Buun, deci iată cum stau lucrurile. Trebuie să scriu zilnic într-un jurnal pentru proiectul meu, dar eu nu o să notez treburile importante din fiecare zi, cum ar fi sa notez de câte ori a luat Hudson prânzul cu mine şi cu Isabella în ultima lună(11 ori) sau de câte ori s-a oprit lângă vestiarele noastre ca să vorbească cu noi (8 ori) sau de câte ori şi-a scuipat guma pe trotuar săptămâna asta (4 ori... de ce număr asta?
Oricum, la sfârşitul celor trei săptămâni o să rup pur şi simplu paginile false şi o să le predau.
Ca să fiu sigură că nu rup paginile greşit şi nu le predau pe acelea, paginile mele pentru proiect vor arăta diferit şi vor conţine exact ce vreau eu ca oamenii să citească.
Iată cum cred că ar trebui să arate paginile mele de jurnal fals.
Scumpul meu jurnal,
Astăzi am fost la şcoală şi i-am apreciat nespus pe profesorii mei,cu deosebire pe domnul Evans, care ne-a dat acest proiect în care trebuie să scriu zilnic într-un jurnal, în loc să mă uit la TV.
Cu drag,
Anonima
(Vezi cum folosesc un creion care scrie gros ca să îmi fac scrisul să arate diferit în jurnalul fals)
Perfect, nu-i asa? Câteodata sunt uimită de cât de ingenioasă pot fi în legătura cu orice.
Aaa, si am trecut pe la Bibliotecă să o întreb pe bătrâna doamnă Penney cum voia să o ajut şi mi-a spus: ,,Tu eşti fata căreia îi place să scrie,nu-i aşa?
Şi să deseneze? Prietenă cu Isabella?"
Ce mai urma?Culoare ochilor mei?În mod evident,bătrana doamnă Penney era genul ăla de profesoară care ştia totul despre fiecare copil din şcoala.
Mi-a spus că în momentul în care va primi jurnalele de la domnul Evans îmi va spune cum pot să o ajut. Apoi a spus ceva batrânicios si nu am înţeles-o .
Lucruri pe care oameni în vârstă
Le spun şi nu sunt înţeleşi de ceilanţi.
EMFAZĂ
SUDALMĂ
CONSTIPARE
CITEȘTI
Nu e vina mea ca stiu totul!
HumorPS:Scrisul îngroşat sau înclinat acolo sunt niște replici mai speciale dar să aveți grijă că și când scrie in jurnal tot așa scrie dar puteți să vă dați seama atunci când scrie Scumpul meu jurnal..