Araba yolda irelilerken dışarıdan boş araziye doğru bakıyordum. Ne bir ev ne de bir dükkan dahi yoktu.
Jane lerin evleri şehirden biraz uzak ve sakin bir yerdeydi. Etrafta onlardan başka bir ev dahi yoktu. Market ve ya bir mağazay en az 30-40 dakika uzaklıktaydı yani şehirde......
Eve varmıştık. Bir anda aklıma yaşadığım evin dışına hiç bakmadığımı fark ettim. Dışarı nerdeyse hiç çıkmazdım. Sadece okul için oda zaten arabayla gidiyorduk eve bakmaya zaman bulamıyordum.
Bu sefer evindışını ve evin dış görünüşüne baktığımda ev gerçekten çok güzel ve modern bir şekilde dizayn edilmişti. Arka ve ön bahçeside yem yeşildi. ön bahçesi o kadarda büyük olmasada arka bahçesi çok genişti. Ve evin arkasında sık ve büyük bir orman vardı. Evin etrafıysa duvarlarla çeviliydi. Girişinde ve ormana bakan tarafındaysa demir kapılar vardı. bahçe kapısının üstünde ay şekli vardı .(kapı demir parmaklık ortasındaysa ay görünümü verilmiş demirler var yani kapı düm düz kapı deyil demir parmaklık.)
Biraz sonra eve girmiştik.
Hava çok soğuktu -12 derece falan. Hatta belki daha soğuk.
Vampir olduğum için soğuğu pek hissetmesemde yinede birazda olsa üşümüştüm.
Evdeki herkes soğuktan titriyordu. Olnarın soğuktan hareket edemediyini anladığımda şömineyi yaktım her kes şöminenin yanına yaklaşarak ısınmaya çalışıyordu.
Jane lerin Annesi biraz ısındıktan sonra mutfağa gidip her birimize birer sıcak çikolota ve 2 paket de cips getirmişti.Jane kalkıp bir film açtı. Korku filmiydi. Ben kanepenin en uzak köşesinde oturmuştum.
Jane ağabisi Erik in yanında oturmuştu. Jane nin yanındaysa Annesi.Film ilerilerken korku dolu sahnelerde artıyordu.
Bir anda çıkan jumpscare le Jane ağabisine sarıldı Erik te korkmuşa benziyordu çünki oda Jane ne sarıldı çok komik duruyorlardı Anneleri buna kıkırdamıştı.Anne- çok mu korktunuz?
Jane ve Erikse başlarını salladılar
Anne- kıkırdadı .peki neden korku filmi seçtininz. Yine kıkırdadı
Jane- ş şey bu kadar korkutucu olduğunu bilmiyordum...
Son anda çıkan bir sahne ile Anneleri de bir den yerinden hoplamıştı.
Jane ve Erik Annelerinin bu haline gülmüştüler.
Jane - (bana bakarak)sen korkmadın mı ?
Yok canım neden korkayım ki.
Herkez bana şaşkın gözlerle bakıyordu
Biraz sonra jane ve Erik Annelerine ev yemeyi yemek istemediklerini söğlediğinde Anneleri benim fikrimide sordu
Anne- Karl peki ya sen. Ev yemeyimi yoksa pizzamı yemek istersin.?
Sanırım bende pizza yiyeceğim.
Anne- tamam o zaman ben pizza söğleyeyim.
30-35 Dakika sonra.
Kapının zilinin çalmasıyla herkes kapıya doğru bakmaya başladılar
Anne- ben bakarı-
Jane ve Erik ikisi birden. Ben ba-
Erik- ben senden 1 yaş büyüğüm.
Ben bakarımJane- hayır.!
Onlar kavga ederken ben çoktan kapının yanına gelmiştim bile.
Kapıyı açtığımda pizzacı olduğunu düşündüğüm adam pizza kutusunu bana uzattı.
Bana garip garip baktı.Adam- dostum bu nasıl tip böğle . Sanki 2 gündür uyumuyora benziyorsun.
Aah evet dersler çok zor gelmeye başlıyoda o yüzden...
Bir azda bana baktıktan sonra motoruna binip gitti.
İçeri girip kapıyı kapattım.
Ve bir anda her kes bana bakıyordu.
Pizza kutusunu sehpanın üstüne koyup Kanepeye oturdum.
Her kes bir dilim alıp yemeye başladı....
Gece saat 02:27 di telefonumun şarj aletini arıyordum. Ama bulamadım.Jane görmüştür belki diye düşünerek jane nin odasına doğru yürüdüm.kapıyı açtığımda uyuyordu. Kapıyı tekrar kapattım. Tam arkama dönecekken.Erik in sesini duydum.
Erik- bir şeyemi ihtiyacın var.?
Evet şarj aletimi arıyordum jane son kez almıştı benden.jendininki çalışmıyordu.bende hala ondamı diye soracaktım.
Erik- a evet.sabah benim şarj aletimi istemişti ama benim telefonumda şarjdaydı.sanırım salonda görmüştüm seninki siyah olandı değilmi ?
A evet benimki. Teşekkürler Erik.
Erik gülümsedi.birşey değil.
Dostum.Aslında sanki git gide biraz da yakınlaşıyorduk. Bana Dostum demesinin sebebi de buydu.
İlk onu tanıdığımda benimle konuşmuyordu ama şimdi arkadaş olmuştuk......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimim ben?
Vampirehafızasını kayb edtmiş ve kim olduğunu,önceden nerde yaşadığını bilmeyen ama hatırlamaya çalışan bir vampirin hikayesi