Neler oluyor bu aşağılık ficte?

4.2K 328 345
                                    







Jeon Jungkook


"Yeontan o kolilerden uzaklaş hemen!"

Yeterince gergin ve yorgun olmam yetmiyormuş gibi bir de sürekli etrafımızda dolaşan Yeontan ile uğraşıyordum.

Durun bir dakika. En son nerede kalmıştık?

Taehyung'un bana o teklifi sunması üzerinden bir ay geçmişti. Her ne kadar direkt ortaya atılıp teklifini kabul etmiş olsam da bu süreç boyunca iyice düşünmüştüm. Açıkcası Taehyung'un yine bir şekilde gideceğini ve beni yalnız bırakacağını düşünüyordum. Fakat o bunun yerine birlikte yaşamak istediğini söylemiş ve beni fazlasıyla şaşırtmıştı.

Tabi ki onunla birlikte yaşamayı çok isterdim. Fakat artık çevremizin değişecek olması, yeni insanlarla tanışacak olmamız ve en önemlisi artık yetişkin gibi davranmamız gerektiği de bir gerçekti. Bir hafta sonra Bangtan boys olarak mezun oluyorduk. Daha sonra ise herkesin zırvaladığı gerçek hayat başlayacaktı.

Taehyung'un fikri gerçekten mantıklıydı. Farklı iş yerlerinde olacaktık. Ben ise ailem ile yaşamaya devam edecektim. Haliyle artık üniversitede olduğu kadar görüşemeyecektik. Sevgili olmadan önce olan tatsızlıkları saymazsak sevgili olduğumuzdan beri bir kere bile ciddi kavga etmemiştik. Ufak tefek sürtüşmeler oluyordu fakat en fazla birkaç saat sürüyordu. İki farklı karakter olarak bir şekilde uyumu sağlıyorduk işte.

"Zıtlığın uyumu"

Elimdeki minik koli ile aynadan kendime bakarken bir beden arkamdan bana sarıldı. Kafamdaki düşüncelere dalmış olmam sebebiyle anlamadığımı belirten bir mırıltı çıkardım.

Taehyung elini kolinin üzerinde tuttuğum elimin yanına getirdi ve gözleri ile bileklerimizi işaret etti. Ne demek istediğini anladım ve gülümsemeye başladım. Birkaç gün önce çift bilekliği almıştık. Beyaz olanı Taehyung takıyor, siyah olanı ise ben takıyordum.

Geri çekildi ve elimdeki koliyi benden aldı. Uzanıp dudağımın altındaki bene birkaç saniye öpücük kondurdu. Daha sonrasında elindeki koliyi dikleştirip gülümseyerek konuştu.

"Her şey bitti. Neyi bekliyorsun sevgilim?"

"Dalmışım."

Taehyung ve Sejeong'un birlikte yaşadığı evdeydik. Birkaç gün öncesinden her şeyi hazırlamıştık. Eşyalı olan bir ev tutmuştuk ve bazı eşyaları kendimiz satın almıştık. Kullanmayacaklarımızı ise evden çıkartmıştık. Bogum ve Yoongi dışarıda Taehyung ile almış olduğumuz büyük eşyaları kamyona yerleştiriyorlardı. Annem, Hoseok ve Jimin ise yeni evimizin temizlik kısmını hallediyorlardı. Aslında Namjoon ve Seokjin de yanlarındaydı fakat o ikisinin temizliğe yardım edeceğini pek düşünmüyorum.

Başımızda annemin olması sebebiyle hiçbir sorun çıkamıştı ve her şey düzenli bir şekildeydi. İlk olarak annemlerin yeni taşındığı evden benim kişisel eşyalarımı eve taşımıştık. Şimdi ise sıra Taehyung'un eşyalarındaydı. Taehyung'un son kalan birkaç kolisini almak için gelmiştik. Yeontan bizim ile kalacaktı fakat arada Sejeong ile birlikte kalması adına bazı oyuncakları ve tuvaletini Sejeong'un evinde bırakmıştık.

"Gelmiyor musun?" Taehyung kucağındaki koliyi tek kolunun altına aldı ve boştaki eli ile kapıyı işaret etti.

Etrafa son bir kez göz attıktan sonra koltuğun üzerinde zıplayan Yeontan'ı kucağıma aldım. Yeontan kolumu ısırıp atlamaya çalışsa da onu tutmayı başardım. Tekrardan Taehyung'un yanına gittim ve uzanıp elini tuttum. Taehyung son bir kez hızlı bir şekilde evi inceledi. Daha sonra kolunun altındaki kutuyu düzeltti ve birlikte 'kendi' evimize gitmek için oradan ayrıldık.




Twins | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin