2. Bölüm

59 6 25
                                    

Selamlar umarım iyisinizdir, eğer ki kendinizi iyi hissetmediğiniz zamanlar olursa bana rahatlıkla yazabilirsiniz.

Bu bölüm Burçin'in Playlisti kısmındaki Playlist bağlantısı:
https://open.spotify.com/playlist/3zn8VWD2DNDI5krACVb2Yi?si=8Hd4hzzxRvmwQZnULVbamg&utm_source=copy-link

Ya da direkt Burçin'in 2. Bölüm Playlisti yazarak ulaşabilirsiniz.

İyi okumalar..

~~~~

Sadece bela ile bırakmamak ikisini de ellerimle mahvetmek istiyordum. Bu acının hiçbir tarifi, hiçbir açıklaması olmazdı. Ona bugün tüm benliğimi tekrar kendime katıp bana anlatması için elimden geleni yapmak için gelmiştim ve o beni 3 sene önceki gibi bir köşeye fırlatmıştı, ellerini tutup ona asla onu unutmadığımı söylemeyi ummuştum. Ama o asla bunu hak etmiyordu asla!

Atlas'ın, "neden ağlıyorsun?" Sorusuna kadar ağladığımın farkına varmamıştım, Atlas'ın sorusunu es geçme kararı aldım, ne kadar üzerinde durursam o kadar ağlamak gelecekti içimden.

"Neden gelmiştin?" Dedim

"Aslına bakarsan gece sonunda seni almak için kapıda beklemek için gelmiştim."

"Evi nasıl öğrendin?"

"Senin telefon numaranı vereceğim ve nereye davet edileceğini öğrenmeyeceğim? Gerçekten o kadar sorumsuz değilim."

"Fark ettim."

"Neyi?" Dedi gözlerini yoldan ayırmadan.

"Sorumsuz olmadığını kimlik numarasını istemek ne demek?!" Dememle kahkaha attık.

"Eğer söylediği adreste olmazsan diye işimi garantiye almak istemiştim."

"Teşekkür ederim."

"Ne için?"

"Bugün ve hergün için."

"Sana birşey anlatmam gerek. Biliyorum çok üst üste--"

"Boşver söyle."

"Bizim ortak olduğumuz kişiler onlar."

Korkarak kimler diye sormaya çalıştım ama kelimler dilimden çıkmamak için direndi, ben içimden tüm duaları ediyordum. Onun olmaması için olmazdı zaten onun bu bölümde işi yoktu hem tasarım okumak istemiyordu ki o!

"Kimler?" Sonunda ağzımdan çıkan kelime ile şükür ederek derin bir nefes çektim.

"Duru ve Tuna."

Duru mu? Önce sevdiğim adam sonra hayalim olan tasarımcılığa mı göz dikmişti?

"Duru'nun bi' alakası yok aslında o yüzden beni aradığı zaman sesi tanıdık gelmedi, çünkü hiçbir toplantıya katılmadı, onlar diyorum çünkü ortak işletiyorlar."

O zaman tasarımcı mı olmuştu Tuna?

"Tuna mı tasarımcı olmuş?"

"Evet."

Sahilin önünde arabada oturmuş sohbet ediyorduk.

"Eskiden olsa bi' konsere gider kendimize gelirdik."

"Aman! Valla hiç kaldıracak kafada değilim."

"Eskiden de öyle derdin ve seni konserler toparlamıştı."

"Baya toparlanmışım harbiden, tek darbede enkaza dönüş bi' toparlama."

"Tek darbede enkaza dönüşecek olsaydın İstanbul'a dönüp onunla olan anılarını yaşadığın yerlere tekrar tekrar gitmezdin."

ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin