir ciddiye alarak okumayınız!! -semetae -text/düz yazı