ÖNSÖZ
Judas's Kiss (Judas'ın Öpücüğü), birkaç yıldır sürekli kafamda dönen ve durmaksızın bir şeyler ekleyip çıkartıp durduğum, benim için önemli bir hikaye.
Hatta bu hikaye için basit bir edit yapıp youtube'da paylaşmıştım ve edit beklediğimin çok üstünde bir etkileşim aldı. Ben de kendi kendime bu kafamdaki Judas hikayesini yazmaya söz verdim.
Fakat benim daha önceki hikayelerimi okuduysanız bu kez afallayabilirsiniz çünkü bu problematik karakterlerin ele alındığı, toxic ilişkilerin olduğu bir hikaye olacak, bir aşk hikayesi mi? Hiç sanmıyorum.
Bu yüzden de sağlıklı bir zihin yapısına sahip kişiler olmayacak bu hikayede, üstelik daha önceki hikayelerimde olmayan çok uç noktalarda şeyler görebiliriz.
Cinsellik, şiddet, küfür, alkol, madde kullanımı gibi birçok kötü örnek oluşturabilecek davranış ve küçük yaştakilere uygun olmayan çokça sahne olacak. Bu sebeple de her şeyden önce eğer 18 yaşından küçükseniz hikayeyi okumamanızı rica ediyorum.
Eğer reşitseniz bile bahsettiğim konular size sıkıntı çıkaracaksa ve bu konulara değinilmesinden bile hoşlanmıyorsanız, hikayeye hiç başlamayın.
Hikayemiz bildiğimiz dünyanın farklı bir versiyonunda geçiyor, fantastik bir noktası da var yani. Bu dünyayı ise Charles Baudelaire'e atıfta bulunmak isteyerek Kötülük Çiçekleri'ne gönderme yaparak oluşturdum.
Geçmişte, yazmaktan kaçındığım konular vardı ve prensiplerime uymayan birçok şey vardı ama Namjoon'un da dediği gibi "Things change, people change, everything change"
Ayrıca bir yerlerde de "Yazmaktan en çok korktuğun şeyi yaz" diye de bir şey okumuştum. Daha önce benzer konularda yazmış olsam da bunu insanlarla hiç paylaşmadım, yazmaktan en korktuğum şey falan da değil burada yazacaklarım ama yine de kendimce kaçındığım konulara değineceğim için yeni bir deneyim olacak.
Karakterlerin sadece dış görünüşleri bizim sevdiğimiz sevgili sanatçılarla benzerlik gösteriyor, onun dışında isimleri dahi farklı olacak.
Jeon Judas ve Kim Tate için, aman tanrım Jungkook'u nasıl böyle yazarsın, idolleri böyle kullanmayın falan diyecekseniz umarım kurgunun ne anlama geldiğini biliyorsunuzdur.
Bilmiyorsanız da öğrenmenizi tavsiye ederim, bunu sanırım basitçe Save Me Webtoon'unda ya da BTS'in kliplerinde Taehyung'un babasını öldürmesiyle ilişkilendirebiliriz. KURGUDAKİ karakter Taehyung'dan ilham alınmış olsa da Taehyung o kişi değil, böyle düşününce basit değil mi?
Her neyse aslında kimseye bu açıklamayı yapmak durumunda da değilim ama en baştan söylemek istedim. Ek olarak, karakterlerin dinler hakkında sert ve kışkırtıcı, size saygısız gelen yorumları olabilir. Bunları bu karakterlerin söylediğini ve kurgunun buna el verişli olduğunu söylemek isterim, bunu yazar (ki bu ben oluyorum) ya da ilham aldığım kişilerin karakterleriyle bağdaştırılmasını istemem.
Umarım okurken keyif alırsınız çünkü benim bu kurguyu tasarlama sürecim baya uzundu ama kelimelere nasıl yansıtacağımdan emin değilim, inşallah kafamdakinden bile güzel çıkarlar zihnimden dışarı. Öyleyse, hadi kendinize bir içecek kapıp gelin ve Judas's Kiss okuyup keyiflenin sevgili yıldızım okurlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas's Kiss
FanficVe bir öpücük ile gelir ihanet. Bu bir aşk hikayesi değil, bu yolunuzu kaybedeceğiniz, kötülüğün çiçeklerini açtırma yarışı. Lakin kazanan bir kişi olacak. JJK | KTH