Unicode
.
.
.
.
.ကျွန်တော့ရှေ့မြင်ကွင်းကရင်းနှီးနေတယ်!!
ကျွန်တော်သေဆုံးသွားခဲ့ပြီမလား???
ကျွန်တော်အိမ်မက်တွေမက်နေသေးတာလား??
ကျွန်တော်ဘယ်ရောက်နေခဲ့တာလဲ ??
ကျွန်တော့ရှေ့မြင်ကွင်းကို သေချာစူးစိုက်ကြည့်လိုက်တော့ ကျွန်တော်အရင်က လာနေကျနေရာဘဲ ပြောရမယ်ဆို ကျွန်တော်အမှားကြီးတစ်ခုလုပ်မိလို့ပြန်မရနိုင်တော့မဲ့နေရာတစ်ခု၊ ကျွန်တော် ပြန်မွေးဖွားလာခဲ့တာလား?? ဒါဆိုငါ့ဆုတောင်းတွေ အမှန်ဖြစ်လာတာပေါ့၊ငါသူနဲ့တွေ့ရတော့မယ်ထင်တယ်!! ငါပြန်ပြင်ဆင်ခွင့်ရှိတော့မယ်၊ငါသူ့ကိုရှာရမယ်!!ဒါမဲ့အခုဘယ်အချိန်အခါရောက်နေမှန်းသေချာမသိသေးလို့ရေ၊အခုချိန်ထထွက်သွားပြီဘာလုပ်ရမယ်မသိတာကြောင့် ငြိမ်နေလိုက်တယ်၊ပြီးတော့ ဟန်မပျက်အောင်အရက်သောက်ဖို့ပြင်ရမယ်!
သို့ပင်မဲ့ နူးညံ့တဲ့လက်တစ်စုံက ကျွန်တော့လက်ပေါ်အုပ်မိုးလာတယ် ကြည့်လိုက်တော့ ဖြူဖြူအုအုသေးသေးလေး လက်တစ်စုံ ပြီးတော့ အနံ့ သူ့အနံ့ ထိုလူသားလေးရဲ့အနံ့ ~~~
ပြီးရင်မြတ်နိုးရတဲ့မျက်ဝန်းညိုလေးတစ်စုံ~~
ငေးရင်းဖြင့်တွေးမိလိုက်တယ်၊ဂျန်ဆိုဂယောင်း ဟုပ်တယ် ကျွန်တော့နာမည်က ဂျန်ဆိုဂယောင်း၊ကျွန်တော်က ပြန်လည်မွေးဖွားလာတာ၊အရင်က ကျွန်တော်ဉာဏ်နည်းပြီးလူတစ်ယောက်ကိုစုံလုံးကမ်းယုံမိခဲ့လို့ ကျွန်တော့ဘဝပျက်ခဲ့ရတယ်၊ပြီးတော့ လူတစ်ယောက်ကိုလဲ ကျွန်တော်အမှားအများကြီးလုပ်မိခဲ့တယ်၊အဲ့တွက်အခွင့်အရေးရှိခဲ့ရင် ထိုလူသားလေးကိုတောင်းပန်ချင်တယ်၊ကျွန်တော်ဆုတောင်းပြည့်ခဲ့တယ်၊ကျွန်တော်ဒုတိယအကြိမ်ပြင်ဆင်ခွင့်ရှိခဲ့ပြီ၊အရာရာနောက်မကျသေးခင် ပြဿနာအားလုံးရဲ့အစ ဖြစ်တဲ့ ထိုညဆီကျွန်တော်ရောက်ခဲ့တယ်.......
ဆိုတော့ဒီမြင်ကွင်းကထိုလူသားနဲ့ပထမဆုံးဆုံခဲ့တဲ့မြင်ကွင်း ကျွန်တော် ထိုလူသားနဲ့အရင်က(အရင်ဘဝ) ဖြစ်သမျှကိုပြောင်းလဲရမယ်၊ဒါမဲ့အခုကကျွန်တော်ထိုလူသားကို နိုပ်စက်ဖို့ ဝယ်တော့မယ်ပေါ့ ဟုပ်တယ် ကျွန်တော်အရင်က သူ့ကိုဝယ်ခဲ့တယ် ဒါမဲ့ နိုပ်စက်ဖို့တစ်ခုသက်သက်သာ သို့ပင်မဲ့ ကျွန်တော်အတွေးတွေတွေးလို့မှမပြီးခင် သူလေးက ကျွန်တော့ဆီက ပြေးဖို့ပြင်နေတယ် မရဘူး သူကျွန်တော့နားမှာနေရမယ် ကျွန်တောသူ့ကိုလက်မလွှတ်နိုင်ဘူး ထို့ကြောင့်ထိုလက်နူးနူးညံ့ညံ့လေးကိုဆွဲလိုက်တော့ စွတ်ကနဲ့ပါလာလေတယ် တွေးမိသည်က........
YOU ARE READING
System Shooky 🐱
Fanfiction/////Unicode ///// လျို့ဝှက်သော System Shooky နဲ့ ချိတ်ဆက်မိပြီးနောက် Min Yoon Gi တစ်ယောက် ဘာများဆက်ဖြစ်မလဲ ????? system ဖတ်ပြီးသကာလသဘောကျ၍ ရေးမိပြန်ပြီ ...