Biz geldik!!! (sonunda
Bölümü yetiştireceğim diye iki gündür kendimi deli ettim... Dün sabah saat dört civarında uyudum. Bu bölüm beni neden bu kadar zorladı bilmiyorum.
Oylarınızı lütfen esirgemeyin, okuduğunuzda bölüm hakkında düşüncelerinizi de belirtirseniz çok mutlu olurum🥹
Keyifli okumalar dilerimm🤍✨
****
Bölüm 5 | Kurtarılamayacak kadar kayıp değildiSafkan vampirin aniden arkasında belirmesiyle vitanın zaten büyük olan gözleri irice açılmış, canlı pembe dudakları aralanmıştı. Ensesinde hissettiği soğuk nefesle birlikte ürperdiğinde kalbi teklemiş, içinde kan bulunan bardağı önündeki minik masaya yerleştirdiği gibi hızla safkan vampire doğru dönmüştü.
Vampir kendisine dönen vitanın şaşkın yüz ifadesine kapalı, samimi bir gülüş bahşetti. Vitanın irisleri vampirin hafiften kıvrılan dudaklarında durduğunda, safkan vampirin de bakışları vitanın yüzünü turlamış, bir ay önce sol elmacık kemiğinde oluşan yaranın iz olarak kaldığına şahit olmuştu. Bir süre orada konaklayan bakışları aşağıya doğru, vitanın aralık dudaklarına kaymıştı. Eli refleksle havaya kalktığında zarif parmaklarını süsleyen bordo eldivenin yüzeyi vitanın çenesiyle buluşmuş, aralık dudaklarını kapatacak şekilde hafif bir baskı uyguladığında derin yutkunma sesi vampirin hassas kulaklarına ulaşmıştı.
Safkan vampirin eli bir süre daha vitanın çenesinde durmaya devam ettiğinde etraftaki bakışlar bir bir ikiliye dönmeye başlamış, vitanın rahatsızlıkla bir adım gerilemesine neden olmuştu.
İlgi odağı olmaktan hoşlanmıyordu.
Vampirin havada kalan parmakları eldivenin izin verdiği kadar içe doğru kıvrıldığında kırmızılaşan irisleri sinirle kendisini izleyen bakışları bulmuş, meydan okurcasına kaldırdığı kaşlarıyla tek hamlede herkesi önüne döndürmüştü.
Kimsenin olduğu tarafa bakmadığından emin olduğunda gözleri eski haline dönmüş, bakışları vitanın üzerinde durduğunda fark etmese de değişikliğe uğrayarak yumuşamıştı.
Sinirini karşısındaki bedene yansıtmaktan çekiniyordu.
Safkan vampir "Bu kadar şaşıracağını düşünmemiştim." diye mırıldandığında, vitanın bakışları önündeki bardaktan safkan vampire dönmüş, eli refleksle az önce soğuk nefesini hissettiği ensesine gitmişti. Vitanın beden dilinden ne anlatmak istediğini anlayan safkan vampir ise başını anladığına dair birkaç defa sallamıştı.
"Sadece varlığımı belli etmek istedim, bir amacı yoktu." Diye mırıldandı safkan vampir.
Vita, odada tutulduğu bir ay boyunca kitaplığında bulunan tüm kitapların içinde yer alan vampir karakterlerinin özelliklerinden onlar hakkında öğrenebileceği tüm nesnel bilgileri öğrenmiş, farkında olmadan vampirlerin davranışlarını, yaşam şekillerini benimsemişti. Safkan vampirin nefes alışını bile garipsemişti, ondandı tepkisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sacrifice | Taekook
FanfictionEfsaneler; altı yüzyılda bir dünyaya gelen delta ve vitanın gerekli olgunluğa eriştiği kanlı dolunay gecesinde mühürlenmeleri sonucu, kurt adamların tüm ırklardan daha güçlü olacağı inancını doğuruyordu. Tüm kurt halkı gibi bu düşünceyi benimseyen J...