Nu e vina mea ca ştiu totul.
Bine, nu ştiu unde este Timbuktu*, dar refuz sa ştiu asemenea lucru.
Chiar daca cineva mi-ar zice despre Timbuktu, mi-aş curaţa creierul imediat şi aş face cu mâna în timp ce această cunoștinţa coboara in gaura creierului meu.
Ştiu tot ce vreau sa ştiu.
La revedere Timbuktu!
La revedere, oameni vitați din istorie!
La revedere matematica pe care nimeni nu o suporta!!
Duminica este ziua în care multe civilizaţii se strâng să-și facă temele. Isabella a venit pe la mine să facem împreună temele, ceea ce înseamnă că timpul irosit să nu le facem trece mai repede.
Pentru a îngropa aroma temelor, ea a adus nişte reviste cu teste si poze cu celebrități. Am observat cum oameni urâţi șe transformă în oameni drăguţi doar pentru că sunt faimoşi - cum este băiatul ăsta de la o emisiune TV, care dacă nu ar fi participat la o emisiune TV ar fi arătat ca o fată muşcată oribil de faţa de către o maimuţa. Dar, pentru că este la TV, arată ca o fată muşcată frumos de faţă de catre un înger.
Pur şi simplu scârbos
Nu mai este scârbos, datorită faimei
Îţi aminteşti cum ştiu eu totul? Motivul pentru care treaba asta a apărut în discuţie este că în revistele astea sunt multe teste importante pe care poţi să le faci, precum EŞTI O PERSOANA ÎN TREND SAU PE LÂNGĂ TREND? CÂT DE DRĂGĂLAȘĂ POŢI FI? Sau SUNT PĂRINŢI TĂI ENERVANŢI SAU SUPERENERVANŢI?
Oamenii care fac revistele astea sunt supercool pentru că îţi pot desluşi întreaga viaţă prin întrebări cu răspuns multiplu. Cred că toate întrebările pe care ţi le pui ar trebui să fie sub forma testelor -grilă.
Când mă fac mare, vreau să devin:
A) O nătăfleaţă fără minte
B) Un taciturn fără pereche
C) Un star rock bogat și fericit.
Isabella se tot supăra pe mine pentru că ieşeau mereu în partea superioară a evaluărilor din aceste teste.
Devenea din ce în ce mai puţin umană şi mi-a zis că avem nevoie de reviste mai bune, cu teste mai bune. Apoi le-a rupt în milioane de bucăţele.
În timp ce mă chinuiam să lipesc câteva poze, mi-am dat seama că faimosul băiat - fată arăta mai bine cu faţa distrusă decât înainte când era doar faimos.
Alte modalitaţi în care uraţii faimoşi pot arăta mai bine.
Angajeaza oameni urâţi care să stea lângă ei şi să îi facă. Să pară mai puţin urâţi prin comparaţie.
Să devină și mai faimoşi.
Să îşi lipească salariul pe faţă.
Acesta a fost primul capitol.La 10 voturi sau la 10 comentarii cu "Urmatorul capitol" o sa il public pe urmatorul.O sa va placa, nu stiu cat ati inteles din acesta dar din urmatoarele o sa intelegeti..Astept voturile / comentariile.
CITEȘTI
Nu e vina mea ca stiu totul!
HumorPS:Scrisul îngroşat sau înclinat acolo sunt niște replici mai speciale dar să aveți grijă că și când scrie in jurnal tot așa scrie dar puteți să vă dați seama atunci când scrie Scumpul meu jurnal..