Arc :2:2

105 10 5
                                    

Unicode
.
.
.
.
.........

" ရင်ရင် ~"

"ဟုပ်ကဲ့သခင်လေး.. အာ~ မိန်ဖေး~"

"ရပါတယ်အခုလို ဘယ်သူ့မှမရှိတဲ့ချိန်ဆို ရင်ရင်..... အဆင်ပြေသလိုခေါ်ပါ အခုကမေးစရာရှိလို့"

"ဟုပ် မိန်ဖေး! မေးပါ"

"ငါ့မှာ အရင် က ဒီလို မိန်းကလေးပိုင် ရင်သားရှိလို့လားဟင် !"

"အဲ အမှန်အတိုင်းဆို ရင်ရင့်အမေပြောတာတော့ မရှိဘူးလို့ ရင်ရင်ကြားဘူးတယ်၊ဒါမဲ့ ဟို သခင်လေးက ဒွိလိင်မှန်းတော့ ရင်ရင် အရင်ကတည်းက သိထားပါတယ်၊အံတာ ဘာဖြစ်လို့လဲဟင်!"

"ငါလေ တစ်နေ့တစ်နေ့ ငါ့ရင်ဘက်က ပိုပိုဖောင်းတက်လာသလိုခံစားရလို့; အိမ်ရှေ့စံဆီပထမဆုံး အိပ်ဆောင်ဝင်ပြီးကတည်းက ငါ့
ခန္ဓာကိုယ်က ပိုပိုနူးညံ့လာပြီးမိန်းမဆန်လာသလိုဘဲ !"

"ဟို သခင်လေး အိမ်ရှေ့စံနဲ့ အိပ်ဘဲအိပ်တာမလားဟင်!"

"အဲ့တာတောာ့ငါလဲ မသိဘူး အဲ့အခန်းထဲရောက်တော့ ငါအိမ်ရှေ့စံကိုကြည့်ပြီး အိပ်‌ပျော် သွားတာဘဲ မနက်ရောက်တော့ တစ်ကိုယ်လုံးရိုက်ထားသလို နာကျင်နေတာဘဲ မှတ်မိတော့တယ် ရင်ရင်ရေ အဲ့တာဘာဖြစ်လို့လဲဟင်!"

"ဟို ရင်ရင့်ကို မေမေ မှာလိုက်တာတော့ အဲ့မျိုးလက္ခဏတွေက ဟို သခင်လေးတစ်ယောက်ယောက်နဲ့ နှီးနှောပြီးရင် ဖြစ်လာတတ်တဲ့ လက္ခဏ ဖြစ်နေတယ် ဆိုတော့ သခင်လေး အိမ်ရှေ့စံနဲ့...."

"ဟင်!... မ.. မဖြစ်နိုင်တာ အိမ်ရှေ့စံက နိုးမှ မနိုးလာသေးတာ ပြီးတော့ ငါက မမလေးမိန်ဟွားလို ကျိန်စာပြေခန္ဓာကိုယ်မှ မဟုပ်ဘဲ ငါက ဒီတိုင်း အသုံးမကျတဲ့ ခပ်ပျော့ပျော့ခပ်ညံ့ညံ့ ဒွိလိင်တစ်ယောက်ဘဲဟာကို...."

"သခင်လေးရေ... ဒါမဲ့ အခုသခင်လေးက မိန်ဖေးဖြစ်နေပြီလေး!"

"ဒါမဲ့ ဒါ က ငါ့အပိုင်မှမဟုပ်ဘဲ ငါက မိန်ဟွားမှ မဟုပ်တာ မိန်ရှကြီးကို..."

System Shooky 🐱Donde viven las historias. Descúbrelo ahora