Jane nin ağzından...
Lian bana sarılmıştı..
Kas katı kesiliştim.
Ama...ama içimden benimde ona sarılmam gerektiğini hiss ettim.
Ve bende ona sarıldım.Lian bana sarılmayı bitirdikten sonra beni omuzlarımdan tutup.
Lian- teşekkürler.
yüzünde küçük bir gülümseme vardı
Lian.şimdi bu olayı bana açıklamanı istiyorum.
Bu mühür meselesini...Lian- merak etme herşeyi sana anlatıcam.. ama önce eve gitmeliyiz.
Eva- lian.
Bunu Anneme söğlemelisiniz.Lian- tamam.
....
Lian ın ağzından..
Eve geldiğimizde Jane lerin Annesi bizi karşıladı.
Yemek yedikten sonra kanepede oturuyordum.
Erik yanıma gelip oturdu.Ortamın sessizliğini bozarak.
Erik. Tehlikedeyiz.
Hem sizin Aileniz hem de benim.
Başka bir vampir topluluğu var.
Ve hepimizi ortadan kaldırmak istiyorlar. En önemlisi...
Jane tehlikede. O benim mühürlüm.
Bu yüzdende onu korumam ger-Erik- lian.
Kardeşimi koruman konusunda pek güvenmiyorum. Ama bir yandanda sen en yakın arkadaşım sayılırsın.
Sadece bu yüzdem sana güveniyorum.
Alınma ama sen bir vampirsin. yani...
Her gün bir vampir görmüyorum.
Sen de benim yerimde olsan aynı şeyi yapmazmıydın.?Aslında doğru söğlüyor ki bende bu aileyi ilk tanıdığımda onlara güvenememiştim.
Erik- eğer bu işin içinde ailem varsa.
Ailemi korumak için her ne gerekiyorsa yaparım.Bu aile benimde ailem sayılır.
Bu yüzden sizi yanlız bırakamam.....
Eva bizimle önemli bir konu hakkında konuşacağını ve hemen gelmemiz gerektiğini söğlemişti.
Bizde hemen yola çıktık.Yolda ilerlerken birden önümüze bir adam çıktı.
Siyahlar içindeki bu adam bize döndüğü an yüzünün beyazlığından onun bir vampir olduğunu anladım.Erik. Sen Jane le kal.
Ben birazdan gelicem.Erik- tamam.
Jane- onu tanıyormusun?
Hayır.ama şimdi ne olduğunu öğrenicem .
Arabadan inip vampire doğru ilerlerledim.
Hey ne istiyorsun!?
Gülümsedi.
Neden gül-
Arkamda duyduğum sesle arkamı döndüm.
İki vampir daha vardı.
Ve biri Jane ni diğeri de Erik i almıştı.
Erik kurtulmaya çalışsada vampir ondan daha güçlüydü.
Jane ni tutan vampir arkamdaki vampire baktıktan sonra yeniden bana baktı.
Arkamdaki vampir birden önüme atladı ve beni boğmaya çalışsada ona izin vermiyordum.
Jane ni tutan vampirin Jane ni ısırmaya çalıştığını gördüğümde.
Beni tutan vampire sert bir yumruk attıktan sonra 3-4 metre geriye düştü.
Hızla Jane ni tutan vampiri boğazından tuttuğum gibi yolun 7 metre uzağındaki uçuruma attım.
Erik i tutan vampirde üzerime koşmaya başladı.
Onunda boynuna dişlerimi geçirdim.
Sonrada onuda uçurumdan aşağı attım.
Arkama baktığımda
Jane nin acıyla kıvranıyordu.
Erik iyiyidi ama hala da titriyordu.
Jane kucağıma aldım. Ve arabaya koydum.
O vampirler arabanın camını kırdığında cam parçası Jane nin elini çizmişti. Çok derin değildi ama büyüktü.
Erik i de yerden kalkmasına yardım ettim.
O da arka koltukta kardeşinin yanında oturuyordu. Arabayı son hızla gizli yerimize doğru sürdüm. O kadar hızlı ve aceleyle sürüyordumki 2 saate vardığımız yolu bir saate varmıştık. Telefonumdam Eva yı aradım ve hemen gelmesi gerektiğini söğledim.Biraz sonra Eva bir kaç vampirle bizi almaya geldi.
Vampirler Erik ve Jane ni uçarak götürdüler.
Bense onlarım bunu nasıl yaptığını düşünüyordum.Eva- bir sorun mu var?
Aah doğru.
Uçmayı sana sonra öğretirim.
Hadi gidelim....
Ben Jane nin elini sarırken Erik te beni izliyordu.
Erik- teşekkürler.
Bizi kurtardığın için.
Kardeşimi kurtardığın için.Sorun değil.
Ben Erik e Erik te bana gülümsedi.
Jane kendine geldiğinde Eva ona biraz su verdi.
Saat 01:35 olduğu için Annem onlarla yemek yememiz için ısrar etti.
Bizde kabul ettik.Annem masanın başında.Jane le ben yan yana, Erik te önümüzde Eva nın yanında oturmuştu. Masa türlü türlü yemeklerle donatılmıştı.
Her kes yemeğini bitirdikten sonra Jane ve Erikten başka bizim oturduğumuz ve diğer masalarda her kes için birer kadeh kadehtede kan vardı.Annem- oğlum ve onun mühürlüsünün şerefine.
Hepimiz şerefe! Dedikten sonra her kes kadehindeki kanı içmeye başladı.
Jane ve Erik eyse 8şarap vermişlerdi. Onlarda bizimle aynı anda kadehlerindekileri bitirdiler....
Eve dönmeyi düşünmüyordum bile. Çünki bu tehlikeyi göze alamazdım.
Bu yüzdende orada kalıcaktık.Eva Jane le bana bir oda verdi ve ikimizinde burada kalcağını söğledi. İtiraz etsemde benim onunla kalmamın ve onu korumamın gerektiğini dedi ve gitti.
Hissettiğim acıyla kıvranmaya başlayınca Jane nin bunu görmemesi için ona arkamı döndüm.
Jane- sen iyimisin?
E-eve...t
Jane ayağa kalkarak yanına geldi ve önüme geçti.
Jane e baktıkça kanının kokusu beni daha da cezb ediyordu.
Jane kolunu bana uzatıb gözlerini kapattı.
Kendimi güçlükle dizginlemeye çalışırken Jane nin elini yavaşça tutup.dişlerimi çok derine geçirmeden kanını içmeye başladım.Bitirdiğim de bileğinde kalan kanı hafifçe yaladım.
Yara göz açıp kapayıncaya kadar yok oldu.
Jane yüzümdeki kanı cebinden çıkardığı mendille sildikten sonra yüzümü ellerinin arasına alıp.Jane- çok yumuşakmış...
Ne?
Jane- a-ah ş-şey yani ben.
Yüzün diyorum çok yumuşakmış.Kıkırdadım.
Jane- neye gülüyorsun
Hiç-hiç
Jane yatağın bir ucunda.
Bende öbür ucunda uyumaya çalışıyordum.
Tam gözümü kapatıcaktım ki
Jane nin ağlama sesiyle oturduğum yerde doğrulup Jane ne baktım.
Muhtemelen kabus görüyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimim ben?
Ma cà rồnghafızasını kayb edtmiş ve kim olduğunu,önceden nerde yaşadığını bilmeyen ama hatırlamaya çalışan bir vampirin hikayesi