Luni 02

12 2 0
                                    

Am recitit ce am scris în cărţile mele vechi. Nu era nimic consemnat despre lucruri importante precum Hudson Rivers- al optulea cel mai drăguţ băiat de la mine din clasă - sau lucruri care ar trebui să i se întâmple Angelinei.
Erau chestii de genul: ,,Am mâncat sosul de la salată" ,, Am pierdut iar un pantof de la păpuşa Barbie în nasul lui Puturilă", ,,Veterinarul s-a purtat urât cu mine pentru că am pierdut pantoful ăla, aşa că am încercat să-l muşc, dar veterinarii ştiu să se ferească de muşcături pentru că majoritatea câinilor tot încearcă să il muşte. Dar câinii nu îi lovesc, aşa că asta am făcut. "
Ceea ce m-a uimit a fost cât de stupidă eram înainte faţă de cât de deşteaptă sunt acum. Trebuie să fi fost o zi în care pur şi simplu m-am trezit deşteaptă.
Îmi doresc să li se întâmple tuturor asta.
Mă întreb dacă a fost o zi care Angeline s-a trezit enervantă. De pildă, într-o seară se duce la culcare şi nu e deloc perfectă şi a doua zi dimineaţă se trezeşte într-o băltoacă a propriei frumuseţi, se târăşte spre oglindă şi radiază o strălucire fermecătoare peste tot. Vede că este cea mai frumoasă fată care a trăit vreodată, apoi zâmbeşte suav pentru că ştie cât de mult mă va enerva pe mine.
Părul rămâne îngrijit şi pieptănat toată noaptea.
Elemente de decor prea buclate.
Pijamaua rămâne neşifonată .
Şi poate să a fost un moment în care Hudson Rivers era doar al nouălea cel mai drăguţ băiat de la mine din clasă şi apoi a zis ceva drăguţ şi a realizat că este al optulea???
Mă cam îndoiesc, pentru că nu cred că băieţii îşi dau seama de lucruri.


Nu e vina mea ca stiu totul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum