4. Bölüm

10 4 0
                                    

Göz görmeyince gönül katlanır, görünce de paramparçaya ayrılıyormuş bunu öğrendim.

Duru'nun evine girdim kapıyı çaldım.

"Hazır mısın Atlas?"

"Sana sormalı Duru Hanım."

Duru kapıyı açtı.

"Hoş geldiniz." Çok mutlu gözüküyordu. Göz boyamak için.

"Hoş bulduk." Dedim Atlas kafasını sallayıp içeri girdi.

"Naber Tuna?"

"Siz ne alaka?"

"Ne demek ne alaka? Duru çağırdı beni Atlas'ın da işi yoktu geldi. Sorun olmaz sanmıştık?"

"Sorun değil tabii ki canım, biliyorsun çocukken aramızda Atlas yoktu hep toplu buluşurduk. Tuna'nın alışamaması doğal."

"Çocukken aramızda ihanet de yoktu ama Tuna buna çok kolay alışmış gözüküyor."

"Bak sana kendimi açıklamaya çalıştım ama-"

"Konuya mı dönsek." Dedi Duru ve ekledi "Bugün tüm yakın arkadaşlarımızı çağırdım." Tam o sırada kapı çaldı. "Geldiler."

Herkes içeri girdi ve yerine oturdu Duru ve Tuna ataktaydı.

"Biraz sonra açıklayacağım şeyi Tuna'da sizinle beraber öğrenecek."

"Ne söyleyeceksen söyle artık Duru yeter!" Dedi Tuna canının sıkkın olduğu her halinden belliydi.

"Ben.. Ben hamileyim."

Tuna beyninden vurulmuşa dönerken kanım çekilmişti işte şimdi gerçekten paramparça olmuştum.

Aslında buraya Atlas ile gelmemin sebebi vardı. Bir süredir Tuna ve Duru'yu takip ettiriyordum Duru'nun hamileliği tamamen yalandı,üzerime oynadığı bir oyun. Evet bunu biliyordum ama Tuna'nın yüzündeki ifadeden onunla birlikte olduğunu tamamen anlamış oldum.

Ne bekliyodum ki? Eşiydi istesem de istemesem de. Ama madem suratı düşecekti bu haberi duyunca neden onunla birlikte olmuştu?

"Diyorum ki cinsiyetini doktor sana söylesin Burçin ne dersin boy or girl tahmini falan ayarlarsın eğleniriz."

Atlas kulağıma eğildi "Böy or görl. Kadın felan demeyeceğim çakacağım şimdi ağzına."

"Tabii ki olur Duru ama önce bende birşeyler açıklamak istiyorum."

"Bomba haberlerle geldik buraya vallahi he."

"Atlas telefonu verir misin."

"Tabii vereyim."

Telefonu aldıktan sonra başımı kaldırdım. "Bu telefonda göstereceğim şeyleri yapmayıp aşağılık biri olmadığım için sevilmedim zannediyorum."

Tuna hızla yüzüme bakarken gözlerinde kırgınlık gördüm, onun buna hakkı yoktu, bana kırgın olmaya kesinlikle hakkı yoktu.

"Öncelikle kişisel alanına girdiğim için Duru'dan özür diliyorum ya da dilemiyorum sonuçta sende benim kişiselim yatağına attın değil mi?"

"Burçin lütfen şuan değil hamile old-" Konuşan Tuna'ydı başımı kaldırıp gözüne bakıp susturduğum insan.

"Her neyse. Duru sahte doktorlar tam sana yakışacak türden, babanın kuzenini kocama şaka yapacağım diye kandırmak kolaydı sana değil mi? Ama sen buradaki herkesi kandırmaya çalıştın bu tavrını çözemeyecek kadar salak olan arkadaşların."

"Ama ayıp oluyor." Dedi Umut.

"Nedir ayıp olan Duru'nun ayıplarını ortaya dökmem mi yoksa sizi artık sadece Duru'nun arkadaşları olarak görmem mi?"

"Her neyse Duru yemedim sahte ultrason fotoğraflarını, yemedim eskisi gibi arkadaş olma ayaklarını. Ama çok iyi yiyip doyduğum birşey var dost kazığı, sevda kazığı, hayat kazığı. Tüm bunlar bir yana kardeşliği anladım ama Atlas var ve hepinize değer."

"Go little rockstar."

Rezildi bu çocuk hay amına koyayım Atlas.

"O senden büyük salak." Dedi Serhat.

"Sana ne lan!"

"Sen buraya artistlik taslamaya mı geldin hayırdır." Dedi Tuna sinirlenmişti cürmü kadar yer yakardı.

"Burçin için buradayım lan ben."

"Belli," dedi Tuna Atlas'a bakarak. "Köpeğisin ve tasman onun elinde gibi sanki, o nerde sen oradasın ."

"Köpekler en azından sadıktır Tuna, beni köpek olarak görüyorsan örnek alsan iyi edersin."

_________
Kurgunun gidişatında değişiklik yapacağım haberiniz olsun,öncesinde yanıtladığım hiçbir yorumu ciddiye almazsanız sevinirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin