V klubu

356 14 1
                                    

A najednou mě někdo jemně chytil za rameno. Byl to mladý, přitažlivý kluk, ten musel mít na každý prst jinou holku...
- Je tu volno?
- Jasně, posaď se
Protože jsem ty hokejisty moc neznala nevěděla jsem kdo si to ke mně sedl, neměla jsem ani potuchy že je to jeden z hokejistů týmu, který jsme povzbuzovaly a dokonce nejoblíbenější hráč Kláry... Klára se podívala vedle mně a totálně zčervenala! Nechápala jsem co se s ní děje dokud mi nenaznačila o koho se jedná... Hned jak skončila třetina a náš favorit vedl, Klára se ho zeptala, jestli by se s ním mohla vyfotit. Byl velmi milý a hned jí přikývnul, na jedné fotce jsem s nimi dokonce i já. Zeptal se nás jak se jmenujeme, kolik máme let...a tak čekání na třetinu uběhlo jako voda. Celý zápas vyhrál Klárčin oblíbený hokejový tým.
- Holky, jsem rád že jsem vás poznal, doufám že se ještě někdy uvidíme, ale teď půjdu pozdravit spoluhráče.
- I my jsme tě rády poznaly takhle osobně! A budeš už hrát příští zápas?
- Ano, určitě ano, teď jsem nehrál, protože jsem byl pryč...ale tyto zápasy nejsou tak důležité.
- Tam doufáme, že tě příště uvidíme hrát
- Uvidíte nebojte. Tak se mějte!
- Ahoj
Odešel a my jsme už taky šly k východu. Protože byl stadión plný lidí, trvalo nám asi 15 minut, než jsme se dostaly ven...
-Já nevěřím že jsem se s ním potkala, on je tak úžasný! říkala mi Klárka
- No musím uznat, máme tady pěkný hokejisty!
- Jdeš se mnou i příště?
- Asi jo.
- Takže to není až tak hrozná hra že?
- Je to celkem fajn...
Šly jsme pomalu domů a navrhla jsem Kláře, aby šla ke mně spát. S radostí souhlasila.
Přišly jsme ke mně a šly jsme na facebook, kde jsme si ho vyhledaly a poslali jsme mu žádost.
Celý víkend byla Klára pořád u mě, jen v sobotu si šla domů pro věci a zase přišla ke mně zpátky.
- Klárko, nepůjdeme někam dnes večer?
- No, můžeme..
- Dobře, paráda...Teším se
- Já taky...okolo 6 (18:00) se půjdu domů nachystat...a obleču si ty nové šaty.
- Dobře, okolo 7 přijdeš ke mně a okolo 8 by jsme mohly jít do města..
- Souhlasím...
Šly jsme do města a v 8 večer do jednoho baru. Dobře jsme se bavily a okolo 21:00 přišla parta kluků, kteří nás zaujali, byli celkem mladí a sympatičtí... Vedle nás byl velký prázdný stůl a jich bylo přibližně 5 takže akorát pro ně.
- Podobají se na naše hokejisty!
- Ale to se ti jen zdá
- Vážně se na ně neuvěřitelně podobají!
- Hele, jdou k baru...pojď jdeme si i my ještě něco objednat
- Dobře, tak pojďme
Šly jsme k baru...
- Kočky, objednejte si první! ;)
- Ne, klidně si objednejte, byli jste tady přece první, my počkáme..
V tom někdo nakoukl zpoza kluka, který nám to říkal...
- Ahoj, my máme na sebe dnes nějaký štěstí...Nevěděl jsem že sem chodíte.
- Ahoj, jednou za čas sem zajdeme, je to tady celkem fajn...Ale že sem chodíš ty...
- Je potřeba se taky bavit, že kluci?
- Jasně...a ty by si nás mohl seznámit s těmito slečnami!
-Samozřejmě, tohle je Aneta a tohle Klára...doufám, že jsem si to zapamatoval správně...
- Jo, správně
- A kde ty chodíš na takový pěkný holky?
- Dnes jsem je potkal na zápase, byly vám fandit!
- Tak to vás rádi poznávame!
- I my vás.
- Doufám, že si s námi dáte drink!
- Jasně, to by byl hřích si ho nedat!
- No nepřejehánějte, nebo se budeme červenat! Pojďte si k nám sednout.
- Nebudeme vám překážet?
- Ne, nebojte...všechny vám je představím u stolu
Šly jsme si teda sednout k nim. Nevypadalo to že by jsme jim překážely... :D
- Ahoj...
- Kluci, tohle je Anet a Klára. A holky tohle je Kuba, Vláďa, Roman a Petr.
- Těší nás, Tomáš nám říkal, že jste nám dnes fandily.
- Jo, byl to moc pěkný zápas.
- A víte proč jsme vyhráli?
- No přece protože jste velmi šikovní!
- Ale, kdeže! To protože jste nám fandily.
Dost jsme se seznámili když jsme si s nimi povídaly přibližně 2 hodiny. Když bylo okolo půlnoci, pozvali nás tancovat. Samozřejmě jsme šly. Nejdřív hrály různé moderní písničky. Zanedlouho jeden s hokejistů dal zahrát slaďák. Klárku poprosil o tanec Petr a mně Tomáš...jo, ten fešák, kterého jsme potkaly na zápase. Obě jsme souhlasily. Moc se mi Tomáš zalíbil... Klára se na mě dost divně dívala, když jsem s ním tancovala, jako kdyby byla naštvaná, že....
----------------------------------
Jo, po dlouhé době díl, ale dohrabala jsem se k tomu to napsat až teď :D Taj doufám že se vám líbí a budu ráda za komenty a vote! :)

Hockey LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat