Bölüm 4

29 3 2
                                    

————————ERTESİ GÜN—————————
Gece boyunca uyuyamamıştım. Nedenini bir türlü anlayamasamda kim taehyung aklıma ev kurmuştu. Dün neler olmuştu öyle...
Gerçekten güzel mi gülüyorum.
Liseli aşıklar gibi yatağımda tepinirken taehyungu düşünüyordum. Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Arayan jin hyungtu.
📞efendim hyung
📞napıyorsun kook
📞oturuyordum hyung sen
📞bende aynı şey dicektim dün yoongilerle biraz kaynaşmıştık sohbet muhabbet falan bugün yoonginin doğum günüymüş. Onun için süpriz parti yapılacakmış. Namjoon aradı bizi de davet etti. Akşama sekiz gibi hazır ol.
📞tamamdır hyung görüşürüz
Telaşla ne giyeceğime karar vermeye çalıştım.
En sonunda karar verdim. Siyah düz bir pantolonun üzerine göğüs dekoltesi olan bir gömlek üstünede mavi bir ceket giydim.
Kıyafeti:

Uzun botlarla kombinimi tamamladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun botlarla kombinimi tamamladım. Saçlarımı 1 saat şakasız jöleledikten sonra saate baktım. Saat henüz 6 'ydı. Kalan vaktimde yoongi hyunga bir hediye almaya karar verdim. Ona kedili bir kupa yanınada siyah bir airpods aldım. İkisi çok alakasız olsada herşeyi olan birine ne alınırdı bilemedim en son airpodsunu kaybettiğini duymuştum. Ve siyah sevdiği için... her neyse uzatmıyacağım.
Taehyungtan
Bugün suga hyungun doğum günüydü. Ona hediye alsam bana kızacağını bildiğim için birşey almamış yapmıştım. Suga hyung parayı çok sevdiği için ona paradan kalpler yapıp çikolata dolu bir kutuya koydum.(bize böyle hediye yapan olsa ohoo) Hazırlanmaya başladım. Beyaz bir pantolonun üzerine mavi bir yelek onun üstüne daha koyu bir ceket giydim. Bunu bana yoongi hyung almıştı. Onun doğum gününde giymek için hiç giymedim.
Kıyafeti:

(Bu kadar güzel olmak zorunda mısınız)Giyindikten sonra çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kadar güzel olmak zorunda mısınız)
Giyindikten sonra çıktım. Doğum gününü kutlayacağımız kafeye gittiğimde jungkook dışında kimse yoktu. Beni gördüğünde şaşırdı.
Yanına gittiğimde ayağa kalktı. Göz ucuyla onu süzdükten sonra istemsizce yutkundum.
Çok çok yakışıklı olmuştu.
İkimizde hiç konuşmadan oturduk. 1 saat boyunca kimseden ses çıkmadı. Diğerleri gelmeye başlamıştı. Herkes çok özenmişti. Jimin geldiğinde elinde bir kediyle görmeyi beklemiyordum. Yoongi hyung kedileri çok severdi. Ve sanırım ilk defa bir hediyeye kızmıycaktı.  Yaklaşık bir saat sonra jimin yoongi hyungu almaya gitti. Ona namjoon hyungun acilen onu çağırdığını ve çok önemli olduğunu söyliyecekti. Geldiklerinde yoongi hyungun mutluluğu görülmeye değerdi özelliklede hediyeleri açarken ilk defa onu bu kadar mutlu görüyordum. Kutlama faslı bittikten sonra biraz alkol aldık. Jungkook sarhoş olmuştu. Sarhoşken bile bu kadar tatlı olması... ah ne diyorum ben.
Kurladığımız kafe kalacağımız otelin kafesiydi. Ve jin hyungla namjoon hyung flörtlerdi ve beraber kalacaklardı.
Yoongi hyung sarhoş olmuştu ve jimin de bu fırsattan istifade onunla kalıyordu.
Hoseok hyung çok deli yattığı için tek kalıyordu.
Ne tesadüfki geriye tek bir oda kalmıştı.
——————————————————————
Bir sonraki bölüm müthiş olucak.  Sabırsızlıkla bekleyin....
Sizleri seviyorum oylamayı ve bol bol yorum atmayı unutmayın💗💗💕💕💝💝

BadboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin