Bölüm 7

19 2 1
                                    

Kook'dan
Tae'yi tuvalette bırakıp masaya dönmüştüm.
Beni görmesiyle jimin "neredeydin sen kook" diye bağırdı. Ne diyeceğimi bilemeyip "tuvalette tuvalet kağıdı bitmişti onu söylemeye gittim"Galiba inanmışlardı.
Namjoon hyungla gözlerimiz kesişince dudağıma bakarak ne iş der gibi mimik yaptı.
Gülerek yanına oturdum. Yoongi hyung ve jimin masa altında ayaklarını birbirine değdiriyorlardı. Görmezden gelerek bize doğru yaklaşan taeye baktım. Gülümsemesiyle utanıp kafamı eğdim.
Yanımdaki boş yere oturduğunda jimin tek kaşını kaldırarak bizi süzünce anladığını anlamıştım.
"Ne bakıyorsun jimin"
Jimin ona ithafen söylediğim şeyi duymazdan gelerek bizi süzmeye devam etti.
Taenin yalandan öksürerek jimini dürtmesi bu bakışmanın sonunu getirdi.
"Kook sana birşey sordu jimin duydun umarım"
"Bakıyorum çünkü tuvalette ne yaptığınızı tahmin edebiliyorum"
Bunun ardından taeyle bakıştık. Sertçe yutkunup tekrar jimine döndüğümde kıpkırmızı olduğumdan emindim.
"Ne yapmışız"diyerek ilk konuşan tae oldu.
"Orasını da siz bilin artık"
Jimin cümlesini bitirdikten sonra suga hyungun boğazını temizlemek için yaptığı ses ile jiminin küçük gözleri yoongi hyunga döndü. Aralarındaki uzun bakışmadan sonra yoongi hyung masadan kalktı.
"Hyung nereye" hope arkasından bağırınca suga hyung cevap vermedi.
"O biraz önce beni görmezden mi geldi beni beni hobiyi tch tch AYIP HYUNG SANA HİÇ YAKIŞTIRAMADIM(burayı bağırarak söylüyor)
Arkasından jiminde kalkıp gidince yüzümde bir gülümseme oluştu. Taeyle göz göze gelince bu gülümseme kaybolup daha utangaç bir ifadeye döndü. O gülümseyince bende gülümsedim yada zorunda hissettim.
Onu sevdiğimi sanmıyorum. Ama benim gibi bir zorbayı nasıl bu hale getirdi anlayamıyorum.

BadboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin