Eram în ora de matematica , tot mă strâmb am și mă chinuiam sa înțeleg cum pot sa calculez o forma geometrica , și ce dracu sunt bisegtoarele? ! Mă uit ca mâța în calendar la tabla încercând sa fac acel triunghi complicat .
***
Ora cea plictisitoare se terminase și cobor la parter ,ies pe poarta scolii și dau câteva ture de școală cu Jay și Cameron, adică înconjurat școala de câteva ori . Ne plimbam , radem pana dam de un băiat înalt .
- Cine e el ? Întreb arătând subtil spre băiatul înalt care mi se părea drăguț .
- El este Stefan. E în clasa a 12a. Mă informează Cameron .
Arata drăguț ,ochi verzi , parul castaniu deschis , avea niște blugi pe el , un simplu tricou alb și vesta sa roșie .
După ce îl scanez îi întâlnesc privirea care mă scana și pe mine ,fin cap pana în picioare ,apoi achita un zâmbet mic pe fata sa . Ne continuam drumul pana când suntem în dreptul Lui și a prietenului sau , Charlie din câte îmi amintesc care se apropie de noi iar inima mea bate cu vreo 20 00 de bătăi pe secunda ... dar de ce ? doar nu îl plac nu ? nuu!! Cum sa îmi placa de ... El .
Se saluta cu Jay și Cameron apoi se uita la mine .omg cred ca sunt roșie la fata .. e așa drăguț ! dar nu îmi place de el ... cred ca joaca fetele pe degete ...
ne salutam și ei vorbesc intre ei apoi eu îmi scot telefonul și încep a tastez , nu știu ce dar alta ocupație nu am ... cineva îmi ia telefonul din mana ... aha
- Cine naiba îmi atinge telefonul ? Spun furioasa apoi când îmi îmi ridic privirea întâlnesc doi ochi verzi perfecți care mă priveau intens iar în stomacul meu se dădeau lupte romane. ..
- Scuzama? Spun într-un final.
CITEȘTI
My star !
Non-fictieAlexandra White , o fata simpla de 16 ani care începe școala ok , pana întâlnește un nou băiat , care îi va vrăji mințile bietei fete . Vor fi oare împreună ? el find mai mare ca ea o va iubi sau va fi doar o joaca pentru el ?