Scumpul meu jurnal,
Scumpa mea prietenă, pe care o admir pentru mopul ei de păr blond și genele grațioase, m-a rugat azi după școală să le găsim nume împreună cățelușilor.Am fost de acord și ne-am simțit extraordinar împreună.
Semnat,
Anonimă și extrem de feminină
Drăguțenie ,prostie.
Ce s-a întâmplat cu adevărat: Angeline mi-a zis să vin la ea acasă.Din moment ce cățelușa ei,Cozonăcel, şi aşa-zisul meu câine, Puturilă, sunt părinți, s-a gândit că ar trebui să le dăm nume puișorilor împreună. Mi-a explicat că nu se pricepe la nume , așa că avea nevoie de ajutorul meu.
În mod normal, nu m-aş gândi vreodată să mă duc la Angeline acasă, de teamă să nu o găsesc acolo. Dar căţeluşii fac oamenii să comită lucruri nebuneşti, aşa că m-am dus.
Privirea unui cățeluș poate face o fată să se topească din dragoste pură.
Livingul Angelinei seamănă un pic cu al nostru, ceea ce dovedeşte că iar m-a copiat. Cățelusa ei, Cozonăcel, era ghemuită într-un coș cu puişorii, care sunt suficient de mari acum ca să se furişeze si să miroasă împrejurimile. Sunt încă cam amețiț şi neîndemânatici şi mi-au amintit de copiii mici care coboară din carusel.Dar, trebuie să recunosc, totul era foarte frumos şi minunat si cumva un miraco. M-a făcut să vreau unul mai mult decât orice , dar Mami a luat-o complet razna ultima dată când am întrebat. Și apoi am călcat pe capul unui căţeluşi.
Poocc!!!!!
De fapt,doar am crezut asta. Era un animal micuț de pluș pe podea şi ,când am călcat pe el, piciorul meu a crezut că strivește capul unui căţel. Am țipat destul de tare, ceea ce a îngrozit-o pe Cozonăcel un pic şi i-a împrăştiat pe cei mici în afara coșului; unde aproape că am călcat pe unul, țopăind și încercând să nu îi calc.
Asta a făcut-o pe Cozonăcel să fie nervoasă şi pe Angeline să râdă zgomotos , mai zgomotos decât am auzit-o vreodată. Pentru o secundă aproape că a părut umană şi am început și eu să râd.
Cred că este pur şi simplu rezultatul abuurului de aromă de căţeluşi, care îi poate face pe oameni să râdă şi să scoată sunete de genul "o, vai" împotriva voinţei lor. Nu e ca și cum eu și Angeline avem ceva în comun acum.
Râsul Angelinei sună uman
Și Angeline avea dreptate în legătură cu abilitatea ei de a găsi nume.Tot venea cu nume plictisitoare de genul Sue și Joe.Eu am venit cu nume excelente , aşa că am sfârșit prin a le pune nume tuturor căţeluşilor.
Avînd în vedere urâţenia tatălui lor, trei dintre ei sunt destul de adorabili. I-am botezat Prințul Amețit, Clopoțica şi Ducesa Caramel. În mod tragic, unul dintre căţeluşi seamănă exact cu Puturilă,aşa că am numit-o Puturette.Deși este un nume cu o semnificaţie nu prea frumoasă, l-am făcut să sune destul de frumos pentru că, la urma urmelor, este o căţeluşă şi dacă ești o femeie urâtă ai putea să ai măcar un nume drăguț.
Clopoțica
Prințul amețit
Ducesa Caramel
Știi tu cine.
Și apoi,S-A ÎNTÂMPLAT!
Stăteam pur și simplu și zâmbeam cățeluși și Angeline mi-a atins părul.
Sunt obişnuită cu Izabela să-mi atingă părul.Când eram mai mici , îl atingea pentru că trebuia să o facă atunci când mă trăgea de par. În ziua de azi, Izabela îl atinge și spune lucruri încurajatoare cum numai o prietenă bună cu o poate face: "Ăsta chiar e păr? La un moment dat,nu ar trebui să-l numești blană sau ceva? Sau poate lână?"
Dar Angeline era încă sub influența aburilor aromei de căţeluşi și mi-a spus: "Pot să repar asta, știi.Ar trebui să mă lași să îți aranjez părul odată. "
E ca și cum Albert Einstein s-ar oferi să te ajute să trişezi la testul de știință. Sau ca și cum Angeline s- ar oferi să îl ajute pe Albert Einstein să-și aranjeze părul.
Am învățat acum mult timp că părul Angelinei arată aşa pentru că ea îl ARANJEAZĂ să arate aşa. Nu s-a născut cu el. Am văzut poze -părul ei era mai rău ca al meu. Pe bune.
"Mda,Ok." Am mințit, din moment ce treaba asta e mai mult decât ok. Dar nu o pot lăsa pe Angeline să ştie cât de importantă este. Era să îmi împărtășească niște secrete despre păr înainte şi s-a năruit totul. Sunt convinsă că Angeline nu mă place prea mult , aşa că trebuie să fiu atentă, ca atunci când vrei să îți rogi părinții să facă ceva ce ei urăsc. Din fericire , în cazul părinţilor mei sunt multe lucruri, așa că am ceva experiență la capitolul ăsta.
Lucruri pe care părinții mei le urasc
Aș putea să fac o listă, dar este mai simplu să scriu ce lucruri iubesc.Prețuri scăzute la benzină
Siestele
Muzica oribilă rău de tot.
CITEȘTI
Nu e vina mea ca stiu totul!
HumorPS:Scrisul îngroşat sau înclinat acolo sunt niște replici mai speciale dar să aveți grijă că și când scrie in jurnal tot așa scrie dar puteți să vă dați seama atunci când scrie Scumpul meu jurnal..