part 1. hafıza kaybı

11 1 0
                                    

Arkana dönmeye zaman bile bulamadan koşuyorsun.
Işık hızında.
Arkandaki kişiye bir anlığına bakmak için arkanı döndüğünde(onun) elinde gümüş bir bıçak olduğunu görüyorsun.

hiç bir şansın yok .aartık kurtulamıyacağını anladığın an bir manevra yapıyorsun ama sana daha da yaklaşıyor.
Son kez önüne bakmak isterken önündeki ağacı fark edemeden ağaca çarpıyorsun.
ne olduğunu anlayamadan beline saplanan hançerle sonunun geldiğini anlıyorsun ve gözlerin birden kararıyor.

... -nerdeyim ben.?
Burasıda neresi .?
Başım feci şekilde ağrıyor...
Başım ağrısada bir şekilde oturduğum yatakdan kalkmayı başarıyorum ve kapıya yöneliyorum
Kapıyı açıb merdivenlerden inmeye başlıyorum.

Aşağı indiğimde bir qrup insan beni gördüğü an ayaklanıyo ve bana öğlece bakıyorlar.onların kim olduğunu bilmiyordum..

Tek hatırladığım şeyse vampir olduğum ve kana ihtiyacım olduğuydu...
Çok açtım ama onlara birşey yapmak istemezdim.bu yüzdende. Dışarı çıkmak istedim ama kadın birden beni kolumdan tutarak.

Kadın-bu halde bir yere gidemezsin.birşeyler yemek isdemezmisin?

Bense aç olduğum için kabul etdim. ama beni yemeyin yatıştıramıyacağını biliyordum.

Kadın mutfakta birşeyler hazırlarken diğerleride bana bakıyorlardı..
O zaman aile olduklarını anlamıştım.
Birden kız bana.

Kız -adın ne

diye sordu.
Bense hatırlamaya çalışırken birden aklıma adımın Karl olduğu geldi Karl dedim.

Kız-peki ya kaç yaşındasın?

Sanırım 200 dü diye cevapladım.
Kız şaşşrmış bir şekilde bana bakarken

Kız-biliyordum.sen bir vampirsin!

Diye söğlediği an annesi mutfaktan yemeyi getirmişti bile

Kadıb-jeni çok bilimkurgu kitabı okuyorsun saçmalama kızım

Dediğinde gerçekten kan için çok acıktığım için .vampir dişlerim çıkmaya ve gözleriminde kıp kırmızı olmaya başladığını hissediyordum.
Kadının birden gözleri büyümüş ve kızının önüne geçmişti bile .bense bana kan lazım....
Diye kendimi tutarak söğledim.
Dışarıda tavuğunuz falan varmı?
Diye söğlediğimde kadın bana yolu gösterdi.

bir sürü tavuklarının olduğu kümesin yanına geldiğimizde ilk gördüğüm tavuğu kaptığım gibi kanını içmeye başladım.
Bitirdiğimde artık normal halime geri dönmüştüm..eve geri döndüğümüzde kız annesine bakarak gördünmü diye dedi.
Kadın masanın öbür ucunda benden uzakta bir yerde kızın yanına oturdu ve kızına benden uzak durması gerektiğini söğledi..
Bense merak etmeyin insanlara zarar vermem diye ekledim.
Kız birden yanıma gelerek sorular sormaya başladı.

Jane-başka vampirlerde varmı,nereden geldin ,sihirli güçleriniz varmı,neden belinde gümüş bir hançer vardı,? Diye sorduğunda.
Birşey hatırlamıyo- rum
Belimdeki gümüş hançermi?
RAVE! Bunu o yaptı. hatırlamaya başlıyordum.
Anne ,kız ikiside bana bakıyordu..

Bunları hatırlasam bile halada nerden geldiğimi ailemin nerede olduğunu bilmiyordum...
Ama bulacaktım ve beni öldürmeye çalışanıda öldürecektim.


DEVAM EDECEK...

Kimim ben?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin