Bölümün sonunda detaylı açıklama yaptım bu kdar geç attığım için özğr dilerim medyadaki şarkı ile okuyabilirsiniz. Mükemmeller aşklarım taekook um da taekook um💗💗💞💞
___________~~~~~~~~~~~~~___________Jungkooktan
Okulun arkasındaki depoya doğru koşar adımlarla yürüyordum.Jimini uyarmama rağmen taehyunga bulaşmamalıydı. Ona kadarşı neden bu kadar yumuşağım bilmiyorum ama ona zarar gelmesini istemiyorum ve bunun için elimden geleni yapıcam. Depoya sonunda ulaştığımda kapının kilitli olduğunu görünce jimini beklemek zorunda kaldım.Tabi bu sırada rahat durmayıp içeri seslendim ama ses gelmedi. Sonunda jimin geldiğinde ona hemen kapıyı açmasını söyledim. Kapı açıldığı gibi taehyungu gördüm. Onu bu şekilde görmek anlamlandıramadığım bişekilde içimi acıtmıştı. Sandalyeye bağlıydı gözleri ve ağzı da kapalıydı. Namjoon hoseok ve yoongiyi jin le jimin çözerken ben taehyungun yanına gittim. Önce gözlerini açtım.
-ben geldim taehyung
Bana kaşlarını çatarak o kahve gözleriyle bakınca ah sanırım her neyse öyle birşey olamaz. Ağzını ve ellerinide çözdükten sonra hemen diğerlerinin yanına gitti. Jimin yoonginin ağzını açtığı gibi annesinden başlayarak doğmamış torununun kızına kadar sövülünce ağzını eli ile kapattı. Namjoon ve hoseok her ne kadar sinirli olsalar da yoonginin bu haline gülmeden edemediler. Yoongi jiminin elini ısırınca jimin bağırarak elini çekti.
-bana bak pis kedi bidaha konuşursan seni farklı yöntemler kullanarak sustururum haberin olsun.
"Naparsın işkence mi edersin yada deponun içine kapatıp sonra kurtarmaya mı gelirsin"
-işkence olabilir belki ama yok ben sana kıyamam
"Kıyamazmışmış sen zaten bana varlığınla işkence ediyosun pis zorba ayrıca ben kedi felan değilim"
-peki
Sanırım jimin biraz kırılmıştı. Yoongiden hoşlandığını bitek ben ve jin hyung biliyorduk.
Ama bu aşk tek taraflı gibi görünüyordu
___________________________________
Bu kadar geç attığım için kusuruma bakmayın telefon sıfırlandı ve bende şifremi unuttum hesabıma giremedim. Okuyan 14 kişiye teşekkür ederim. Artık bölümleri düzenli atmaya çalışıcam. Sizce neler olmalı? Ve bir sonraki fic de seme kim olmalı? Fikirlerinizi bekliyorum canlarım sizleri seviyorumm💗💗Biraz taekooklanalım çok tatlılar yiaa💞💗💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Badboy
FanfictionJeon jungkook(okulun bad boyu) kim taehyungdan etkilenmeye başlar. Fakat eğer kim taehyung ile çıkarsa itibarının düşeceğini düşünür. Çünkü kim taehyung okulun zorbalarının uğraştığı o ezik çocuktur. En azından öyle sanılıyordu